Haha, nee, waarom zou ik er iets achter zoeken...quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wou maybe gewoon praten over Gloria.Je hoeft er verder niet te veel achter te zoeken haha.
En ben het verder wel met je eens denk ik.
Waarom gelijk over Nicki Minaj beginnen. Wie aan haar komt, komt aan mijquote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, nee, waarom zou ik er iets achter zoeken...Ik wilde ook 'ns serieus reageren na die Nicki Minaj-, zaad-, blablagesprekken hier laats toen je weg was, denk ik.
Dat zijn allemaal internetimams. Kan er niet tegen. Maar laatste tijd doen Turken dat ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
Geen idee of ik nu ga branden maar mygot ik word zo gek van die Marokkanen op facebook die in iedere zin mashallan, tabrakallah, subhanallah en weet ik veel moeten zetten. Waarom moet dat zo steeds? Je kan toch ook je berichtje afsluiten met die woorden, het in jezelf zeggen, waarom die overdaad zo? Ik kan geen post van een Marokkaan op facebook lezen zonder dat honderd keer te moeten lezen. #weissman
Maar je wel aansluiten bij Adnan Oktar, lekker consequent ben je.quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Landysh het volgende:
Bij Turken is het echt niet erg hoor. En af en toe Insallah, masAllah etc. is echt niet erg. Maar gewoon in iedere fkcing zin. Word er helemaal gek door. Veel berichtjes van Mocro's op mijn facebook lees ik daarom ook gewoon niet meer. Gelijk overheen scrollen.
Ja je hebt gelijk. Ik keek weer ff naar de mensen waar ik het over had. Was meer na een verloving of baby foto's. Dat is minder ergquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Landysh het volgende:
Bij Turken is het echt niet erg hoor. En af en toe Insallah, masAllah etc. is echt niet erg. Maar gewoon in iedere fkcing zin. Word er helemaal gek door. Veel berichtjes van Mocro's op mijn facebook lees ik daarom ook gewoon niet meer. Gelijk overheen scrollen.
Mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
Geen idee of ik nu ga branden maar mygot ik word zo gek van die Marokkanen op facebook die in iedere zin mashallan, tabrakallah, subhanallah en weet ik veel moeten zetten. Waarom moet dat zo steeds? Je kan toch ook je berichtje afsluiten met die woorden, het in jezelf zeggen, waarom die overdaad zo? Ik kan geen post van een Marokkaan op facebook lezen zonder dat honderd keer te moeten lezen. #weissman
Pff, hypothetisch spreken is lastig inderdaad, maar gewoon dat er ook daadwerkelijk nog wat te redden valt en er ook vertrouwen is dat het niet meer zal gebeuren. Ligt natuurlijk aan de ernst van de situatie: wie is er bij betrokken, zijn er kinderen in het spel, was er seksuele gemeenschap? Etcetera...quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is jouw grenz?
(Is nu natuurlijk makkelijker praten, maar yolo)
Oh wow hem helemaal vergeten. Ik kwam laatst weer zo'n leuk filmpje tegen die ik hier wou posten, vergeten.quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je wel aansluiten bij Adnan Oktar, lekker consequent ben je.
Niets mis mee tochquote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh wow hem helemaal vergeten. Ik kwam laatst weer zo'n leuk filmpje tegen die ik hier wou posten, vergeten.
Wat is je Insta?quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zetten vrouwen op insta hun foto schuin of ondersteboven?![]()
Wat willen ze bereiken
#tienerstrugles #ikmagdatnunog;(
Nee. Gewoon schuin. 90graden draaien.quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is je Insta?
Strategisch afsnijden van de foto bedoel je?
Het is gewoon een serie voor alle geslachten. Alleen ik vond na een tijdje de hoofdpersonage wel irritant(ik denk vrouwen minder snel). Maar voor de rest wel een goede serie. Zeker het kijken waard.quote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor serie is Orange Is the New Black trouwens? Ik bedoel, is het echt een vrouwenserie of ook geschikt voor mannen? Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, maar geen idee wat. Anders toch maar Marco Polo ofzo.
Hmm, ik zal de eerste aflevering eens kijken dan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is gewoon een serie voor alle geslachten. Alleen ik vond na een tijdje de hoofdpersonage wel irritant(ik denk vrouwen minder snel). Maar voor de rest wel een goede serie. Zeker het kijken waard.
De eerste 5 minuten waren echt leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik zal de eerste aflevering eens kijken dan.
deze man met zn privquote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Gewoon schuin. 90graden draaien.
Nee, want mijn instanaam is ook mijn echte naam
ik denk wel goed want marvin gaye, kom hier later op terug. Momenteel helemaal in to the top2000quote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat vind je van dit liedje?
quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk wel goed want marvin gaye, kom hier later op terug. Momenteel helemaal in to the top2000
mijn vrouw vond het een top serie. Ik ook trouwensquote:Op maandag 29 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor serie is Orange Is the New Black trouwens? Ik bedoel, is het echt een vrouwenserie of ook geschikt voor mannen? Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, maar geen idee wat. Anders toch maar Marco Polo ofzo.
Ik had op een gegeven moment ja gezegd, maar toen negeerde je mijquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
Bijt in het grasss, Iker vuile Spaanse hond dat je er bent, met je monsterteen
[ afbeelding ]
Throwback Maandaggg
Over twee uur klaar met werken.quote:Op maandag 29 december 2014 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Over 3 uur weer op en kan nog steeds niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |