quote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Later in de serie doet hij nog veel ergere dingen
Onacceptabel. Het is een familielid en op je familie geil je nietquote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Ben Modern Family aan het kijken en vroeg me net af, hoe zouden jullie het vinden als jullie man/vrouw telkens overduidelijk zou zitten geilen op een (aangetrouwd) familielid? Ik doel nu op Gloria () en Phill naturlich, maar in de serie wordt daar heel luchtig over gedaan. Vroeg me af of ik er ook zo luchtig over zou kunnen doen als mijn man/vriend dat zou doen bij een familielid van mij.
Jullie?
Monogamiequote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Onacceptabel. Het is een familielid en op je familie geil je niet
Maar dit heeft trouwens niets met monogamie te maken.
Nou ja toch wel imo. Ik weet niet precies wat de regels binnen een open relatie zijn (of of die er uberhaupt zijn), maar je kunt niet van een man of vrouw die zijn opties altijd openhoudt verwachten dat hij geen moves gaat zetten of zijn interesse voor iemand gaat verbergen. No?quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Onacceptabel. Het is een familielid en op je familie geil je niet
Maar dit heeft trouwens niets met monogamie te maken.
Behalve je main vrouw. Zij moet wel monogaam zijnquote:
Dat neigt meer naar polygamie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve je main vrouw. Zij moet wel monogaam zijn
Precies.quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve je main vrouw. Zij moet wel monogaam zijn
Op een familielid is toch wel wat anders. Ze/hij maakt dan ook gelijk alle familiebijeenkomsten vanaf dan ackward.quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou ja toch wel imo. Ik weet niet precies wat de regels binnen een open relatie of of die er uberhaupt zijn, maar je kunt niet van een man of vrouw die zijn opties altijd openhoudt verwachten dat hij geen moves gaat zetten of zijn interesse voor iemand gaat verbergen. No?
awkwardquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Op een familielid is toch wel wat anders. Ze/hij maakt dan ook gelijk alle familiebijeenkomsten vanaf dan ackward.
Ja, zie vorige reactie. Vrienden tellen ook mee. Het gaat mij er vooral dat het om iemand gaat die jullie allebei regelmatig zien.quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Op een familielid is toch wel wat anders. Ze/hij maakt dan ook gelijk alle familiebijeenkomsten vanaf dan ackward.
Hmm. Ik zou het niet fijn vinden. Ik vind een vriend persoonlijk erger. Een familielid is namelijk een veeeeel grotere stap, dan een vriendquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
Btw, het hoeft niet perse om een aangetrouwd familielid te gaan, vrienden tellen ook mee. Natuurlijk is het erger als het bij familie wordt gedaan maar het gaat er vooral om dat je partner overduidelijke interesse toont in iemand die jullie samen regelmatig zien.
Ik snap je niet zo. Vriend is erger want familielid is een veel grotere stap?quote:Op maandag 29 december 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou het niet fijn vinden. Ik vind een vriend persoonlijk erger. Een familielid is namelijk een veeeeel grotere stap, dan een vriend
Dan zou ik het eerst van haar moeten horen en het zou aan de moves liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
Btw, het hoeft niet perse om een aangetrouwd familielid te gaan, vrienden tellen ook mee. Natuurlijk is het erger als het bij familie wordt gedaan maar het gaat er vooral om dat je partner overduidelijke interesse toont in iemand die jullie samen regelmatig zien.
Om vreemd mee te gaan. Denk dat vreemdgaan met een neef of een broer van je man veel grotere stap is dan zijn vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap je niet zo. Vriend is erger want familielid is een veel grotere stap?
Maar dan zou je familielid toch erger moeten vinden?quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om vreemd mee te gaan. Denk dat vreemdgaan met een neef of broer van je man veel grotere stap is dan zijn vriend.
Vrouwen worden maar al te snel weggezet als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het een rare vraag. Tuurlijk is dat not done?
Hahaha, echt voor schut.quote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar je bent het er wel mee eens dat het niet kan wat hij doet? Hij zet zijn vrouw gewoon voorschut voor de hele familie.
Maar mijn neven en bruur zou daar sowieso niet op ingaan.quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar dan zou je familielid toch erger moeten vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |