Ah een medestanderquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Bruce had van mij na Nebraska wel mogen stoppen.
Ik toch ook niet?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom die plaat erin staat
Dit is David Guetta.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef Stickertje het volgende:
als afrojack heeft geschreven dat weet je dat het kwaliteit is
Hij heeft niet echt goed geluisterd.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
HOI ESSquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ja, en nu ik weer hier ben zeggen jullie niks meer
Hij had van mij nooit hoeven te beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Da's allemaal hetzelfdequote:
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorquote:
Moeten we je op sleeptouw nemen?quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
Wat gaan jullie hard ineensIk probeer met dit chille muziekuurtje even een laptop uit te zoeken, ik kijk hier even en jullie zitten alweer een topic verder
Als het aan jou ligt, zou er wel weinig van de muziekwereld overblijven hè?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef cafca het volgende:
Zeer relaxedquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HOI ESS
WAT VOND JE VAN PORTISHEAD?
niet op deze planeet inderdaad.quote:
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft eraan meegewerkt aldus de dj
oh ik haat 'm niet hoor, vind 'm gewoon saai. Behalve dus Nebraskaquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorIk ook en Peace bijvoorbeeld
Ik meld me ook!quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier wel veel meer Bruce haters hoorIk ook en Peace bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |