SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in.quote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn neven en bruur zou daar sowieso niet op ingaan.
Beetje te veel privé nu. Maar ik heb dus neven en een broer. Dit is stap 2
Bij seizoen drie niet hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in.
Maar het hoeft niet perse om jouw familielid te gaan, kan ook de man van jouw zus zijn die jouw vrouw heel aantrekkelijk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij seizoen drie niet hoor.Het is een crush.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat vinden jullie van de René van der Gijp oplossing voor het trouwen?
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.
Jullie mening hierover
Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat vinden jullie van de René van der Gijp oplossing voor het trouwen?
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.
Jullie mening hierover
Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vrouwen worden maar al te snel weggezet als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat hoor.
Is echte situatie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.
In Modern Family is het anders omdat Claire zich duidelijk stoort aan het gedrag van haar man.
- oh dit gaat gewoon over een koppel, ik las 'vaste vriendinnen' ipv 'vaste vriendin'. ja lijkt mij perfect zo'n huwelijk.-
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echte situatie.
Ik vond dat ook een geweldige oplossing. Ik ben mensen snel zat
Ken je de serie Modern Family?quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.
Zo'n oplossing is wel ideaal. Je zet haar huis op jouw naam. Betaald dat af. Laat haar huurtoeslag aanvragen en de overheid betaalt indirect jouw hypotheek af.quote:
Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden?quote:
De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden?Daarna zei je dat ''vrouwen maar al te snel weggezet worden als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat'', dus ik vroeg me af over welke situatie je het hebt?
Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Welke topic. Ik wil haar ook een zeikwijf noemen
#groepsdruk
Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.
Ah oké, bij Nederlanders ligt dit anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.quote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..
Ik weet dat bij veel Nederlandse koppels de omgang tussen man en vrouw veel soepeler is en semi-geflirt etc. veeel normaler is. Ik heb weleens tegen mensen die heel openlijk interesse toonden in anderen gezegd van 'maar jij hebt toch een vriend/vriendin' en dat ik heel raar werd aangekeken. Zo van 'ja dus, wat heeft dat hiermee te maken?'. Ik houd voortaan ook mijn mond bij dit soort dingen - behalve hier dan.![]()
Oh en neem R&P hier bv. Kwam laatst een topic tegen waar iemand het wou uitmaken met zijn/haar vriend omdat hij/zij (weet de details echt niet meer precies) een ander had gekust. De reacties waren echt in de trant van 'het was maar een kus, dat je daarvoor een relatie weggooit, wat een zeikerd' gibisi.
Wat is dit man. Echt te veel drame, niks voor mij.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
http://hellostarling.file(...)oria.gif?w=374&h=211
[..]
Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.
Check ook de reacties
https://www.facebook.com/(...)2&id=218194658319257
Al is dit een minder leuk voorbeeld. Komen genoeg leukere langs
Ja, wou maybe gewoon praten over Gloria.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, bij Nederlanders ligt anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.
Maar ik ben wel van mening dat als een van de partners op het punt staat een fout te begaan en dit op tijd inziet, dat er ook plaats mag zijn voor vergevingsgezindheid als er een kans bestaat dat de relatie/het huwelijk nog gered kan worden. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de ernst van de misstap. Maar ook vanuit het geloof is het zo dat een huwelijk gered moet kunnen worden als beide partijen het ook een kans willen geven; een huwelijk verbreken heeft niet de voorkeur.
Niet helemaal waar jij op doelde misschien dit, maar ik dacht dat het relevant was.
R&P maar voor en door allochtonen. Ik moet steeds lachen om de reactiesquote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is dit man. Echt te veel drame, niks voor mij.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
R&P maar voor en door allochtonen. Ik moet steeds lachen om de reacties
Wat is dit stylo lan?quote:Maar zijn fam is daar ook, en ik heb een fout gemaakt dat weet ik, ik heb hem alles gegeven. Ik ben niet maagd meer. En dat weet zijn tante. Ze is er tegen dat we het niet zeggen. Maar we willen het zo houden zodat later na de bruiloft gezegd word.
Wat is jouw grenz?quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, bij Nederlanders ligt dit anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.
Maar ik ben wel van mening dat als een van de partners op het punt staat een fout te begaan en dit op tijd inziet, dat er ook plaats mag zijn voor vergevingsgezindheid als er een kans bestaat dat de relatie/het huwelijk nog gered kan worden. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de ernst van de misstap. Maar ook vanuit het geloof gezien is het zo dat een huwelijk gered moet kunnen worden als beide partijen het nog een kans willen geven; een huwelijk verbreken heeft niet de voorkeur.
Niet helemaal waar jij op doelde misschien dit, maar ik dacht dat het relevant was.
Het kan erger hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit stylo lan?Waarom moeten ze de familie vertellen dat ze geen maagd meer is? Hoe gaan ze dat uberhaupt doen? Mygoooottttey.
Haha, nee, waarom zou ik er iets achter zoeken...quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wou maybe gewoon praten over Gloria.Je hoeft er verder niet te veel achter te zoeken haha.
En ben het verder wel met je eens denk ik.
Waarom gelijk over Nicki Minaj beginnen. Wie aan haar komt, komt aan mijquote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, nee, waarom zou ik er iets achter zoeken...Ik wilde ook 'ns serieus reageren na die Nicki Minaj-, zaad-, blablagesprekken hier laats toen je weg was, denk ik.
Dat zijn allemaal internetimams. Kan er niet tegen. Maar laatste tijd doen Turken dat ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
Geen idee of ik nu ga branden maar mygot ik word zo gek van die Marokkanen op facebook die in iedere zin mashallan, tabrakallah, subhanallah en weet ik veel moeten zetten. Waarom moet dat zo steeds? Je kan toch ook je berichtje afsluiten met die woorden, het in jezelf zeggen, waarom die overdaad zo? Ik kan geen post van een Marokkaan op facebook lezen zonder dat honderd keer te moeten lezen. #weissman
Maar je wel aansluiten bij Adnan Oktar, lekker consequent ben je.quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Landysh het volgende:
Bij Turken is het echt niet erg hoor. En af en toe Insallah, masAllah etc. is echt niet erg. Maar gewoon in iedere fkcing zin. Word er helemaal gek door. Veel berichtjes van Mocro's op mijn facebook lees ik daarom ook gewoon niet meer. Gelijk overheen scrollen.
Ja je hebt gelijk. Ik keek weer ff naar de mensen waar ik het over had. Was meer na een verloving of baby foto's. Dat is minder ergquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Landysh het volgende:
Bij Turken is het echt niet erg hoor. En af en toe Insallah, masAllah etc. is echt niet erg. Maar gewoon in iedere fkcing zin. Word er helemaal gek door. Veel berichtjes van Mocro's op mijn facebook lees ik daarom ook gewoon niet meer. Gelijk overheen scrollen.
Mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
Geen idee of ik nu ga branden maar mygot ik word zo gek van die Marokkanen op facebook die in iedere zin mashallan, tabrakallah, subhanallah en weet ik veel moeten zetten. Waarom moet dat zo steeds? Je kan toch ook je berichtje afsluiten met die woorden, het in jezelf zeggen, waarom die overdaad zo? Ik kan geen post van een Marokkaan op facebook lezen zonder dat honderd keer te moeten lezen. #weissman
Pff, hypothetisch spreken is lastig inderdaad, maar gewoon dat er ook daadwerkelijk nog wat te redden valt en er ook vertrouwen is dat het niet meer zal gebeuren. Ligt natuurlijk aan de ernst van de situatie: wie is er bij betrokken, zijn er kinderen in het spel, was er seksuele gemeenschap? Etcetera...quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is jouw grenz?
(Is nu natuurlijk makkelijker praten, maar yolo)
Oh wow hem helemaal vergeten. Ik kwam laatst weer zo'n leuk filmpje tegen die ik hier wou posten, vergeten.quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je wel aansluiten bij Adnan Oktar, lekker consequent ben je.
Niets mis mee tochquote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh wow hem helemaal vergeten. Ik kwam laatst weer zo'n leuk filmpje tegen die ik hier wou posten, vergeten.
Wat is je Insta?quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zetten vrouwen op insta hun foto schuin of ondersteboven?![]()
Wat willen ze bereiken
#tienerstrugles #ikmagdatnunog;(
Nee. Gewoon schuin. 90graden draaien.quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is je Insta?
Strategisch afsnijden van de foto bedoel je?
Het is gewoon een serie voor alle geslachten. Alleen ik vond na een tijdje de hoofdpersonage wel irritant(ik denk vrouwen minder snel). Maar voor de rest wel een goede serie. Zeker het kijken waard.quote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor serie is Orange Is the New Black trouwens? Ik bedoel, is het echt een vrouwenserie of ook geschikt voor mannen? Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, maar geen idee wat. Anders toch maar Marco Polo ofzo.
Hmm, ik zal de eerste aflevering eens kijken dan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is gewoon een serie voor alle geslachten. Alleen ik vond na een tijdje de hoofdpersonage wel irritant(ik denk vrouwen minder snel). Maar voor de rest wel een goede serie. Zeker het kijken waard.
De eerste 5 minuten waren echt leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik zal de eerste aflevering eens kijken dan.
deze man met zn privéquote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Gewoon schuin. 90graden draaien.
Nee, want mijn instanaam is ook mijn echte naam
ik denk wel goed want marvin gaye, kom hier later op terug. Momenteel helemaal in to the top2000quote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat vind je van dit liedje?
quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk wel goed want marvin gaye, kom hier later op terug. Momenteel helemaal in to the top2000
mijn vrouw vond het een top serie. Ik ook trouwensquote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor serie is Orange Is the New Black trouwens? Ik bedoel, is het echt een vrouwenserie of ook geschikt voor mannen? Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, maar geen idee wat. Anders toch maar Marco Polo ofzo.
Ik had op een gegeven moment ja gezegd, maar toen negeerde je mijquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
Bijt in het grasss, Iker vuile Spaanse hond dat je er bent, met je monsterteen
[ afbeelding ]
Throwback Maandaggg
Over twee uur klaar met werken.quote:Op maandag 29 december 2014 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Over 3 uur weer op en kan nog steeds niet slapen
Zo te zien gebruiken ze de kerkelijke administratie wereldwijd als bron, dus vandaar.quote:Op maandag 29 december 2014 11:35 schreef zarGon het volgende:
wrom heeft https://familysearch.org/search geen turkije
: (
Daar had ik aan gedacht door een vorige post van jou, maar ook in Japan en Aziatische landen waar 'de kerk' minder aanwezig is? Hm.quote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo te zien gebruiken ze de kerkelijke administratie wereldwijd als bron, dus vandaar.Het is een christelijke organisatie.
Klopt, ik had ook Japan en Korea ingetypt in het veld voor 'country' om dit te testen, maar kennelijk hebben die dan toestemming gegeven aan kerken om hun registers open te stellen voor buitenlandse organisaties (The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints), maar die twee landen hebben sowieso een bijzondere band met de VS sinds WOII en de Koreaoorlog en de groei van het christelijke geloof daarna door met name Amerikaanse missionarissen. In Korea is 30% van de bevolking christen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar had ik aan gedacht door een vorige post van jou, maar ook in Japan en Aziatische landen waar 'de kerk' minder aanwezig is? Hm.
Ben jij al begonnen trouwens?
What?quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Korea is 30% van de bevolking christen bijvoorbeeld.
Ik was ook verbaasd (had een veel lager percentage verwacht), maar het blijkt te kloppen. Zuid-Korea dan.quote:
Jij begaat een mistake. Succes.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
Okay, aangemeld voor afstudeerstage in India
Eet uitsluitend bij moslims en luxe plekken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
wrm kiz, India is ook Vatan.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij begaat een mistake. Succes.
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar heb denk 35 mensen gesproken die er regelmatig zijn:quote:
Net de randstad.quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Vies
Druk
Rommelig
Je wordt ziek
Bureaucratie
Niet heel veilig
Wel in Pakistan, niet in India, same story, hoor exact hetzelfde, maar als je bij moslims eet, schijnt wel mee te vallenquote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar heb denk 35 mensen gesproken die er regelmatig zijn:
Vies
Druk
Rommelig
Je wordt ziek
Bureaucratie
Niet heel veilig
Nee... anders. Daarnaast zijn Indiers vies.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Net de randstad.
haha ja tog laters
Ik weet niet. Ik mocht ze ook niet. Ze waren allemaal onbeleefd en vies.quote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel in Pakistan, niet in India, same story, hoor exact hetzelfde, maar als je bij moslims eet, schijnt wel mee te vallen
India... Die is ook een keer veroverd door Turkenquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
In Nederland dan weer bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik mocht ze ook niet. Ze waren allemaal onbeleefd en vies.
Denken mij te kunnen commanderen, in slaap vallen op kantoor, altijd te laat etc.
Maar goed. India is huge en divers. Ik generaliseer wel heel erg zo.
Succes en veel plezier, man! Lijkt me echt een vette ervaring.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
İstifalar ve entrikalarla çalkalanan Şişli'de skandal ihale...quote:
Geen idee, schijnt al bijna een maand aan de gang te zijn en worden meerdere dingen geroepen blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm...
En waar ging dat 'mannetje uit Ankara' halen over?
Ja ik kom sowieso in een luxe omgeving terecht.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eet uitsluitend bij moslims en luxe plekken.
Ik ga natuurlijk niet naar de krotten of zo.quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar heb denk 35 mensen gesproken die er regelmatig zijn:
Vies
Druk
Rommelig
Je wordt ziek
Bureaucratie
Niet heel veilig
Sowieso goed om zoiets te ervaren, zelfs als het uiteindelijk suckt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Succes en veel plezier, man! Lijkt me echt een vette ervaring.
Ik heb het wel aangenomen, maar eigenlijk wilde ik het niet.quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
http://www.radikal.com.tr(...)ur_diliyorum-1260618.
Ah, dit. Hadden ze geen capabele mensen in Istanbul?.
Sayan is pas een baas.quote:Op maandag 29 december 2014 16:49 schreef zarGon het volgende:
TheMagnicifent, welke CHP'er vond jij nou een goed alternatief? Ben zijn naam vergeten. (Vraag me af waarom hij zich niet afsplitst van CHP.)
Edit: Muharrem Ince.
https://twitter.com/GkhnKhrman/status/549162511879372800quote:
Ja, ik snap hem niet, als je kijkt naar alles wat uit zijn mond komt, zou je nooit geloven dat hij lid van de CHP is en blijft, maar hij pleit blijkbaar voor een hervormd CHP.quote:Op maandag 29 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://twitter.com/GkhnKhrman/status/549162511879372800
[ afbeelding ]
wat is dit![]()
Nee. Kan 'm nu niet beluisteren, zal dat thuis wel doen. (Korte samenvatting?)quote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=691546397631000
Had je deze trouwens gezien, zarGon?
Voor wie geldt dit nu? CHP of?quote:Erdogan had wel gelijk toen hij zei: ''Bitaraf olan bertaraf olur.'' Dit krijg je als je je rug niet recht houdt en hükümet yalakası of onun bunun adamı wordt; wanneer de machtsverhoudingen zich verplaatsen, zul je zelf het slachtoffer worden.
Macht corrumpeert, niet alleen in Turkije. En AKP is wat dat betreft vast en zeker niet anders, want politici...quote:Hordes van dit soort mensen in TR die over lijken gaan wanneer ze even macht hebben of welgevallig zijn bij machthebbers. Hetzelfde geldt echter voor AKP'ers wanneer ze morgen het veld moeten ruimen.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit![]()
Hij is nog steeds onderdeel van de huidige CHP?quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem niet, als je kijkt naar alles wat uit zijn mond komt, zou je nooit geloven dat hij lid van de CHP is en blijft, maar hij pleit blijkbaar voor een hervormd CHP.
Juuup.quote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is nog steeds onderdeel van de huidige CHP?
wut
Het lijkt alsof hij opsomt wat de gemiddelde AKP stemmer denkt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit![]()
Heb je bron?quote:Op maandag 29 december 2014 16:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juuup.
'Sen git Merkele mektup yaz, Amerika bizi duzeltsin de, sonra, baska ulkerin ic isine karisilmaz de'
Nieuwe ervaring opdoen is altijd awesomequote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso goed om zoiets te ervaren, zelfs als het uiteindelijk suckt.
Dit is wat er op zijn Twitter-account staat:quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij opsomt wat de gemiddelde AKP stemmer denkt.
Ietwat vreemde combinatie.quote:ESKİ CHP'NİN ESKİ YÖNETİCİSİ,YENİ CHP NİN MUHALİFİ,YENİ CHP'NİN SÜRGÜN ETTİĞİ ONUNCU KÖYDEN CHP YE YARAYACAK DOĞRULARI SÖYLEMEYE ÇALIŞAN MÜSLÜMAN SOSYALDEMOKRAT
https://twitter.com/SavciSayan.
je hebt gelijk, hij schijnt er uit getrapt te zijn sinds '12quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je bron?. Vind het moeilijk om te geloven dat hij zo botst met de partij en zoveel kritiek heeft op de leider om er vervolgens nog steeds een onderdeel van te zijn.
Ah, toch.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hij schijnt er uit getrapt te zijn sinds '12
Uhmmmm... Owke... Soort van Wilders, maar dan anders.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is wat er op zijn Twitter-account staat:
[..]
Ietwat vreemde combinatie..
Ja, kijk maar wanneer je thuis bent. Bülent Arinç, met Davutoglu achter zich, spreekt over Gülen voor ze gingen botsen met zijn beweging en zegt dat men hem onterecht beschuldigt van dingen waar ze hem vandaag juist precies zelf van beschuldigen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Kan 'm nu niet beluisteren, zal dat thuis wel doen. (Korte samenvatting?)
[..]
Voor wie geldt dit nu? CHP of?
[..]
Macht corrumpeert, niet alleen in Turkije. En AKP is wat dat betreft vast en zeker niet anders, want politici...
Gemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
Montellys zusje gespot.
http://www.dumpert.nl/med(...)iegt_een_beetje.html
Ik wil wel bij me mama komen eten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zal ik bestellen qua eten? Mama kookt weer lamsvlees
Nee, lust geen lamsvlees meer..quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil wel bij me mama komen eten.
Eet wat de pot schaft!
Bestel pizza, ik ga zo ook pizza eten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, lust geen lamsvlees meer..
Ik ga iets anders proberenquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Bestel pizza, ik ga zo ook pizza eten.
Asian style bby.quote:
Ja, hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Santello het volgende:
Iemand van jullie die een betoog van twee a4 willen maken voor een vergoeding?
Als je witvis lust pak dan roerbak zoet-zure panga zit meestal paprika en uitjes doorheen ook. Is echt lekker en dat terwijl ik normaal alleen van de hele spicy sauzen houd. Tenminste als ze dat hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm nee, vooral geen sushi..Ik lust alleen witvis trouwens.
Ow nee, Panga is echt troep..quote:Op maandag 29 december 2014 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je witvis lust pak dan roerbak zoet-zure panga zit meestal paprika en uitjes doorheen ook. Is echt lekker en dat terwijl ik normaal alleen van de hele spicy sauzen houd. Tenminste als ze dat hebben
ohhh dat vind ik echt vies.quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee, Panga is echt troep..
Weet je wat een geschenk uit de hemel is: forel. OMFUCKINGNOM
At dat in Turkije en dat was het beste wat ik ooit heb gegeten.
Oh no you didnt..quote:Op maandag 29 december 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dat vind ik echt vies.
Paling op de aziatische manier is ook lekker
quote:Op maandag 29 december 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan trouwens geen gegrilde whatever meer zien. Ben dat zo zat.
Wat praat je jou met je hoofd. Alles wat je grillt is lekker. Behalve spruitjes, maar dat is dan ook geen voedsel.quote:
Kapsalonquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Lekkere post-workout kapsalon besteld.
Ik heb besloten toch maar zelf iets te makenquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wat praat je jou met je hoofd. Alles wat je grillt is lekker. Behalve spruitjes, maar dat is dan ook geen voedsel.
Was ie lekker?quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Crip het volgende:
Heb een bananenbol en appelbol gehaald, en nog van de jongen een gratis appelbol gekregen, how cute.
Die oliebollen kramen in de winter <333333
nee jonkie 18 ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was ie lekker?
De jongen, uiteraard.
Zie ik je bij de gym?quote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Lekkere post-workout kapsalon besteld.
CUL / Moederkoek receptenquote:PLACENTA ETEN: WEL OF NIET DOEN?
Placenta in je smoothie? Klinkt verrassend, maar het eten van de moederkoek is een heuse hype. January Jones, Kim Kardashian en nog veel meer celebrities deden het na de geboorte van hun baby's. Een Brits bedrijf verwerkt rauwe moederkoeken zelfs tot pillen voor kersverse mama's en op vele sites (zoals deze) worden allerlei placentarecepten gedeeld.
Waarom de placenta eten? Het bevordert het herstel na de bevalling en het zou o.a. goed zijn voor de melkproductie en je ijzerniveau en de kans op een postnatale depressie verkleinen. Tegenstanders maken zich op hun beurt juist zorgen over de risico's die het eten van de placenta heeft. Zo kan de bacterie staphylococcus aureus, aanwezig bij 1 op de 10 vrouwen, in de placenta terechtkomen. Deze bacterie kan huidinfecties en bijvoorbeeld long- en urineweginfecties veroorzaken.
Doen?
Verloskundige Beatrijs Smulders gelooft niet dat het eten van de placenta gezond is. "Ik geloof dat niet zo. Er zitten heel veel hormonen in, maar daar hebben vrouwen er al genoeg van in hun lijf." Ook volgens gynaecoloog Anneke Kwee is er geen wetenschappelijk bewijs dat het eten van een placenta gezond is (bron: RTL Nieuws).
Verwerken
Wil jij de placenta na de geboorte van je kind verwerken in je voeding? Lees op https://degeboortenis.wor(...)enta-capsules-maken/ hoe je dit aanpakt. Benieuwd naar de smaak? Volgens 'kenners' smaakt de placenta vooral naar ijzerachtig bloed, gevolgd door een aardse noot. Eet smakelijk!
De placenta. Wat ga jij ermee doen?
Ewww stimmm val je op jonkiesquote:
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.quote:
Oke ik wil aardbei.quote:Op maandag 29 december 2014 18:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb wel een lekkere eiwitshake voor je.
Ewwwww. Hoeveel 30-jarigen heb je al verslonden?quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.
Meestal val op ik 30 jarigen.
Wat ewww.quote:Op maandag 29 december 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ewwwww. Hoeveel 30-jarigen heb je al verslonden?
Ik val idd op jong qua uiterlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewww stimmm val je op jonkies
[..]
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.
Meestal val op ik 30 jarigen.
Dude.quote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik je neus dichtknijp smaakt het allemaal hetzelfde.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
CUL / Moederkoek recepten
What's wrong with people?
Ah zo, daarom val ik meestal niet op jonkies juist daar zie ik niets mee op langer termijn.quote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val idd op jong qua uiterlijkOudere mannen trekken mij niet zo. Boven de 35 vind ik ze sws zum kotsen.Het is niet dat ik erg jong ben, maar het trekt mij gewoon totaal niet.
Is gelijk een verklaring waarom ik nog single & helemaal alleen ben. Een jongere wil zich nog niet echt binden. Oudere willen dat wel, maar zijn fugly.
Zoiets? Kort en erg bondig.
Kom bij me langs, dan zal ik je mijn repertoire van dichtbij laten zien.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij ook niet-seksuele humor in je repertoire?
Bij jou is alles toch een goed excuus om een cheesecake te bakken.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
Ouders zijn bijna thuis. Goed excuus om een cheesecake te bakken.
Wat is er mis met 30 jarigen vrindquote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die Crip is super onschuldig. Blijkt dat je helemaal los gaat op 30-jarigen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij jou is alles toch een goed excuus om een cheesecake te bakken.
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.quote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks hoor. Ik hoop ook ooit de 30 te halen.
Echt hč. Zo onbereikbaar...quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.
HAHAquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Peunage het volgende:
Ik weet nog vroeger toen we nog kleine kinderen waren. "over 4 jaar ben ik ouder dan jou". Tardy.
i feel youquote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Yo Stylo, holler eens at je boys. Mijn kapsalon is er nog niet.
Echt he, altijd chillings.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.
Alles was zo makkelijk... geen verantwoordelijkheden... je eten wordt voor je gemaakt... geen behoefte aan seks, dus daar hoef je je niet mee bezig te houden...
Moet jij je bezighouden met je behoefte aan seks? Huh?quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.
Alles was zo makkelijk... geen verantwoordelijkheden... je eten wordt voor je gemaakt... geen behoefte aan seks, dus daar hoef je je niet mee bezig te houden...
Ik was vroeger altijd de meest kinderachtige in de groep en nu nog steeds.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bezig te houden met seks, en alles wat erbij komt kijken, omdat je er geen behoefte aan hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij je bezighouden met je behoefte aan seks? Huh?
Valt in dit topic wel mee. Ik ben volgens mij veel kinderachtiger dan jij.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd de meest kinderachtige in de groep en nu nog steeds.
Relatie doesn't equal sex en zo?quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bezig te houden met seks, en alles wat erbij komt kijken, omdat je er geen behoefte aan hebt.
Relaties en dergelijke.
Heb ge-apt voor jequote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Yo Stylo, holler eens at je boys. Mijn kapsalon is er nog niet.
Ik heb het over mezelf.quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie doesn't equal sex en zo?
Ik ben nummer 1 daarinquote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Valt in dit topic wel mee. Ik ben volgens mij veel kinderachtiger dan jij.
Bericht was alleen een bevestiging. Niet tijdstip van mijn Appquote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden al, zeker? Heb 'm net binnen.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
fucking appel en banenbollen pff mouthgasm after mouthgasm
Doe er stukje van boullion blokje bijquote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
Oke ramp hiero. Heb veeel te veel water in mijn noodles gedaan. Smaakt nergens meer naar.Wat moet ik dooooeeen heb honger.
Oh damn dat was slim geweest. Maar hij is nu al bijna afgekoeld. Heb mijn best gedaan om het toch op te eten maar na twee happen weggelegd. En nu is het te laaaat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe er stukje van boullion blokje bij
Wat ga je nu eten?quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh damn dat was slim geweest. Maar hij is nu al bijna afgekoeld. Heb mijn best gedaan om het toch op te eten maar na twee happen weggelegd. En nu is het te laaaat.
Ik wil ook. Yapmayin lan. Kac gunder canim cekti.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Good choice. Ik denk dat ik wel lekker zal smaken nadat ik mijn cizkek heb gegeten.
Ik doe altijd eerst de kruiden erbij en als je er dan te veel water bij doet is het niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Te veel water bij je noodles? Hoe heb je dat gedaan? Het is toch gewoon uit zo'n bakje?
Yapsana.quote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook. Yapmayin lan. Kac gunder canim cekti.
Cheesecake. All day errrrrday.quote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
Oke ramp hiero. Heb veeel te veel water in mijn noodles gedaan. Smaakt nergens meer naar.Wat moet ik dooooeeen heb honger.
Wowowowowow. Neem dat terug, skkltje.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
Borte dat jij cheesecake nog niet zat bent je maakt het zo vaak hhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee toch. Een keer in de maand ong? Soms twee keer in de maand, soms paar maanden niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
Borte dat jij cheesecake nog niet zat bent je maakt het zo vaak hhhh
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat fijn dat m'n griep eindelijk zo goed als weg is, en ik weer normaal kan eten.
Eerst met moeite 1000 kcal op een dag, vandaag zit ik al op ~3650kcal en ik ben pas 6 uurtjes ofzo uit bed.
/dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
NAR. <3 Hier ook.quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is beneden trouwens nog ijs. En baklava.
En nar.
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
NAR. <3 Hier ook.
Baklava is te veel kcal in een paar sec. En voor ijs is het te koud.
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.quote:
Ik kan geen Baklava meer zien nuquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.
Ik ga zo lekker nar eten.
Kumpir pannekoekquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.
[..]
Ik kan geen Baklava meer zien nu
Kumpirrrr.quote:Op
maandag 29 december 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.
[..]
Ik kan geen Baklava meer zien nu
Afiyet olsun.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.
Ik ga zo lekker nar eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat! Kon alleen niet op krijgenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
Yo die Stylo boy.
Deze is voor het fixen van m'n kapsalon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.quote:
Snap ik. Lijkt me ook fucking eng om zo'n scherpe potlood dicht bij je ogen te hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.
Ik heb dat met eyeliner. Heb te lange wimpers EN HET BLIJFT ALTIJD STEKEN ERGENS DAARINquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.
Oh dat ik wel. Eyeliner. Mascara ook. Maar oogschaduw is gewoon fckng kunst. Ekte schilderwerk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik. Lijkt me ook fucking eng om zo'n scherpe potlood dicht bij je ogen te hebben
YSL faux nog iets eyeliner.quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb dat met eyeliner. Heb te lange wimpers EN HET BLIJFT ALTIJD STEKEN ERGENS DAARIN
Oefenen gurl, ik was ook slecht nu vind ik dat ik het wel aardig kan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpenquote:Op maandag 29 december 2014 19:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat ik wel. Eyeliner. Mascara ook. Maar oogschaduw is gewoon fckng kunst. Ekte schilderwerk.
quote:
Mashallah. Als je genoeg bidt helpt Allah je gewoonquote:
Ik Googlde op 'Kumpir pannenkoek', maar dat laatste was dus gewoon een beledigingquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat fijn dat m'n griep eindelijk zo goed als weg is, en ik weer normaal kan eten.
Eerst met moeite 1000 kcal op een dag, vandaag zit ik al op ~3650kcal en ik ben pas 6 uurtjes ofzo uit bed.
/dagboekLekker man, train je het weg of ben je aan het bulken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn realistische prijzen, alleen verschilt het dan qua extra's.quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
Ik zie een reclame voor een BMW 3 serie sedan voor 648 p/m lease. Waarom geloof ik daar niks van...
Die eerste foto lijkt photoshop tbh.quote:
Hoe oud is ze hier? Mensen die jonger zijn zijn sws vaak mooier. Als ze ouder worden, worden ze vaak gewoon lelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die eerste foto lijkt photoshop tbh.
Ik vind Nicki Minaj een vies en achterlijk wijf en zij heeft overduidelijk haar kont, tieten en weet ik veel wat nog meer laten opspuiten maar soms overdrijven mensen echt wanneer het aankomt op celebs. Je kunt lelijke foto's maken van de meest mooie mensen.
Dit is ook Nicki in haar tienerjaren:
[ afbeelding ]
Jammer dit. Ik denk niet dat ik kan meeten met iemand die zo over Nicki Minaj denkt. Volgende Turken meet is hierbij dus afgezegd.quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
Ik vind Nicki Minaj een vies en achterlijk wijf en zij heeft overduidelijk haar kont, tieten en weet ik veel wat nog meer laten opspuiten
Ik denk dat ze hier tussen de 16-20 is. Ze lijkt hier iig wel ouder dan op de foto op jouw plaatje, maar ja dat plaatje klopt voor geen meter. Daar is gewoon mee gespeeld imo.quote:Op maandag 29 december 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe oud is ze hier? Mensen die jonger zijn zijn sws vaak mooier. Als ze ouder worden, worden ze vaak gewoon lelijk.
Owke, want op dat plaatje is ze idd mooi. Maar ik zie beelden van haar van later, dat ze plain ass ugly isquote:Op maandag 29 december 2014 20:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier tussen de 16-20 is. Ze lijkt hier iig wel ouder dan op de foto op jouw plaatje, maar ja dat plaatje klopt voor geen meter. Er is gewoon meegespeeld imo.
En ja, dat mensen mooier zijn in hun jongere jaren is algemeen bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Bulken. Was van plan om vorige week te beginnen met cutten, maar ben ziek geweest, en heb amper tijd gehad om te trainen ivm werk en feestdagen. Dus ik wil nog even doorgaan met bulken tot ik weer op m'n oude niveau ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker man, train je het weg of ben je aan het bulken?
Word je nu echt 'dik' dik, of kom je een beetje aan?quote:Op maandag 29 december 2014 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bulken. Was van plan om vorige week te beginnen met cutten, maar ben ziek geweest, en heb amper tijd gehad om te trainen ivm werk en feestdagen. Dus ik wil nog even doorgaan met bulken tot ik weer op m'n oude niveau ben.
Echt? Bedrijf waar ik afstudeer geeft een budget van +-600 voor leasenquote:Op maandag 29 december 2014 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn realistische prijzen, alleen verschilt het dan qua extra's.
Wat voor verzek heb je?quote:Op maandag 29 december 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ah Che. De man die nooit antwoord geeft.
Ben al een maand of 7 bezig, dus ik denk niet dat een weekje extra me veel dikker zal maken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Word je nu echt 'dik' dik, of kom je een beetje aan?
Zilveren Kruis. Blijft ook zo, want ze zijn daar makkelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor verzek heb je?
Dit is lekker
[ afbeelding ]
Ben je skinny?quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben al een maand of 7 bezig, dus ik denk niet dat een weekje extra me veel dikker zal maken.
Laatste paar maanden zijn wel kut gegaan. Amper aangekomen, terwijl ik alsmaar meer ben gaan eten. Ook amper sterker geworden.
Je doet alsof je daar werkt?quote:Op maandag 29 december 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Bedrijf waar ik afstudeer geeft een budget van +-600 voor leasen
quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor verzek heb je?
Dit is lekker
[ afbeelding ]
Nee gekkie, ik zeg altijd dat ik daar stage doe. Ik ben in feite ook bij ze in dienst, krijg betaald, etc.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zilveren Kruis. Blijft ook zo, want ze zijn daar makkelijk.
Neuh, ik vind ze alleen lekker als ze zuur zijn.
Jullie zuiderlingen hebben sowieso geen smaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Nee gekkie, ik zeg altijd dat ik daar stage doe. Ik ben in feite ook bij ze in dienst, krijg betaald, etc.
Kakiquote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor verzek heb je?
Dit is lekker
[ afbeelding ]
Ik wel. Dan zijn ze goddelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuur? Nooit meegemaakt dat ze zuur zijn
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Nee gekkie, ik zeg altijd dat ik daar stage doe. Ik ben in feite ook bij ze in dienst, krijg betaald, etc.
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben al een maand of 7 bezig, dus ik denk niet dat een weekje extra me veel dikker zal maken.
Laatste paar maanden zijn wel kut gegaan. Amper aangekomen, terwijl ik alsmaar meer ben gaan eten. Ook amper sterker geworden.
Duaal?quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat zuur is? Een citroen, jij, komkommer, granaatappel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wel. Dan zijn ze goddelijk.
Anders niet.
[..]
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.
Gewoon veel eten, of minder veel eten. Is vrij makkelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.
Even Stylo benaderen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Landysh het volgende:
Volgens mij komt mij eten niet meer. Is al een uur geleden dat ik heb besteld.
Ugh. Nu heb ik echt geen zin meer om nog iets te maken.
Nee, hetzelfde. Soms is het zuur.. Heb het weleens zuur gehad. Nam daarna nog een en die was zoet. Dat ws niet lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat zuur is? Een citroen, jij, komkommer, granaatappel.
Dit is niet zuur. Hoe ziet het dan er uit? Groen?
Lol ik zou zo in zijn schoenen willen staan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.
Volgens mij is er iets misgegaan. Heb geen sms ontvangen, wel een email. Maar ik ga er ook niet meer achteraan. Te moe.quote:
ooo jij bedoelt tomaat hahaha gekkiequote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde. Soms is het zuur.. Heb het weleens zuur gehad. Nam daarna nog een en die was zoet. Dat ws niet lekker.
Citroen met zout is lekker.
Stagevergoeding. Maar je bent wel bij hun in dienst hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets misgegaan. Heb geen sms ontvangen, wel een email. Maar ik ga er ook niet meer achteraan. Te moe.
Eerder soort mango. Qua structuurquote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Kaki is niet zuur, het heeft zo'n gare smaak. Soort tomaat, maar net niet helemaal.
Je bent gewoon genept. Iemand noemde het Kaki, maar was gewoon iets andersquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
DUDE IK HEB WELEENS LICHTZURE GEGETEN BENI SINIR ETMEYIN BE
Daarna at ik een zoete en daarna nooit meer gegeten want VIES
Mangoquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerder soort mango. Qua structuur
Mango
quote:
Jullie beidequote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Kaki is niet zuur, het heeft zo'n gare smaak. Soort tomaat, maar net niet helemaal.
Sen cok tipsiz senquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
DUDE IK HEB WELEENS LICHTZURE GEGETEN BENI SINIR ETMEYIN BE
Daarna at ik een zoete en daarna nooit meer gegeten want VIES
Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef mrstylo het volgende:
Nog nooit een zure Kaki gegeten
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Bedrijf waar ik afstudeer geeft een budget van +-600 voor leasen
waar smaakt t naar?quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow die hebben we ook in huis nu.
Hipsterquote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Of je moet zelf netto per maand 300 euro bijleggen, kan je zoals alle andere domme allochtonen meteen in een dikke bak rijden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Jij snaptquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is ook lekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij snaptZo nog groen en super zuur is het lekkerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Polo is een prima bak hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo nog groen en super zuur is het lekkerst.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Wat een kut bak. Samen met de Citroen Cactus, 1 van de lelijkste bakken ooit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Opa autoquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zoquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.
Hij sneed ook zijn cheesecake met een fruitmes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |