abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148198296
Dat stuk over Boskamp is al een paar jaar oud. Mooi stuk verder hoor.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148203842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:14 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgm :P ). Qua centrale verdedigers zouden we er anders maar 2 overhouden.

Tenzij ze hem nog steeds als middenvelder zien. Dan is die kansloos.
Contract loopt af, denk niet dat het verlengd gaat worden, is al bijna 22 hè. Niet heel oud natuurlijk, maar wel een leeftijd waar je al doorgebroken hoort te zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148204082
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
pi_148204095
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
pi_148204119
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
Thanks! Jij ook alvast! :Y
  donderdag 1 januari 2015 @ 01:40:57 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148207608
You never walk alone!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 09:47:01 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148210123
Een mooi 2015, piepels.
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:34:54 #258
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_148212361
Gelukkig nieuwjaar Feijenoorders *O* *O*
Mooi stukje hier in AD van de tuinman ,was de tijd dat ik nog een seizoenskaart en passe partout kaart had .
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:20:30 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148213843
quote:
De inmiddels 40-jarige Argentijn, goed voor 45 doelpunten in 86 wedstrijden, heeft het voetbal ver achter zich gelaten.
*)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148214295
Cruz :)
pi_148214501
quote:
Na het winnen van de Argentijnse landstitel met River Plate in 1997 kreeg Cruz de vraag voorgelegd welke Europese club de komende jaren zijn toekomst zou gaan bepalen: Lazio, Sampdoria, Valencia, Villarreal of Newcastle? Amper 20 was hij. Topschutter van Argentinië en international. Hij had de clubs voor het uitkiezen. Cruz glimlachte en zei dat hij naar Rotterdam wilde om met Feyenoord kampioen van Nederland te worden.
Toen haalden we dus de topscorer van Argentinië even binnen.. tijden zijn veranderd.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:41:03 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148214543
Held ooit bij dat jeugdtoernooi met hem en Dudek op de foto geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:43:41 #263
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_148214616
Beste Feijenoord wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cruz _O_ _O_
pi_148219834
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

*)
Was het eerste wat mij ook opviel ja :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148220294
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
  donderdag 1 januari 2015 @ 18:01:24 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148221681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Als je dit zo ziet is het meer dan terecht dat Feyenoord al vijf jaar op rij is uitgeroepen tot beste jeugdopleiding.

En die Knoester gaat binnenkort een contract tekenen. Groot talent.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:27:05 #267
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148223801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Dank ^O^ interessante docu.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:28:35 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148223839
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:38:14 #269
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_148224050
quote:
Tonny Vilhena moet het dit seizoen bij Feyenoord doen met een plaats op de reservebank. De jonge middenvelder moet op het middenveld van de club uit Rotterdam-Zuid Jordy Clasie en Karim El Ahmadi voor zich houden. Ondanks dat Vilhena dit seizoen slechts acht maal in de basiself mocht starten, is er wel interesse in de middenvelder.

De naam van Vilhena zou op de scoutingslijst van Napoli staan als mogelijke versterking. Dit meldt FIFA-agent Gianfranco Cicchetti tegenover Radio Crc. "Napoli volgt Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena", zegt hij tegenover de radiozender. "De jeugdinternational lijkt erg op Inler (de huidige middenvelder van Napoli, red.) en hij zou geïnteresseerd zijn in een overstap naar Napoli." Het contract van Vilhena bij Feyenoord loopt tot de zomer van 2016 en het is nog maar de vraag of hij zijn contract wil verlengen.
pi_148227227
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
Dan zal ie wel niet gaan.
pi_148227259
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
pi_148227383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
Ik twijfel niet over zijn mentaliteit, wel over zijn kwaliteiten. Ik heb vaak gehoord dat Vilhena een kans op 10 moet krijgen, maar de reden daarvoor is me niet helemaal duidelijk. Als Vilhena speelt is hij zelden bepalend, vaak heb je niet eens door dat hij in het veld staat. Scoren doet hij amper, beslissende passes zie ik hem ook nooit geven. Begin langzaam te denken dat hij een beetje overschat is, al geef ik hem vanwege zijn leeftijd nog het voordeel van de twijfel
pi_148228974
Vilhena wil lekker buiten het veld pronken bij de smatjes jeweetz Zo'n jongen met een miljoen op de bank, ik moet dat nog goed zien te komen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148229013
Postte Vilhena laatst niet nog een foto met hashtag Feyenoord till I die?
pi_148229425
Vilhena moet je gewoon houden, tenzij je er echt goed voor krijgt.
Die jongen behoort gewoon tot de bankzitters en we mogen blij zijn dat we zo een speler als vervanger hebben zitten. Breed is de selectie niet, laat staan gevuld met redelijk goede spelers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')