Dit is wat er op zijn Twitter-account staat:quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij opsomt wat de gemiddelde AKP stemmer denkt.
Ietwat vreemde combinatie.quote:ESKİ CHP'NİN ESKİ YÖNETİCİSİ,YENİ CHP NİN MUHALİFİ,YENİ CHP'NİN SÜRGÜN ETTİĞİ ONUNCU KÖYDEN CHP YE YARAYACAK DOĞRULARI SÖYLEMEYE ÇALIŞAN MÜSLÜMAN SOSYALDEMOKRAT
https://twitter.com/SavciSayan.
je hebt gelijk, hij schijnt er uit getrapt te zijn sinds '12quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je bron?. Vind het moeilijk om te geloven dat hij zo botst met de partij en zoveel kritiek heeft op de leider om er vervolgens nog steeds een onderdeel van te zijn.
Ah, toch.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hij schijnt er uit getrapt te zijn sinds '12
Uhmmmm... Owke... Soort van Wilders, maar dan anders.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is wat er op zijn Twitter-account staat:
[..]
Ietwat vreemde combinatie..
Ja, kijk maar wanneer je thuis bent. Bülent Arinç, met Davutoglu achter zich, spreekt over Gülen voor ze gingen botsen met zijn beweging en zegt dat men hem onterecht beschuldigt van dingen waar ze hem vandaag juist precies zelf van beschuldigen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Kan 'm nu niet beluisteren, zal dat thuis wel doen. (Korte samenvatting?)
[..]
Voor wie geldt dit nu? CHP of?
[..]
Macht corrumpeert, niet alleen in Turkije. En AKP is wat dat betreft vast en zeker niet anders, want politici...
Gemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
Montellys zusje gespot.
http://www.dumpert.nl/med(...)iegt_een_beetje.html
Ik wil wel bij me mama komen eten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zal ik bestellen qua eten? Mama kookt weer lamsvlees
Nee, lust geen lamsvlees meer..quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil wel bij me mama komen eten.
Eet wat de pot schaft!
Bestel pizza, ik ga zo ook pizza eten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, lust geen lamsvlees meer..
Ik ga iets anders proberenquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Bestel pizza, ik ga zo ook pizza eten.
Asian style bby.quote:
Ja, hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Santello het volgende:
Iemand van jullie die een betoog van twee a4 willen maken voor een vergoeding?
Als je witvis lust pak dan roerbak zoet-zure panga zit meestal paprika en uitjes doorheen ook. Is echt lekker en dat terwijl ik normaal alleen van de hele spicy sauzen houd. Tenminste als ze dat hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm nee, vooral geen sushi..Ik lust alleen witvis trouwens.
Ow nee, Panga is echt troep..quote:Op maandag 29 december 2014 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je witvis lust pak dan roerbak zoet-zure panga zit meestal paprika en uitjes doorheen ook. Is echt lekker en dat terwijl ik normaal alleen van de hele spicy sauzen houd. Tenminste als ze dat hebben
ohhh dat vind ik echt vies.quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee, Panga is echt troep..
Weet je wat een geschenk uit de hemel is: forel. OMFUCKINGNOM
At dat in Turkije en dat was het beste wat ik ooit heb gegeten.
Oh no you didnt..quote:Op maandag 29 december 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dat vind ik echt vies.
Paling op de aziatische manier is ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |