3 uur bagger blijft 3 uur baggerquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Rasartiest.. Concerten van 3 uur plus!
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
James Brown is Dead.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Hell yeahquote:
Ik vind het altijd wel mooi... Moet eens wat anders op 1 dan Queen.. (waarom? denk ik dan, aangezien Deep Purple het waarschijnlijk toch nooit wordt, vind ik het prima), maar goed nu staan the Eagles op 1. En volgend jaar? Gewoon weer Queen. Prima toch? En dan het jaar erop weer dat gezeur.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar een bepaalde groep hoort natuurlijk op 1. Dus het klopt sowieso niet.
Dit. Heerlijk toch.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
2 unlimited, Paul Elstakquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |