En ze heet nog wel B. Gibbonsquote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
Precies ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.
You're going on an adventureee !quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
even dit nummer nog luisteren en dan een leveltje Hobbit Lego spelen
Of coursequote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
ik dacht dat ik de enige was...quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Big Log? Ik krijg gelijk hele rare associaties.
Ik vind het niet onaardig. Ga er niet op stemmen ofzo, maar kan er prima naar luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn muziek/stem vind ik niets.
Prima nummer als je slaappillen op zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Dit nummer ken ik al heel lang maar ik vind het als een droge cracker.
Absoluut geen bagger. Ik heb weinig artiesten gezien die live beter zijn.quote:
Een kamerplant.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind droge crackers wel lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was...
Kut! En kane schijnt ook te stoppen!quote:
log is ook straattaal voor stront in het engelsquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.
17 topics minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Het is maar goed dat Frits niet meepost. Ik kan het amper belezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |