Ja, logisch toch.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Al die platen waar we net van hebben genoten zijn verslagen door dit
Owquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geen hater! Live fantastisch! Qua nummers een hoop niemendalletjes.
Hey Doedezemaarquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stapte de auto in met Working Class hero en nu thuis dit, ik vind het contrast wat groot
Talentenjachten, nieuwe plaat van Guetta, Sia die met Chandelier weer een hit heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin me wel af te vragen hoe het nummer na een aantal jaar ineens binnenkomt.
Ja, maar een bepaalde groep hoort natuurlijk op 1. Dus het klopt sowieso niet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Dat stomme DJ-truckje ook altijd. Even wegdraaien, spanning opbouwen -> knallenquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
AL DIE HANDJEEEES WE GAAN SPRINGEN JONGEEEEEENS
Jammer voor jouquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het roept bij mij herinneringen op aan betere liedjes
En Claudia heeft weer 50x zoveel stemmen als ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Uiteraard is dit beter dan No Surprises...quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef DeJori het volgende:
Ik ben meer een haterquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geen hater! Live fantastisch! Qua nummers een hoop niemendalletjes.
Heb je een prima ritje gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stapte de auto in met Working Class hero en nu thuis dit, ik vind het contrast wat groot
Heb ik het verkeerd onthouden denk ikquote:
Born Slippyquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Rasartiest.. Concerten van 3 uur plus!
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
Windowlickerquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
^ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Precies. Ik wel dus zie ik nu :quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er niet op gestemd heb...volgend jaar maar eens anders doen.
quote:
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee dankuquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een prima ritje gehad.
Al geloof ik dat jij Radio/Portishead en Damien niet echt heel geweldig vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |