quote:Op maandag 29 december 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan trouwens geen gegrilde whatever meer zien. Ben dat zo zat.
Wat praat je jou met je hoofd. Alles wat je grillt is lekker. Behalve spruitjes, maar dat is dan ook geen voedsel.quote:
Kapsalonquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Lekkere post-workout kapsalon besteld.
Ik heb besloten toch maar zelf iets te makenquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wat praat je jou met je hoofd. Alles wat je grillt is lekker. Behalve spruitjes, maar dat is dan ook geen voedsel.
Was ie lekker?quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Crip het volgende:
Heb een bananenbol en appelbol gehaald, en nog van de jongen een gratis appelbol gekregen, how cute.
Die oliebollen kramen in de winter <333333
nee jonkie 18 ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was ie lekker?
De jongen, uiteraard.
Zie ik je bij de gym?quote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Lekkere post-workout kapsalon besteld.
CUL / Moederkoek receptenquote:PLACENTA ETEN: WEL OF NIET DOEN?
Placenta in je smoothie? Klinkt verrassend, maar het eten van de moederkoek is een heuse hype. January Jones, Kim Kardashian en nog veel meer celebrities deden het na de geboorte van hun baby's. Een Brits bedrijf verwerkt rauwe moederkoeken zelfs tot pillen voor kersverse mama's en op vele sites (zoals deze) worden allerlei placentarecepten gedeeld.
Waarom de placenta eten? Het bevordert het herstel na de bevalling en het zou o.a. goed zijn voor de melkproductie en je ijzerniveau en de kans op een postnatale depressie verkleinen. Tegenstanders maken zich op hun beurt juist zorgen over de risico's die het eten van de placenta heeft. Zo kan de bacterie staphylococcus aureus, aanwezig bij 1 op de 10 vrouwen, in de placenta terechtkomen. Deze bacterie kan huidinfecties en bijvoorbeeld long- en urineweginfecties veroorzaken.
Doen?
Verloskundige Beatrijs Smulders gelooft niet dat het eten van de placenta gezond is. "Ik geloof dat niet zo. Er zitten heel veel hormonen in, maar daar hebben vrouwen er al genoeg van in hun lijf." Ook volgens gynaecoloog Anneke Kwee is er geen wetenschappelijk bewijs dat het eten van een placenta gezond is (bron: RTL Nieuws).
Verwerken
Wil jij de placenta na de geboorte van je kind verwerken in je voeding? Lees op https://degeboortenis.wor(...)enta-capsules-maken/ hoe je dit aanpakt. Benieuwd naar de smaak? Volgens 'kenners' smaakt de placenta vooral naar ijzerachtig bloed, gevolgd door een aardse noot. Eet smakelijk!
De placenta. Wat ga jij ermee doen?
Ewww stimmm val je op jonkiesquote:
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.quote:
Oke ik wil aardbei.quote:Op maandag 29 december 2014 18:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb wel een lekkere eiwitshake voor je.
Ewwwww. Hoeveel 30-jarigen heb je al verslonden?quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.
Meestal val op ik 30 jarigen.
Wat ewww.quote:Op maandag 29 december 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ewwwww. Hoeveel 30-jarigen heb je al verslonden?
Ik val idd op jong qua uiterlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewww stimmm val je op jonkies
[..]
Ik wil geen jongen die er jong uit ziet. Sws ouder dan ik of tenminste volwassen uit zien.
Meestal val op ik 30 jarigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |