Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef mrstylo het volgende:
Nog nooit een zure Kaki gegeten
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Bedrijf waar ik afstudeer geeft een budget van +-600 voor leasen
waar smaakt t naar?quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow die hebben we ook in huis nu.
Hipsterquote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vorig jaar nog op facebook gedeeld deze.
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Of je moet zelf netto per maand 300 euro bijleggen, kan je zoals alle andere domme allochtonen meteen in een dikke bak rijden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Je gaat toch niet als een pauper rijden in een auto zonder extra optie's? Bovendien is dat bedrag vast zonder brandstof. Je gaat toch niet zonder brandstof leasen.
600 euro is een lage leasebudget, dan moet je denken aan een polo of renault clio met full-options.
Jij snaptquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is ook lekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij snaptZo nog groen en super zuur is het lekkerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Polo is een prima bak hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja je begint met een Polo inderdaad. In het begin heb je geen keuze. Ik weet niet welke opties er dan op zitten, maar incl. brandstof en iets van 15000 prive km.
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo nog groen en super zuur is het lekkerst.Wanneer ze gerijpt zijn, vind het niet meer bijzonder. Echt lang niet meer gegeten tho.
Wat een kut bak. Samen met de Citroen Cactus, 1 van de lelijkste bakken ooit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Opa autoquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Polo is een prima bak hoor.
Mijn volgende lease-auto gaat een mitsubishi outlander (mat zwart) worden. Pimp-style
.
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
Weetje wat lekker is
Erik![]()
![]()
Niet de man vieze homo;s, maar het fruit
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zoquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Groeit bij ons in Basra ook overal. Dat vind ik ook niet lekker, maar iedereen is er gek op.
Hij sneed ook zijn cheesecake met een fruitmes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
He peunage jij geniet niet van het culinaire hoogstandelijke leven, dat zie ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |