abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148198296
Dat stuk over Boskamp is al een paar jaar oud. Mooi stuk verder hoor.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148203842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:14 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgm :P ). Qua centrale verdedigers zouden we er anders maar 2 overhouden.

Tenzij ze hem nog steeds als middenvelder zien. Dan is die kansloos.
Contract loopt af, denk niet dat het verlengd gaat worden, is al bijna 22 hè. Niet heel oud natuurlijk, maar wel een leeftijd waar je al doorgebroken hoort te zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148204082
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
pi_148204095
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Kameraden, alvast een heerlijk uiteinde en veel drank/snuifplezier na 12 uur alvast een gelukkig nieuwjaar!
Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
pi_148204119
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Scrummie jij een gelukkig nieuw jaar.
Thanks! Jij ook alvast! :Y
  donderdag 1 januari 2015 @ 01:40:57 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148207608
You never walk alone!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 09:47:01 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148210123
Een mooi 2015, piepels.
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:34:54 #258
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_148212361
Gelukkig nieuwjaar Feijenoorders *O* *O*
Mooi stukje hier in AD van de tuinman ,was de tijd dat ik nog een seizoenskaart en passe partout kaart had .
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:20:30 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148213843
quote:
De inmiddels 40-jarige Argentijn, goed voor 45 doelpunten in 86 wedstrijden, heeft het voetbal ver achter zich gelaten.
*)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148214295
Cruz :)
pi_148214501
quote:
Na het winnen van de Argentijnse landstitel met River Plate in 1997 kreeg Cruz de vraag voorgelegd welke Europese club de komende jaren zijn toekomst zou gaan bepalen: Lazio, Sampdoria, Valencia, Villarreal of Newcastle? Amper 20 was hij. Topschutter van Argentinië en international. Hij had de clubs voor het uitkiezen. Cruz glimlachte en zei dat hij naar Rotterdam wilde om met Feyenoord kampioen van Nederland te worden.
Toen haalden we dus de topscorer van Argentinië even binnen.. tijden zijn veranderd.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:41:03 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148214543
Held ooit bij dat jeugdtoernooi met hem en Dudek op de foto geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:43:41 #263
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_148214616
Beste Feijenoord wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cruz _O_ _O_
pi_148219834
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

*)
Was het eerste wat mij ook opviel ja :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148220294
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
  donderdag 1 januari 2015 @ 18:01:24 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148221681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Als je dit zo ziet is het meer dan terecht dat Feyenoord al vijf jaar op rij is uitgeroepen tot beste jeugdopleiding.

En die Knoester gaat binnenkort een contract tekenen. Groot talent.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:27:05 #267
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148223801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:16 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.feyenoordpings(...)van-varkenoord-.html

Voor de mensen die hem gemist hebben/ nog een keer willen zien.
Dank ^O^ interessante docu.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:28:35 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148223839
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:38:14 #269
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_148224050
quote:
Tonny Vilhena moet het dit seizoen bij Feyenoord doen met een plaats op de reservebank. De jonge middenvelder moet op het middenveld van de club uit Rotterdam-Zuid Jordy Clasie en Karim El Ahmadi voor zich houden. Ondanks dat Vilhena dit seizoen slechts acht maal in de basiself mocht starten, is er wel interesse in de middenvelder.

De naam van Vilhena zou op de scoutingslijst van Napoli staan als mogelijke versterking. Dit meldt FIFA-agent Gianfranco Cicchetti tegenover Radio Crc. "Napoli volgt Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena", zegt hij tegenover de radiozender. "De jeugdinternational lijkt erg op Inler (de huidige middenvelder van Napoli, red.) en hij zou geïnteresseerd zijn in een overstap naar Napoli." Het contract van Vilhena bij Feyenoord loopt tot de zomer van 2016 en het is nog maar de vraag of hij zijn contract wil verlengen.
pi_148227227
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens Krabby vertrekt Tony naar Napoli.
Dan zal ie wel niet gaan.
pi_148227259
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
pi_148227383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus, ik zit in tweestrijd met Vilhena. Ene kant zeg ik; laat maar gaan voor een aantal miljoen, want het lijkt er maar niet uit te komen bij ons. Andere kant.. als hij zijn belofte waar gaat maken is het de beste middenvelder van Nederland.. Twijfel over z'n mentaliteit..
Ik twijfel niet over zijn mentaliteit, wel over zijn kwaliteiten. Ik heb vaak gehoord dat Vilhena een kans op 10 moet krijgen, maar de reden daarvoor is me niet helemaal duidelijk. Als Vilhena speelt is hij zelden bepalend, vaak heb je niet eens door dat hij in het veld staat. Scoren doet hij amper, beslissende passes zie ik hem ook nooit geven. Begin langzaam te denken dat hij een beetje overschat is, al geef ik hem vanwege zijn leeftijd nog het voordeel van de twijfel
pi_148228974
Vilhena wil lekker buiten het veld pronken bij de smatjes jeweetz Zo'n jongen met een miljoen op de bank, ik moet dat nog goed zien te komen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148229013
Postte Vilhena laatst niet nog een foto met hashtag Feyenoord till I die?
pi_148229425
Vilhena moet je gewoon houden, tenzij je er echt goed voor krijgt.
Die jongen behoort gewoon tot de bankzitters en we mogen blij zijn dat we zo een speler als vervanger hebben zitten. Breed is de selectie niet, laat staan gevuld met redelijk goede spelers.
pi_148230132
Ik heb ook zoiets van.. laat hem maar lekker blijven en zich ontwikkelen, als hij nu zou vertrekken zou dat toch een beetje onbevredigend zijn.. misschien wil Napoli Nelom wel, die mag wel gaan
  donderdag 1 januari 2015 @ 22:17:59 #277
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148230148
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_148232216
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:31:21 #279
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148232359
Ik zie het niet in Vilhena. Natuurlijk is/was hij jong, maar de meeste middenvelders zijn op die leeftijd wel beter dan hij was. Kijk bijvoorbeeld naar (in het verleden) Afellay, Sneijder, Van der Vaart of nu Clasie, Klaassen, Ziyech. Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, laat staan dat hij het redt bij Napoli. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:32:53 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148232392
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.
Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148233130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.
Oh, daar had ik overheen gelezen. Als hij niet wil bijtekenen dan kan je hem inderdaad beter wegdoen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148234499
Ik denk dat Vilhena het niet meer gaat redden. Had een mooi debuut, paar goede potjes en verder geen progressie. Maar hoeveel zou zo'n Napoli betalen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 01:22:05 #283
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_148234584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef TC03 het volgende:

of nu Clasie, Klaassen, Ziyech. Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, laat staan dat hij het redt bij Napoli. :')
Die zijn ook minstens 2 jaar ouder hé.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 2 januari 2015 @ 01:22:53 #284
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_148234603
Gaan we talenten nu daadwerkelijk op hun 19e al afschrijven? Kom op zeg mensen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 2 januari 2015 @ 08:20:40 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148236534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef koosfransoos het volgende:
Postte Vilhena laatst niet nog een foto met hashtag Feyenoord till I die?
Ja, maar betekent dat dan dat hij voor altijd bij de club moet blijven?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Er is nog nooit sprake van geweest dat hij niet zou willen bijtekenen. Voor zover ik weet zijn zowel Boëtius als hij in onderhandeling over een verlenging en hebben ze allebei aangegeven te willen blijven en ook begrip te hebben voor het niet altijd spelen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 2 januari 2015 @ 08:31:59 #286
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148236609
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:22 schreef Euribob het volgende:
Gaan we talenten nu daadwerkelijk op hun 19e al afschrijven? Kom op zeg mensen.
Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148238903
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:31 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder. _O_
Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hem
pi_148239108
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hem
Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.
pi_148239487
quote:
2s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:43 schreef SanAnt het volgende:
Beste Feijenoord wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cruz _O_ _O_
Die reactie van Bosvelt nadat hij de 2-0 heeft gemaakt (deel 4 18de min.)
Grandioos!
pi_148239498
quote:
Het lijkt erop dat Ruben Schaken bezig is aan zijn laatste dagen bij Feyenoord. De aanvaller, wiens contract in de zomer afloopt, staat hoog op het verlanglijstje van sc Heerenveen.

De Friezen maakten voor de jaarwisseling al hun interesse kenbaar en koesteren nog steeds goede hoop. In de tussentijd kreeg de eredivisionist wel concurrentie uit de Verenigde Arabische Emirates. Voetbal International meldt vrijdag dat Heerenveen de strijd om Schaken nog niet heeft opgegeven.

In Heerenveen hoeft men echter niet te rekenen op een snelle afwikkeling van de transfer. De deal zal sowieso niet voor het vertrek van de selectie naar Spanje rondkomen. Heerenveen gaat vanaf zaterdag op trainingskamp aan de Costa Blanca.

Schaken heeft een aflopend contract in Rotterdam en heeft onder Fred Rutten geen uitzicht op een basisplek. Heerenveen kan hem daardoor voor een zacht prijsje oppikken. Bij Feyenoord heeft de aanvaller concurrentie van onder meer Jens Toornstra en Bilal Basacikoglu, die in de zomer de omgekeerde weg bewandelde.
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden :r
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148239575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden :r
En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werd :(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148239586
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werd :(
Kun jij zo ver gooien dan ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148239600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kun jij zo ver gooien dan ;(
We zien ze volgend jaar wel in de CL, dan wordt die gestenigd
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148239671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.
Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.
pi_148240140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.
Het speloverzicht is ook iets dat je met ervaring verbetert. Je kan moeilijk van een 19-jarige verwachten dat hij hetzelfde inzicht heeft als een Pirlo :P. Ik vond het wel een prima werkpaard voor het middenveld, van alles een beetje. Kan me voorstellen dat je de voorkeur aan een Clasie, El Ahmadi en een Immers geeft, maar Vilhena is wat mij betreft een prima back-up.

Verkoop zou ik dan ook zonde vinden. Liever dat hij geregeld zijn minuutjes kan pakken, of desnoods verhuurd wordt, en bijtekent.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:22:00 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148241301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden :r
Bestuur tegen de muur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:04:49 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148245727
quote:
Kuyt: 'klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond'

2 januari 2015 Fanatik

Tegenover de Turkse krant Fanatik zou Dirk Kuyt hebben bevestigd dat Feyenoord hem heeft gepolst voor een overgang volgend seizoen. Het contract van de routinier bij Fenerbahce loopt aan het einde van het seizoen af. 'Het klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond. Maar ik kan hen op dit moment niets zeggen. Ik focus me volledig op de titelrace met Fenerbahce. Ik ben niet bezig met een nieuw contract, enige aandachtspunt is het kampioenschap. Daarna zullen we kijken,' zo zou Kuyt volgens Fanatik gezegd hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148245963
Wat nu? Dirk die niks over de fans zegt?
pi_148246113
Vilhena schiet dus de winnende erin tegen Feyenoord in de CL finale van 2017. -O-
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:18:26 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148246187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Vilhena schiet dus de winnende erin tegen Feyenoord in de CL finale van 2017. -O-
Ik denk niet dat Napoli ooit de CL finale gaat bereiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')