Eredivisie > Schotse comp. nog welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En Vermeer, Ahmadi en Toornstra.
Kansloze gek.
Oar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef Lastpost het volgende:
Heb overigens nog steeds alle vertrouwen in Bilal. We moeten alleen niet vergeten dat het nogal onrealistisch is om direct te verwachten/eisen dat ie even meegaat in het topniveau in een andere omgeving als nieuweling die pas enkele wedstrijden op Eredivisie niveau heeft gespeeld.
Die jongen tweede seizoenshelft steeds vaker brengen in wedstrijden die al gespeeld zijn of sowieso makkelijk (hehe Feyenoord en makkelijke wedstrijden) gewonnen moeten worden en komend seizoen mag ie dan gaan strijden met Manu, Boëtius en een andere nieuweling (ga ik vanuit) voor de plek op de vleugel.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord kan op korte termijn weer de kampioen van Nederland zijn. Dat is de stellige overtuiging van hoofdtrainer Fred Rutten.
Speelt dit seizoen leuk, maar afgelopen 4 jaar zag je die ook niet hoor..quote:
GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongensquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.
Zoals altijd
Uh, ja..quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongens
Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.
Zoals altijd
Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.
Kan me Derksen wel een beetje voorstellen, Van Geel lijkt me dan ook een bijzonder onprettige man. Maar als journalist moet je hem gewoon op zijn prestaties afrekenen -die vrij aardig zijn- en niet op de kwebbelgekke vrouw van hem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
Doet hij al sinds z'n registratiedatum.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.
Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij al sinds z'n registratiedatum.
Ik gok kerst 2011, aangezien dat in de inleiding staat. Iets ouder verhaaltje dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Adames het volgende:
Waar komt dat verhaaltje van Boskamp vandaan? Daar gaat het nog steeds over de Jordania en Bony de spits van Vitesse
peuken bedoel je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !
Leen Huijzer toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Goede zanger is dat, die Coolsinger
Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk.
Ach, Lumb > Léonard, dat dan ook wel weer. Alhoewel..quote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.
Terwijl het toch echt Beenhakker was die spelers als Lumb en Ingjatovic haalde.
Weer even wat knip- en plakwerk.quote:Feyenoord sleutelt in Dubai aan rol van Toornstra: ‘Dat zou wel kunnen’
Woensdag, 31 december 2014 om 09:17
Feyenoord-trainer Fred Rutten besloot gaandeweg de eerste helft van het seizoen om Jens Toornstra in te zetten als valse rechtsbuiten. Het experiment met de middenvelder wierp zijn vruchten af en Feyenoord oogde sterker met Toornstra in een vrije rol op de vleugel. De kans is echter aanwezig dat het systeem er na de winterstop anders uit zal zien. Rutten gaat tijdens het trainingskamp in Dubai kijken of hij aanpassingen kan doen.
Feyenoord verblijft vanaf volgende week maandag in de oliestaat en heeft dan een week de tijd, om andere systemen uit te proberen. De club speelt feitelijk al maanden zonder echte rechtsbuiten en Rutten denkt na over een terugkeer naar een speelwijze met natuurlijke buitenspelers. “Dat zou wel kunnen, ik ga het wel overwegen. Ik wil in 2015 sowieso meer uitproberen, maar dan moeten de spelers wel klaar zijn om het in te vullen”, zegt de trainer.
In een interview met Voetbal International benadrukt Rutten dat hij zeer zeker niet ontevreden is, over hoe Toornstra het invult. Toen hij tekende in De Kuip, zei de coach al dat hij verschillende posities in gedachten had voor hem. “Hij kan alle plekken op het middenveld goed invullen, maar zoals hij nu speelt kan het ook. Soms heb je compensatie nodig op je middenveld en Jens is heel erg bereid zijn taak uit te voeren.”
Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weer even wat knip- en plakwerk.
Als dit betekent dat Fred het in 2015 gaat proberen zonder Immers dan juich ik dit toe.
Het gaat in de huidige opstelling best goed, maar dat betekent niet dat ik opeens fan ben van Lex.. zou wel eens willen zien hoe het zonder die bonestaak gaat.. En als het niet loopt kan je hem altijd weer terughalen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook wel lekker om goed te klagen over Lex. Maar nu is hij gewoon de beste optie die we hebben.
Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?quote:Vitesse lijkt na de winterstop de beschikking te krijgen over spits Andrej Kramaric. Volgens het doorgaans betrouwbare The Guardian is de Kroatische goaltjesdief bijna van Chelsea, dat hem direct bij de Arnhemmers wil stallen.
De 23-jarige Kramaric maakt dit seizoen indruk bij NK Rijeka, hij kwam al tot 28 treffers in alle competities. Drie daarvan maakte hij in het Europa League-duel met Feyenoord op 23 oktober (3-1). Saillant genoeg was de spits afgelopen zomer nog in beeld bij de Rotterdammers. Zijn goede prestaties trokken al eerder de aandacht van clubs als Juventus, AC Milan en Internazionale.
Volgens The Guardian heeft Chelsea de strijd om Kramaric nu op een haar na in zijn voordeel beslist. Het normaliter zeer goed ingevoerde medium weet te melden dat de viervoudig Kroatisch international (twee goals) bijna negen miljoen euro moet kosten en op Stamford Bridge een verbintenis tot 2019 zal tekenen.
Kramaric, die mede zou zijn vastgelegd vanwege het in 2015 aflopende contract van Didier Drogba (36), zou alleen nog medisch gekeurd moeten worden. De technisch directeur van Rijeka heeft reeds bevestigd dat Chelsea een officieel bod bij hem heeft neergelegd.
De komst van Kramaric zou voor Vitesse een flinke bonus betekenen. Een andere Chelsea-huurling, Bertrand Traore, is momenteel de eerste spits in Arnhem. Hij vertrekt met Burkina Faso echter richting de Afrika Cup en zal zodoende pas half februari weer aansluiten bij de selectie van Peter Bosz. Naast Traore verhuurt Chelsea momenteel ook Wallace en Josh McEachran aan Vitesse. Kramaric moet dus de vierde speler worden die tijdelijk in Arnhem gestald wordt.
Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleemquote:Op woensdag 31 december 2014 12:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleem
Mooi verhaal, ook goed opgeschreven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Mocht het hier nog niet hebben gestaan, het verhaal van Boskamp uit VI:
Jan Boskamp: ‘Ik zat heel dicht bij die warme bakker’
In De Kuip had hij ook kunnen scoren.. miste een grote kans.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleem
Nee, gaat hopeloos falen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?
Je hebt gewoon geluk nodig.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb net het interview met Rutten in de VI gelezen.. zoals altijd gaat het weer over dat Feyenoord op korte termijn weer kampioen kan worden. Na 15 jaar zonder titel denk ik.. het zal allemaal wel. Wat heeft Feyenoord volgens jullie nodig om weer eens kampioen te worden? Als ik kijk naar de laatste keer dat Feyenoord iets won..in 2002.. toen hadden we spelers met kwaliteit maar ook een aantal met een echte winnaarsmentaliteit..zoals Pi-air, Bosvelt, Emerton, Van Wonderen, Tomasson..Van de huidige groep zijn spelers als Toornstra, El Ahmadi, Clasie en Kongolo gasten die deze mentaliteit ook hebben denk ik, maar wil je echt weer iets gaan winnen dan heb je meer van die types nodig.
Het is niet alleen geluk.. wel moet je de mazzel hebben dat de concurrentie in een mindere fase zit. Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar het feit dat we sinds 1994 in 20 jaar tijd nog maar 1x de beker hebben gewonnen.. dan is dat gewoon een gebrek aan mentaliteit. 4 wedstrijdjes met het mes tussen de tanden spelen en dan een finale in de eigen Kuip spelen.. dat klinkt niet al te moeilijk. Toch laten ze het elk jaar weer heel makkelijk liggen. Dat snap ik niet.quote:
Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadionquote:Op woensdag 31 december 2014 13:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gebrek aan kwaliteit in combinatie met onverklaarbare aankopen. Dat van die mentaliteit. Dat is een bonus bovenop goed kunnen voetballen. Maar omdat we zogenaamd meer vechtlust nodig hadden kwamen idioten als bosschaart, en meer van dat soort mafkezen. En nooit durven dominant te spelen. Levert wel altijd spektakel op maar soms moet je zo'n wedstrijd gewoon uittikken.
Zou het niet gewoon de jeugdigheid zijn geweest en een selectie totaal niet in balans?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadion
Dus als het een paar keer (net) niet lukt, moet je maar niet meer proberen? Dat is pas een mentaliteit van niets.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadion
Ik las dat stukje van Verheyen in de VI. Het is een blaaskaak, maar had hij wel gelijk:quote:Op woensdag 31 december 2014 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon de jeugdigheid zijn geweest en een selectie totaal niet in balans?
Je ziet het dit jaar; wat meer volwassen spelers (Toornstra, Kazim, Clasie word ouder, El Ahmadi, Wilkshire) en de mentaliteit is ook al stukken beter. Sommige jonge spelers hebben het wel, die mentaliteit, zie onder andere Guidetti, maar meestal heeft een jong team gewoon een aantal oude ervaren krachten nodig die ook nog kunnen ballen.
Ding met Feyenoord is; het is altijd steeds net-niet-genoeg. Zo gaat het al jaren, wat wel een mooi voorteken is, is dat we in de EL eindelijk weer de groepsfase hebben gehaald en zelfs 1e in de poule met Sevilla. Als deze lijn wordt doorgetrokken en de selectie blijft intact met evt. nog een spits of andere goede aankopen dan moet het wel een keer lukken. Wat me wel frustreert is dat we steeds zo snel al afhaken voor de titel door onnodig puntverlies. Onze dipjes duren altijd veel langer dan die van de concurrenten.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb net het interview met Rutten in de VI gelezen.. zoals altijd gaat het weer over dat Feyenoord op korte termijn weer kampioen kan worden. Na 15 jaar zonder titel denk ik.. het zal allemaal wel. Wat heeft Feyenoord volgens jullie nodig om weer eens kampioen te worden? Als ik kijk naar de laatste keer dat Feyenoord iets won..in 2002.. toen hadden we spelers met kwaliteit maar ook een aantal met een echte winnaarsmentaliteit..zoals Pi-air, Bosvelt, Emerton, Van Wonderen, Tomasson..Van de huidige groep zijn spelers als Toornstra, El Ahmadi, Clasie en Kongolo gasten die deze mentaliteit ook hebben denk ik, maar wil je echt weer iets gaan winnen dan heb je meer van die types nodig.
Logisch.quote:Matthew Steenvoorden komt de rest van het huidige seizoen uit voor FC Dordrecht. De 21-jarige verdediger wordt door Feyenoord per direct verhuurd aan de streekgenoot, die afgelopen zomer promoveerde naar de Eredivisie.
Het contract van Steenvoorden loopt na dit seizoen af in De Kuip. Hij verdedigde al eerder de kleuren van FC Dordrecht. Vorig seizoen speelde de verdediger er eveneens op huurbasis, waarna hij afgelopen zomer terugkeerde in De Kuip.
Daar maakte hij dit seizoen zijn officiële debuut voor Feyenoord, half oktober in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Enkele dagen later volgde eveneens zijn Europese debuut, in Kroatië tegen HNK Rijeka. Het komende halfjaar kan Steenvoorden zich in Dordrecht bewijzen voor een nieuw contract bij Feyenoord.
Een paar keer is het wel gelukt, de meeste keren niet en de laatste keer is 15 jaar geleden en je selectie heeft niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus als het een paar keer (net) niet lukt, moet je maar niet meer proberen? Dat is pas een mentaliteit van niets.
Het heeft geen zin om naar 10 jaar of 20 jaar geleden te kijken, we hebben het over de huidige situatie waarin we 3x net geen kampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Een paar keer is het wel gelukt, de meeste keren niet en de laatste keer is 15 jaar geleden en je selectie heeft niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.
Dan moet je eerst presteren en daarna kampioenschap in je mond nemen. De laatste jaren begin je met 0 overwinningen en een vroege bekeruitschakeling.
En ja je hebt geen volledige selectie (wie is daar verantwoordelijk voor) maar tegen Luhansk ging het bijna weer mis...
Wat een held!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Mocht het hier nog niet hebben gestaan, het verhaal van Boskamp uit VI:
quote:
Vraag me af of we die nog terug gaan zien, zijn contract loopt af toch?quote:
Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgmquote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vraag me af of we die nog terug gaan zien, zijn contract loopt af toch?
Contract loopt af, denk niet dat het verlengd gaat worden, is al bijna 22 hè. Niet heel oud natuurlijk, maar wel een leeftijd waar je al doorgebroken hoort te zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 18:14 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgm). Qua centrale verdedigers zouden we er anders maar 2 overhouden.
Tenzij ze hem nog steeds als middenvelder zien. Dan is die kansloos.
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
Thanks! Jij ook alvast!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
quote:De inmiddels 40-jarige Argentijn, goed voor 45 doelpunten in 86 wedstrijden, heeft het voetbal ver achter zich gelaten.
Toen haalden we dus de topscorer van Argentinië even binnen.. tijden zijn veranderd.quote:Na het winnen van de Argentijnse landstitel met River Plate in 1997 kreeg Cruz de vraag voorgelegd welke Europese club de komende jaren zijn toekomst zou gaan bepalen: Lazio, Sampdoria, Valencia, Villarreal of Newcastle? Amper 20 was hij. Topschutter van Argentinië en international. Hij had de clubs voor het uitkiezen. Cruz glimlachte en zei dat hij naar Rotterdam wilde om met Feyenoord kampioen van Nederland te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz![]()
![]()
Was het eerste wat mij ook opviel jaquote:
Als je dit zo ziet is het meer dan terecht dat Feyenoord al vijf jaar op rij is uitgeroepen tot beste jeugdopleiding.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html
Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Dankquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html
Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
quote:Tonny Vilhena moet het dit seizoen bij Feyenoord doen met een plaats op de reservebank. De jonge middenvelder moet op het middenveld van de club uit Rotterdam-Zuid Jordy Clasie en Karim El Ahmadi voor zich houden. Ondanks dat Vilhena dit seizoen slechts acht maal in de basiself mocht starten, is er wel interesse in de middenvelder.
De naam van Vilhena zou op de scoutingslijst van Napoli staan als mogelijke versterking. Dit meldt FIFA-agent Gianfranco Cicchetti tegenover Radio Crc. "Napoli volgt Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena", zegt hij tegenover de radiozender. "De jeugdinternational lijkt erg op Inler (de huidige middenvelder van Napoli, red.) en hij zou geïnteresseerd zijn in een overstap naar Napoli." Het contract van Vilhena bij Feyenoord loopt tot de zomer van 2016 en het is nog maar de vraag of hij zijn contract wil verlengen.
Dan zal ie wel niet gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
Ik twijfel niet over zijn mentaliteit, wel over zijn kwaliteiten. Ik heb vaak gehoord dat Vilhena een kans op 10 moet krijgen, maar de reden daarvoor is me niet helemaal duidelijk. Als Vilhena speelt is hij zelden bepalend, vaak heb je niet eens door dat hij in het veld staat. Scoren doet hij amper, beslissende passes zie ik hem ook nooit geven. Begin langzaam te denken dat hij een beetje overschat is, al geef ik hem vanwege zijn leeftijd nog het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.
Oh, daar had ik overheen gelezen. Als hij niet wil bijtekenen dan kan je hem inderdaad beter wegdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.
Die zijn ook minstens 2 jaar ouder hé.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef TC03 het volgende:
of nu Clasie, Klaassen, Ziyech. Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, laat staan dat hij het redt bij Napoli.
Ja, maar betekent dat dan dat hij voor altijd bij de club moet blijven?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef koosfransoos het volgende:
Postte Vilhena laatst niet nog een foto met hashtag Feyenoord till I die?
Er is nog nooit sprake van geweest dat hij niet zou willen bijtekenen. Voor zover ik weet zijn zowel Boëtius als hij in onderhandeling over een verlenging en hebben ze allebei aangegeven te willen blijven en ook begrip te hebben voor het niet altijd spelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:22 schreef Euribob het volgende:
Gaan we talenten nu daadwerkelijk op hun 19e al afschrijven? Kom op zeg mensen.
Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hemquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder.
Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hem
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:43 schreef SanAnt het volgende:
Beste Feijenoord wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb
Die reactie van Bosvelt nadat hij de 2-0 heeft gemaakt (deel 4 18de min.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz![]()
Grandioos!
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd wordenquote:Het lijkt erop dat Ruben Schaken bezig is aan zijn laatste dagen bij Feyenoord. De aanvaller, wiens contract in de zomer afloopt, staat hoog op het verlanglijstje van sc Heerenveen.
De Friezen maakten voor de jaarwisseling al hun interesse kenbaar en koesteren nog steeds goede hoop. In de tussentijd kreeg de eredivisionist wel concurrentie uit de Verenigde Arabische Emirates. Voetbal International meldt vrijdag dat Heerenveen de strijd om Schaken nog niet heeft opgegeven.
In Heerenveen hoeft men echter niet te rekenen op een snelle afwikkeling van de transfer. De deal zal sowieso niet voor het vertrek van de selectie naar Spanje rondkomen. Heerenveen gaat vanaf zaterdag op trainingskamp aan de Costa Blanca.
Schaken heeft een aflopend contract in Rotterdam en heeft onder Fred Rutten geen uitzicht op een basisplek. Heerenveen kan hem daardoor voor een zacht prijsje oppikken. Bij Feyenoord heeft de aanvaller concurrentie van onder meer Jens Toornstra en Bilal Basacikoglu, die in de zomer de omgekeerde weg bewandelde.
En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden
Kun jij zo ver gooien danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werd
We zien ze volgend jaar wel in de CL, dan wordt die gestenigdquote:
Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.
Het speloverzicht is ook iets dat je met ervaring verbetert. Je kan moeilijk van een 19-jarige verwachten dat hij hetzelfde inzicht heeft als een Pirloquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.
Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden
quote:Kuyt: 'klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond'
2 januari 2015 Fanatik
Tegenover de Turkse krant Fanatik zou Dirk Kuyt hebben bevestigd dat Feyenoord hem heeft gepolst voor een overgang volgend seizoen. Het contract van de routinier bij Fenerbahce loopt aan het einde van het seizoen af. 'Het klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond. Maar ik kan hen op dit moment niets zeggen. Ik focus me volledig op de titelrace met Fenerbahce. Ik ben niet bezig met een nieuw contract, enige aandachtspunt is het kampioenschap. Daarna zullen we kijken,' zo zou Kuyt volgens Fanatik gezegd hebben.
Ik denk niet dat Napoli ooit de CL finale gaat bereiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Vilhena schiet dus de winnende erin tegen Feyenoord in de CL finale van 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |