SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik even blij dat ik geen man benquote:
Klopt, zat even schandalig misquote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ik denk, zoals ik net zei, Mysterons
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij is wel degene die het meest graag zichzelf mag horen.
quote:
Ga maar lekker naar Claudia de Breij luisterenquote:
Ik heb er gewoon helemaal niets mee.quote:
Het zit je hoog he?quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga maar lekker naar Claudia de Breij luisteren
scarface was ook een flop in de bioscoop en is nu populair.. verkopen zeggen niksquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer komt in de Top 40 niet verder dan plek 33 ofzo. Next please.
Ik snap gewoon niet waarom die plaat erin staatquote:
Troost je, ik ook niet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom die plaat erin staat
Niks mis mee inderdaad.quote:
Ah een medestanderquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Bruce had van mij na Nebraska wel mogen stoppen.
Ik toch ook niet?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom die plaat erin staat
Dit is David Guetta.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef Stickertje het volgende:
als afrojack heeft geschreven dat weet je dat het kwaliteit is
Hij heeft niet echt goed geluisterd.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
HOI ESSquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ja, en nu ik weer hier ben zeggen jullie niks meer
Hij had van mij nooit hoeven te beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Da's allemaal hetzelfdequote:
hij heeft eraan meegewerkt aldus de djquote:
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorquote:
Moeten we je op sleeptouw nemen?quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
Wat gaan jullie hard ineensIk probeer met dit chille muziekuurtje even een laptop uit te zoeken, ik kijk hier even en jullie zitten alweer een topic verder
Als het aan jou ligt, zou er wel weinig van de muziekwereld overblijven hè?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Zeer relaxedquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HOI ESS
WAT VOND JE VAN PORTISHEAD?
niet op deze planeet inderdaad.quote:
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft eraan meegewerkt aldus de dj
oh ik haat 'm niet hoor, vind 'm gewoon saai. Behalve dus Nebraskaquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorIk ook en Peace bijvoorbeeld
Ik meld me ook!quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorIk ook en Peace bijvoorbeeld
Inderdaad, aardig nummer, maar niet meer dan dat.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er weer. Klaar met werken voor dit jaar
Heyquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
jaquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moeten we je op sleeptouw nemen?
Dit zal de nummer 1795 van volgend jaar zijn?
Helpquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet hoe dit hoger staat dan Help!
Ik haat hem wel een beetjequote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh ik haat 'm niet hoor, vind 'm gewoon saai. Behalve dus Nebraska
Ik ben geen hater! Live fantastisch! Qua nummers een hoop niemendalletjes.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
het roept bij mij herinneringen op aan betere liedjesquote:
Ben geen hater, maar ook geen fan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah, okquote:
Ik weet zeker dat ik er niet op gestemd heb...volgend jaar maar eens anders doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Help
Ik ben vergeten of ik daar op heb gestemd
Ja, logisch toch.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Al die platen waar we net van hebben genoten zijn verslagen door dit
Owquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geen hater! Live fantastisch! Qua nummers een hoop niemendalletjes.
Hey Doedezemaarquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stapte de auto in met Working Class hero en nu thuis dit, ik vind het contrast wat groot
Talentenjachten, nieuwe plaat van Guetta, Sia die met Chandelier weer een hit heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin me wel af te vragen hoe het nummer na een aantal jaar ineens binnenkomt.
Ja, maar een bepaalde groep hoort natuurlijk op 1. Dus het klopt sowieso niet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Dat stomme DJ-truckje ook altijd. Even wegdraaien, spanning opbouwen -> knallenquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
AL DIE HANDJEEEES WE GAAN SPRINGEN JONGEEEEEENS
Jammer voor jouquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het roept bij mij herinneringen op aan betere liedjes
En Claudia heeft weer 50x zoveel stemmen als ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Uiteraard is dit beter dan No Surprises...quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Ik ben meer een haterquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geen hater! Live fantastisch! Qua nummers een hoop niemendalletjes.
Heb je een prima ritje gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stapte de auto in met Working Class hero en nu thuis dit, ik vind het contrast wat groot
Heb ik het verkeerd onthouden denk ikquote:
Het lijkt me wel een sympathieke ventquote:
Born Slippyquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Rasartiest.. Concerten van 3 uur plus!
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
Windowlickerquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
^ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Precies. Ik wel dus zie ik nu :quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er niet op gestemd heb...volgend jaar maar eens anders doen.
quote:
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee dankuquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een prima ritje gehad.
Al geloof ik dat jij Radio/Portishead en Damien niet echt heel geweldig vindt?
3 uur bagger blijft 3 uur baggerquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
quote:
James Brown is Dead.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
En dan de clip erbij.quote:
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Hell yeahquote:
*proest*quote:
Zou mijn eerste keus zijn iddquote:
Ik vind het altijd wel mooi... Moet eens wat anders op 1 dan Queen.. (waarom? denk ik dan, aangezien Deep Purple het waarschijnlijk toch nooit wordt, vind ik het prima), maar goed nu staan the Eagles op 1. En volgend jaar? Gewoon weer Queen. Prima toch? En dan het jaar erop weer dat gezeur.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar een bepaalde groep hoort natuurlijk op 1. Dus het klopt sowieso niet.
Ja, maar zijn muziek/stem vind ik niets.quote:
Dit. Heerlijk toch.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
2 unlimited, Paul Elstakquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
Ja die limo die 5 minuten duurt voordat ie afgelopen isquote:
En ze heet nog wel B. Gibbonsquote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
Analog Bubblebathquote:
quote:
Precies ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.
You're going on an adventureee !quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
even dit nummer nog luisteren en dan een leveltje Hobbit Lego spelen
Of coursequote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
ik dacht dat ik de enige was...quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Big Log? Ik krijg gelijk hele rare associaties.
Alles van die manquote:
Ik vind het niet onaardig. Ga er niet op stemmen ofzo, maar kan er prima naar luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn muziek/stem vind ik niets.
Prima nummer als je slaappillen op zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Dit nummer ken ik al heel lang maar ik vind het als een droge cracker.
Absoluut geen bagger. Ik heb weinig artiesten gezien die live beter zijn.quote:
Een kamerplant.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind droge crackers wel lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was...
Kut! En kane schijnt ook te stoppen!quote:
quote:
log is ook straattaal voor stront in het engelsquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.
17 topics minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Het is maar goed dat Frits niet meepost. Ik kan het amper belezen
Precies.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
log is ook straattaal voor stront in het engels
och peace toch, wat een zware dagquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kut! En kane schijnt ook te stoppen!
Wat Diaan zegt, hij kan nog zo goed zijn maar ik hou er gewoon niet vanquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut geen bagger. Ik heb weinig artiesten gezien die live beter zijn.
Precies, het lijkt wel alsof ze dat bewust doenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef DeJori het volgende:
Er komen vannacht veel te veel goede platen
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Maar die kan niet meer nieuw binnenkomen.quote:
Dit inderdaad, mobiel amper te doenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Toen ging het ook retesnel in de avondquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
17 topics minder dan vorig jaar.
soberso al meer topics dan SR van dit jaarquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.
De nummers worden lager, de topics gaan vluggerquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.
Dat was dan ook uitermate kut dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
soberso al meer topics dan SR van dit jaar
VOlgens mij is dat elk jaar toch wel het geval?quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toen was het niet meer te volgen in de avond. Nu kan ik an sich alle posts lezen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen ging het ook retesnel in de avond
Ga je naar je wijnkelder ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik wil even wat drinken pakken.. kan dat nog tijdens dit topic?
Don't know, don't carequote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel topics liggen we al voor op 2013?
quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
De nummers worden lager, de topics gaan vlugger
Waar is die gozert eigenlijk? Is die gestorven aan teveel radio 2 luisteren? Je kon dat jochie zo leuk plagenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Hij luistert niet naar jequote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ga er even niet doorheen lullen, klasbak
Dan mis je maar 100 posts ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik wil even wat drinken pakken.. kan dat nog tijdens dit topic?
Sinds vorig jaar pas.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VOlgens mij is dat elk jaar toch wel het geval?
Ik heb dit jaar niet in SR gepost.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar is die gozert eigenlijk? Is die gestorven aan teveel radio 2 luisteren? Je kon dat jochie zo leuk plagen
SRquote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat kan hij ook prima: hij danst op alles.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt D. de dansvloer op![]()
quote:
Whoohooquote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt D. de dansvloer op![]()
quote:
ik ben er ook niet trots opquote:
Zo goed als de muziek was...quote:
Frits schijnt te hebben besloten dat hij dit jaar niet mee gaat posten.quote:
ik schaam mij voor mijn kinder fotosquote:
Ik had toen een...quote:
Het hoorde er gewoon bij toch? Over 20 jaar lachen we om wat we nu aan hebben.quote:
En na 2 uur komt Mirrors nogquote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef MaJo het volgende:
Damn wilde zo gaan slapen maar zie dat QOTSA volgend uur komt, dat is toch wel even een momentje. En zelf op gestemd ook nog
de volgende twee bedoel je?quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef DeJori het volgende:
Ik moet plassen. Doet iemand dadelijk een samenvatting van het topique?
Ik heb hem toch echt al zien posten hoor, alleen vandaag niet nee.quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Frits schijnt te hebben besloten dat hij dit jaar niet mee gaat posten.
TL;DR:quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef DeJori het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig jaar aan het einde van de top2000 2013 al meegedeeld inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja confronteer ons er maar even meequote:
en 2 uur daarna liquidoquote:
Uitslapen kan volgend jaar weer.quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef MaJo het volgende:
Damn wilde zo gaan slapen maar zie dat QOTSA volgend uur komt, dat is toch wel even een momentje. En zelf op gestemd ook nog
Grappig dat de muziek de tand des tijds wel heeft doorstaan, de kleding...eh..minderquote:
iets met een jas en een petjequote:
e bent zo jong als je je voelt toch?quote:
Dat is hier te vinden:quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef DeJori het volgende:
tis een beetje als een verslaafde... als ik nou 1 keer per dag snuif, dan is het toch stukken beter?quote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt al zien posten hoor, alleen vandaag niet nee.
Moet ik dat kennen?quote:
Ja, maar toen geloofde ik hem niet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig jaar aan het einde van de top2000 2013 al meegedeeld inderdaad.
forever youngquote:
Ik moet werken de komende dagenquote:
Glitter was er 2e kerstdag wel volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frits heeft alleen eerste kerstdag wat gepost, toen beviel het hem waarschijnlijk niet voldoende om te blijven posten.
Glitter heb ik sindsdien ook maar weinig meer gezien.
Neequote:
faalquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Van Justin Timberlakequote:
Ik ook niet.quote:
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frits heeft alleen eerste kerstdag wat gepost, toen beviel het hem waarschijnlijk niet voldoende om te blijven posten.
Glitter heb ik sindsdien ook maar weinig meer gezien.
Dat is waarquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
e bent zo jong als je je voelt toch?
Dat.quote:
Ik ook niet. Zelfs toen hij het van de week zei niet.quote:
Ja maar daarna ook niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Glitter was er 2e kerstdag wel volgens mij.
Smakeloos volk die stemmersquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Donna is alleen maar gedaald dit jaar
Helemaal loss die manquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis een beetje als een verslaafde... als ik nou 1 keer per dag snuif, dan is het toch stukken beter?
Over de rest zal ik maar zwijgenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop hier alweer bijna een kwart eeuw rondquote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?
[..]
Dat is waar
Misschien moet ze doodgaan. Oh wacht.....quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:899 Elton John Candle In The Wind (1997)
898 Andrea Bocelli Con Te Partiro
Peace zei dat hij zich ook niet zo lekker voelde. Misschien daarom ook niet posten.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfs toen hij het van de week zei niet.
Overlijden leverde haar vorig jaar ook al weinig op.quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm weet even niet of ik het ken, maar niet iets om voor op te blijvenquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Justin Timberlakeprachtig nummer!
Maar ook Hello van Lionel Richiequote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef DeJori het volgende:
Wel wat bombastische meezingers om nog even wakker te blijven komend uur:
[..]
Hij vond de grappen teveel van hetzelfde, ieder jaar hetzelfde liedje, op zoek naar vernieuwing.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?
[..]
Dat is waar
Op Fok?quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop hier alweer bijna een kwart eeuw rond![]()
ja hij kwakkelt al een tijdje zei hij.quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zei dat hij zich ook niet zo lekker voelde. Misschien daarom ook niet posten.
Ja prachtig hèquote:
En t jaar ervoor, toen ze overleed?quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Overlijden leverde haar vorig jaar ook al weinig op.
Genooohootquote:
Nee, op deze aardequote:
Ik heb op de commodores gestemd, dus ik ga niets zeggen over Lionel Richiequote:
lionel richie volgend uur ook met hello.. krijgen we van die garpige plaatjes in het topiquequote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef DeJori het volgende:
Wel wat bombastische meezingers om nog even wakker te blijven komend uur:
[..]
Ik kan er zo van genietenquote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb op de commodores gestemd, dus ik ga niets zeggen over Lionel Richie![]()
Oke die is wel goed te doen hahaquote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
OMG jongens volgend uur.![]()
![]()
901 Prodigy Firestarter
Je komt pas net kijkenquote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop hier alweer bijna een kwart eeuw rond![]()
tja daar deed ie zelf het hardst aan meequote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond de grappen teveel van hetzelfde, ieder jaar hetzelfde liedje, op zoek naar vernieuwing.
Ik zei m ook al dat ie gewoon af en toe een uurtje moet langskomen dan, maar daar heeft ie misschien de tijd niet voor?
Jonkie.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
![]()
901 Prodigy Firestarter
Helemaal zijn muziekquote:
Eén van hun mindere, imhoquote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
![]()
901 Prodigy Firestarter
Staat Easy erin?quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb op de commodores gestemd, dus ik ga niets zeggen over Lionel Richie![]()
GENOT!!!quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
![]()
901 Prodigy Firestarter
Ik ookquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En t jaar ervoor, toen ze overleed?
quote:
Blijft gewoon hard gaan natuurlijk!quote:
Oh ja dat kan ik me eigenlijk wel herinneren. Maar dat is toch juist de charme van dit topic?quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond de grappen teveel van hetzelfde, ieder jaar hetzelfde liedje, op zoek naar vernieuwing.
Ik zei m ook al dat ie gewoon af en toe een uurtje moet langskomen dan, maar daar heeft ie misschien de tijd niet voor?
Dus je bent minimaal 16 jaar?quote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je komt pas net kijkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papa Can You Hear Mequote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
904 Papa Can You Hear Me? Barbra Streisand 1983![]()
![]()
Ja ik ga daar ook niet over klagen, ik maak hier de meeste slechte grappen van iedereenquote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja daar deed ie zelf het hardst aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop