Cheesecake. All day errrrrday.quote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
Oke ramp hiero. Heb veeel te veel water in mijn noodles gedaan. Smaakt nergens meer naar.Wat moet ik dooooeeen heb honger.
Wowowowowow. Neem dat terug, skkltje.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
Borte dat jij cheesecake nog niet zat bent je maakt het zo vaak hhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee toch. Een keer in de maand ong? Soms twee keer in de maand, soms paar maanden niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
Borte dat jij cheesecake nog niet zat bent je maakt het zo vaak hhhh
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat fijn dat m'n griep eindelijk zo goed als weg is, en ik weer normaal kan eten.
Eerst met moeite 1000 kcal op een dag, vandaag zit ik al op ~3650kcal en ik ben pas 6 uurtjes ofzo uit bed.
/dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
NAR. <3 Hier ook.quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is beneden trouwens nog ijs. En baklava.
En nar.
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
NAR. <3 Hier ook.
Baklava is te veel kcal in een paar sec. En voor ijs is het te koud.
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.quote:
Ik kan geen Baklava meer zien nuquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.
Ik ga zo lekker nar eten.
Kumpir pannekoekquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.
[..]
Ik kan geen Baklava meer zien nu
Kumpirrrr.quote:Op
maandag 29 december 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet serieus niet hoe het heet. Was wel Turks. Grote aardappel doormidden gesneden en daarop allemaal verschillende groentes.
[..]
Ik kan geen Baklava meer zien nu
Afiyet olsun.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava al eentje gehad na werktijd. At em op en dacht toen: ha cuuus, 300 kcal ofzo.
Ik ga zo lekker nar eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat! Kon alleen niet op krijgenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
Yo die Stylo boy.
Deze is voor het fixen van m'n kapsalon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.quote:
Snap ik. Lijkt me ook fucking eng om zo'n scherpe potlood dicht bij je ogen te hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.
Ik heb dat met eyeliner. Heb te lange wimpers EN HET BLIJFT ALTIJD STEKEN ERGENS DAARINquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dit niet. Ik kan dit fucking niet. Ik wil ook oogschaduw enzo kunne opdoen maar ik kan het nieetttt. Mijn hart breekt elke keer als ik dit soort video's zie.
Oh dat ik wel. Eyeliner. Mascara ook. Maar oogschaduw is gewoon fckng kunst. Ekte schilderwerk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik. Lijkt me ook fucking eng om zo'n scherpe potlood dicht bij je ogen te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |