Van Justin Timberlakequote:
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frits heeft alleen eerste kerstdag wat gepost, toen beviel het hem waarschijnlijk niet voldoende om te blijven posten.
Glitter heb ik sindsdien ook maar weinig meer gezien.
Dat is waarquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
e bent zo jong als je je voelt toch?
Dat.quote:
Ik ook niet. Zelfs toen hij het van de week zei niet.quote:
Ja maar daarna ook niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Glitter was er 2e kerstdag wel volgens mij.
Smakeloos volk die stemmersquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Donna is alleen maar gedaald dit jaar
quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis een beetje als een verslaafde... als ik nou 1 keer per dag snuif, dan is het toch stukken beter?
quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop hier alweer bijna een kwart eeuw rondquote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?
[..]
Dat is waar
Misschien moet ze doodgaan. Oh wacht.....quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:899 Elton John Candle In The Wind (1997)
898 Andrea Bocelli Con Te Partiro
Peace zei dat hij zich ook niet zo lekker voelde. Misschien daarom ook niet posten.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfs toen hij het van de week zei niet.
Overlijden leverde haar vorig jaar ook al weinig op.quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm weet even niet of ik het ken, maar niet iets om voor op te blijvenquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Justin Timberlakeprachtig nummer!
Maar ook Hello van Lionel Richiequote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef DeJori het volgende:
Wel wat bombastische meezingers om nog even wakker te blijven komend uur:
[..]
Hij vond de grappen teveel van hetzelfde, ieder jaar hetzelfde liedje, op zoek naar vernieuwing.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom? Minder posten ok, maar waarom helemaal niet meer?
[..]
Dat is waar
Op Fok?quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop hier alweer bijna een kwart eeuw rond![]()
ja hij kwakkelt al een tijdje zei hij.quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zei dat hij zich ook niet zo lekker voelde. Misschien daarom ook niet posten.
Ja prachtig hèquote:
En t jaar ervoor, toen ze overleed?quote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Overlijden leverde haar vorig jaar ook al weinig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |