Contract loopt af, denk niet dat het verlengd gaat worden, is al bijna 22 hè. Niet heel oud natuurlijk, maar wel een leeftijd waar je al doorgebroken hoort te zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 18:14 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgm). Qua centrale verdedigers zouden we er anders maar 2 overhouden.
Tenzij ze hem nog steeds als middenvelder zien. Dan is die kansloos.
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
Thanks! Jij ook alvast!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
quote:De inmiddels 40-jarige Argentijn, goed voor 45 doelpunten in 86 wedstrijden, heeft het voetbal ver achter zich gelaten.
Toen haalden we dus de topscorer van Argentinië even binnen.. tijden zijn veranderd.quote:Na het winnen van de Argentijnse landstitel met River Plate in 1997 kreeg Cruz de vraag voorgelegd welke Europese club de komende jaren zijn toekomst zou gaan bepalen: Lazio, Sampdoria, Valencia, Villarreal of Newcastle? Amper 20 was hij. Topschutter van Argentinië en international. Hij had de clubs voor het uitkiezen. Cruz glimlachte en zei dat hij naar Rotterdam wilde om met Feyenoord kampioen van Nederland te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz![]()
![]()
Was het eerste wat mij ook opviel jaquote:
Als je dit zo ziet is het meer dan terecht dat Feyenoord al vijf jaar op rij is uitgeroepen tot beste jeugdopleiding.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html
Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Dankquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html
Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
quote:Tonny Vilhena moet het dit seizoen bij Feyenoord doen met een plaats op de reservebank. De jonge middenvelder moet op het middenveld van de club uit Rotterdam-Zuid Jordy Clasie en Karim El Ahmadi voor zich houden. Ondanks dat Vilhena dit seizoen slechts acht maal in de basiself mocht starten, is er wel interesse in de middenvelder.
De naam van Vilhena zou op de scoutingslijst van Napoli staan als mogelijke versterking. Dit meldt FIFA-agent Gianfranco Cicchetti tegenover Radio Crc. "Napoli volgt Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena", zegt hij tegenover de radiozender. "De jeugdinternational lijkt erg op Inler (de huidige middenvelder van Napoli, red.) en hij zou geïnteresseerd zijn in een overstap naar Napoli." Het contract van Vilhena bij Feyenoord loopt tot de zomer van 2016 en het is nog maar de vraag of hij zijn contract wil verlengen.
Dan zal ie wel niet gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
Ik twijfel niet over zijn mentaliteit, wel over zijn kwaliteiten. Ik heb vaak gehoord dat Vilhena een kans op 10 moet krijgen, maar de reden daarvoor is me niet helemaal duidelijk. Als Vilhena speelt is hij zelden bepalend, vaak heb je niet eens door dat hij in het veld staat. Scoren doet hij amper, beslissende passes zie ik hem ook nooit geven. Begin langzaam te denken dat hij een beetje overschat is, al geef ik hem vanwege zijn leeftijd nog het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |