Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje dom om je talenten zo makkelijk te verkopen. Ze moeten Vilhena verhuren voor een seizoen aan een Eredivisieclub. Clasie gaat ongetwijfeld weg, het einde van tijdperk Immers nadert dus het is niet zo dat er geen kansen liggen.
Oh, daar had ik overheen gelezen. Als hij niet wil bijtekenen dan kan je hem inderdaad beter wegdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Vilhena niet bijtekent moet je wel verkopen. Als je hem verhuurt aan FC Utrecht of Twente oid gaat hij echt niet bijtekenen.
Die zijn ook minstens 2 jaar ouder hé.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef TC03 het volgende:
of nu Clasie, Klaassen, Ziyech. Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, laat staan dat hij het redt bij Napoli.
Ja, maar betekent dat dan dat hij voor altijd bij de club moet blijven?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef koosfransoos het volgende:
Postte Vilhena laatst niet nog een foto met hashtag Feyenoord till I die?
Er is nog nooit sprake van geweest dat hij niet zou willen bijtekenen. Voor zover ik weet zijn zowel Boëtius als hij in onderhandeling over een verlenging en hebben ze allebei aangegeven te willen blijven en ook begrip te hebben voor het niet altijd spelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef PIETR het volgende:
Dat Vilhena niet in de basis staat is terecht. Het middenveld rendeert zoals het nu staat. En als Vilhena hierdoor niet wil bijtekenen dan zul je hem aan het einde van dit seizoen moeten verkopen, wil je er nog iets voor vangen. Of dat jammer is? Mwua. Denk niet dat Schuurman of Nieuwkoop heel veel slechter zijn ..
Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:22 schreef Euribob het volgende:
Gaan we talenten nu daadwerkelijk op hun 19e al afschrijven? Kom op zeg mensen.
Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hemquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit idd, die gast is 19 mensen. wordt gewoon de nieuwe Sneijder.
Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind Vilhena meer een type om de rol van Clasie over te nemen.. aanvallend vind ik hem niet goed genoeg, verdedigende middenvelder lijkt me meer wat voor hem
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:43 schreef SanAnt het volgende:
Beste Feijenoord wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb
Die reactie van Bosvelt nadat hij de 2-0 heeft gemaakt (deel 4 18de min.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz![]()
Grandioos!
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd wordenquote:Het lijkt erop dat Ruben Schaken bezig is aan zijn laatste dagen bij Feyenoord. De aanvaller, wiens contract in de zomer afloopt, staat hoog op het verlanglijstje van sc Heerenveen.
De Friezen maakten voor de jaarwisseling al hun interesse kenbaar en koesteren nog steeds goede hoop. In de tussentijd kreeg de eredivisionist wel concurrentie uit de Verenigde Arabische Emirates. Voetbal International meldt vrijdag dat Heerenveen de strijd om Schaken nog niet heeft opgegeven.
In Heerenveen hoeft men echter niet te rekenen op een snelle afwikkeling van de transfer. De deal zal sowieso niet voor het vertrek van de selectie naar Spanje rondkomen. Heerenveen gaat vanaf zaterdag op trainingskamp aan de Costa Blanca.
Schaken heeft een aflopend contract in Rotterdam en heeft onder Fred Rutten geen uitzicht op een basisplek. Heerenveen kan hem daardoor voor een zacht prijsje oppikken. Bij Feyenoord heeft de aanvaller concurrentie van onder meer Jens Toornstra en Bilal Basacikoglu, die in de zomer de omgekeerde weg bewandelde.
En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden
Kun jij zo ver gooien danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En Koeman ook natuurlijk, die wilde immers dat het contract van Schaken verlengd werd
We zien ze volgend jaar wel in de CL, dan wordt die gestenigdquote:
Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens alle echte kenners is Vilhena een 10, en heeft ie daar al het talent voor. Ik zie het niet zo, maar ik ben dan ook geen echte kenner. Als ik her en der lees wat anderen zeggen over Vilhena moet ik toch zeggen dat hun er meer kijk op hebben dan deze nitwit, dus ga ik van hun uit.
Het speloverzicht is ook iets dat je met ervaring verbetert. Je kan moeilijk van een 19-jarige verwachten dat hij hetzelfde inzicht heeft als een Pirloquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie zijn die 'echte kenners' dan? Volgens mij is het meer wishful thinking om in Vilhena een 10 te zien. Heb hem nu een paar jaar in het eerste zien ballen en heb geen kwaliteiten kunnen bespeuren die bij een creatieve middenvelder horen. Sowieso vraag ik me nog steeds af wat zijn kwaliteiten eigenlijk precies zijn en dat is tekenend voor zijn ontwikkeling.
Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij straks zonder speelminuten hier op de bank (tribune) zijn zakken blijft vullen mogen zowel Schaak zelf als Mr. Yellow gestenigd worden
quote:Kuyt: 'klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond'
2 januari 2015 Fanatik
Tegenover de Turkse krant Fanatik zou Dirk Kuyt hebben bevestigd dat Feyenoord hem heeft gepolst voor een overgang volgend seizoen. Het contract van de routinier bij Fenerbahce loopt aan het einde van het seizoen af. 'Het klopt dat Feyenoord interesse heeft getoond. Maar ik kan hen op dit moment niets zeggen. Ik focus me volledig op de titelrace met Fenerbahce. Ik ben niet bezig met een nieuw contract, enige aandachtspunt is het kampioenschap. Daarna zullen we kijken,' zo zou Kuyt volgens Fanatik gezegd hebben.
Ik denk niet dat Napoli ooit de CL finale gaat bereiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Vilhena schiet dus de winnende erin tegen Feyenoord in de CL finale van 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |