Is juist leukquote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Ok, welke mafkees heeft hierop gestemd?
Vind jij Marvin gay dan?quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Mensen die de lijst hebben ingevuld vanuit bed ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Veel gayer wordt het niet, toch?quote:
quote:
Niks gays aan Sexual Healingquote:
Daarna wel iets snellers graag.quote:Op maandag 29 december 2014 13:28 schreef Szura het volgende:
Als je hier niet op hebt geneukt tel je niet mee
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Veel gayer wordt het niet, toch?
Wat me eraan doet denken... staat "Bloodhound Gang - I wish I was queer" er eigenlijk in?
quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je een verkeerd pilletje genomen?
lekkere polkaquote:
Damn, zonde. Gemiste kans.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.
Verstond ik het toch goed.quote:
Zou je dat ook zonder die docu gedaan hebben?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ff
quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar
Komt door dat kapselquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ook mooi!quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand die wel kan zingen tenminste
Bob Carlisle is ook van hetzelfde niveauquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ze heten allebei Bob, en als je mij zou vragen van wie dit nummer was als ik het gewoon op de radio horen dan zeg ik negen van de tien keer Bob Marleyquote:
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ff
allebei op hun eigen unieke manier joodsquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou je dat ook zonder die docu gedaan hebben?
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.
Direct?quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef Molurus het volgende:
Dit is vast ook de meest gecoverde artiest in de top 2000.
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Zanger Bobquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.
30 min hoop ik.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurt
Chris Cornell is het er niet mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.
Bløf mocht willen dat ze zulke teksten haddenquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....
misschien zijn het wel Blofwaardige teksten
Je was me voorquote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
De cover hiervan van Marilyn Manson is niet onaardig.
Beter zelfs.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
Dan lopen ze wat uit. Het origineel van Autobahn duurt zo'n 20 minuten, dan is het alweer tijd voor het journaalquote:
Charles?quote:
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut wegquote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurt
Wohoo en klaar......bam!quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut weg
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat uit. Het origineel van Autobahn duurt zo'n 20 minuten, dan is het alweer tijd voor het journaal
Dat nummer duurt niet eens 2,5 minuutquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
They'd better notquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ach, die kennen we allemaal welquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
I got my head checked by a jumbo jet..... reclamequote:
Gijs zal dáár nog door het outro heen weten te lullen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hallo Jumbo!quote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
I got my head checked by a jumbo jet..... reclame
Of bij Gas, Trut of Willemquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gijs zal dáár nog door het outro heen weten te lullen.
Doet hij nog bij Nee is Niks van de Raggende Manne.
Iets met singles enzoquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...
Zinder pratende DJ's moeten ze al een heel eind komenquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |