Dude.quote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik je neus dichtknijp smaakt het allemaal hetzelfde.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
CUL / Moederkoek recepten
What's wrong with people?
Ah zo, daarom val ik meestal niet op jonkies juist daar zie ik niets mee op langer termijn.quote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val idd op jong qua uiterlijkOudere mannen trekken mij niet zo. Boven de 35 vind ik ze sws zum kotsen.Het is niet dat ik erg jong ben, maar het trekt mij gewoon totaal niet.
Is gelijk een verklaring waarom ik nog single & helemaal alleen ben. Een jongere wil zich nog niet echt binden. Oudere willen dat wel, maar zijn fugly.
Zoiets? Kort en erg bondig.
Kom bij me langs, dan zal ik je mijn repertoire van dichtbij laten zien.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij ook niet-seksuele humor in je repertoire?
Bij jou is alles toch een goed excuus om een cheesecake te bakken.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
Ouders zijn bijna thuis. Goed excuus om een cheesecake te bakken.
Wat is er mis met 30 jarigen vrindquote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die Crip is super onschuldig. Blijkt dat je helemaal los gaat op 30-jarigen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij jou is alles toch een goed excuus om een cheesecake te bakken.
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.quote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks hoor. Ik hoop ook ooit de 30 te halen.
Echt hè. Zo onbereikbaar...quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.
HAHAquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 30 zijn valt ze op 40+.
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Peunage het volgende:
Ik weet nog vroeger toen we nog kleine kinderen waren. "over 4 jaar ben ik ouder dan jou". Tardy.
i feel youquote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Yo Stylo, holler eens at je boys. Mijn kapsalon is er nog niet.
Echt he, altijd chillings.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.
Alles was zo makkelijk... geen verantwoordelijkheden... je eten wordt voor je gemaakt... geen behoefte aan seks, dus daar hoef je je niet mee bezig te houden...
Moet jij je bezighouden met je behoefte aan seks? Huh?quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als kind wou ik altijd volwassen zijn, en nu ik volwassen ben wil ik soms weer kind zijn.
Alles was zo makkelijk... geen verantwoordelijkheden... je eten wordt voor je gemaakt... geen behoefte aan seks, dus daar hoef je je niet mee bezig te houden...
Ik was vroeger altijd de meest kinderachtige in de groep en nu nog steeds.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bezig te houden met seks, en alles wat erbij komt kijken, omdat je er geen behoefte aan hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij je bezighouden met je behoefte aan seks? Huh?
Valt in dit topic wel mee. Ik ben volgens mij veel kinderachtiger dan jij.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd de meest kinderachtige in de groep en nu nog steeds.
Relatie doesn't equal sex en zo?quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bezig te houden met seks, en alles wat erbij komt kijken, omdat je er geen behoefte aan hebt.
Relaties en dergelijke.
Heb ge-apt voor jequote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Yo Stylo, holler eens at je boys. Mijn kapsalon is er nog niet.
Ik heb het over mezelf.quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie doesn't equal sex en zo?
Ik ben nummer 1 daarinquote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Valt in dit topic wel mee. Ik ben volgens mij veel kinderachtiger dan jij.
Bericht was alleen een bevestiging. Niet tijdstip van mijn Appquote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden al, zeker? Heb 'm net binnen.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
fucking appel en banenbollen pff mouthgasm after mouthgasm
Doe er stukje van boullion blokje bijquote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
Oke ramp hiero. Heb veeel te veel water in mijn noodles gedaan. Smaakt nergens meer naar.Wat moet ik dooooeeen heb honger.
Oh damn dat was slim geweest. Maar hij is nu al bijna afgekoeld. Heb mijn best gedaan om het toch op te eten maar na twee happen weggelegd. En nu is het te laaaat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe er stukje van boullion blokje bij
Wat ga je nu eten?quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh damn dat was slim geweest. Maar hij is nu al bijna afgekoeld. Heb mijn best gedaan om het toch op te eten maar na twee happen weggelegd. En nu is het te laaaat.
Ik wil ook. Yapmayin lan. Kac gunder canim cekti.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Good choice. Ik denk dat ik wel lekker zal smaken nadat ik mijn cizkek heb gegeten.
Ik doe altijd eerst de kruiden erbij en als je er dan te veel water bij doet is het niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Te veel water bij je noodles? Hoe heb je dat gedaan? Het is toch gewoon uit zo'n bakje?
Yapsana.quote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook. Yapmayin lan. Kac gunder canim cekti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |