quote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zilveren Kruis. Blijft ook zo, want ze zijn daar makkelijk.
Neuh, ik vind ze alleen lekker als ze zuur zijn.
Jullie zuiderlingen hebben sowieso geen smaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Nee gekkie, ik zeg altijd dat ik daar stage doe. Ik ben in feite ook bij ze in dienst, krijg betaald, etc.
Kakiquote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor verzek heb je?
Dit is lekker
[ afbeelding ]
Ik wel. Dan zijn ze goddelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuur? Nooit meegemaakt dat ze zuur zijn
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Nee gekkie, ik zeg altijd dat ik daar stage doe. Ik ben in feite ook bij ze in dienst, krijg betaald, etc.
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben al een maand of 7 bezig, dus ik denk niet dat een weekje extra me veel dikker zal maken.
Laatste paar maanden zijn wel kut gegaan. Amper aangekomen, terwijl ik alsmaar meer ben gaan eten. Ook amper sterker geworden.
Duaal?quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat zuur is? Een citroen, jij, komkommer, granaatappel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wel. Dan zijn ze goddelijk.
Anders niet.
[..]
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.
Gewoon veel eten, of minder veel eten. Is vrij makkelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.
Even Stylo benaderen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Landysh het volgende:
Volgens mij komt mij eten niet meer. Is al een uur geleden dat ik heb besteld.
Ugh. Nu heb ik echt geen zin meer om nog iets te maken.
Nee, hetzelfde. Soms is het zuur.. Heb het weleens zuur gehad. Nam daarna nog een en die was zoet. Dat ws niet lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat zuur is? Een citroen, jij, komkommer, granaatappel.
Dit is niet zuur. Hoe ziet het dan er uit? Groen?
Lol ik zou zo in zijn schoenen willen staan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel mad veel motivatie om zo veel bezig te zijn met afvallen of aankomen.
Volgens mij is er iets misgegaan. Heb geen sms ontvangen, wel een email. Maar ik ga er ook niet meer achteraan. Te moe.quote:
ooo jij bedoelt tomaat hahaha gekkiequote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde. Soms is het zuur.. Heb het weleens zuur gehad. Nam daarna nog een en die was zoet. Dat ws niet lekker.
Citroen met zout is lekker.
Stagevergoeding. Maar je bent wel bij hun in dienst hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, je bent dus niet in staat. Je krijgt een toeslag, maar geen fulltime salaris.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets misgegaan. Heb geen sms ontvangen, wel een email. Maar ik ga er ook niet meer achteraan. Te moe.
Eerder soort mango. Qua structuurquote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Kaki is niet zuur, het heeft zo'n gare smaak. Soort tomaat, maar net niet helemaal.
Je bent gewoon genept. Iemand noemde het Kaki, maar was gewoon iets andersquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
DUDE IK HEB WELEENS LICHTZURE GEGETEN BENI SINIR ETMEYIN BE
Daarna at ik een zoete en daarna nooit meer gegeten want VIES
Mangoquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerder soort mango. Qua structuur
Mango
quote:
Jullie beidequote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Kaki is niet zuur, het heeft zo'n gare smaak. Soort tomaat, maar net niet helemaal.
Sen cok tipsiz senquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
DUDE IK HEB WELEENS LICHTZURE GEGETEN BENI SINIR ETMEYIN BE
Daarna at ik een zoete en daarna nooit meer gegeten want VIES
Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef mrstylo het volgende:
Nog nooit een zure Kaki gegeten
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Bedrijf waar ik afstudeer geeft een budget van +-600 voor leasen
waar smaakt t naar?quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow die hebben we ook in huis nu.
Hipsterquote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Of je moet zelf netto per maand 300 euro bijleggen, kan je zoals alle andere domme allochtonen meteen in een dikke bak rijden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Jij snaptquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is ook lekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij snaptZo nog groen en super zuur is het lekkerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Polo is een prima bak hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo nog groen en super zuur is het lekkerst.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Wat een kut bak. Samen met de Citroen Cactus, 1 van de lelijkste bakken ooit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Opa autoquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zoquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.
Hij sneed ook zijn cheesecake met een fruitmes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |