abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148150183
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef nostra het volgende:
De FIFA heeft dinsdag in Duitsland een rechtszaak verloren over het gebruik van de vergoeding die clubs moeten betalen voor overgenomen spelers die elders zijn opgeleid.

Volgens de rechter is dit in strijd met Europese wetgeving over vrije keuze van werk.

De uitspraak van de rechter in Bremen kan gevolgen hebben voor de Europese regelgeving op dit gebied en wordt daarom nog getoetst door het landelijk gerechtshof in Duitsland.

Clubs krijgen een opleidingsvergoeding om het opleiden van jeugdspelers te stimuleren en te voorkomen dat spelers vlak voor ze een contract mogen tekenen 'gratis' vertrekken.

Ook bij transfers daarna blijft de opleider recht houden op een percentage van de transfersom. Nederlandse clubs incasseerden de afgelopen jaren daardoor miljoenen euro's.
Onzin, moet dan eerst nog naar Europees Hof van Justitie, dus als deze zaak daadwerkelijk belang heeft duurt dit nog heel erg lang.
Overigens is enkele jaren geleden door het Hof van Justitie al geoordeeld dat opleidingsvergoedingen in het voetbal zijn toegestaan. Zie HvJ EU 16 maart 2010, zaak C-325/08, Olympique Lyonnais / Olivier Bernard en Newcastle United, n.n.g.
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:17:06 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148150399
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. 3 belletjes, wat sushi eten, de kids verwennen, wat loze beloftes en even rammelen met de spaarpot en we zitten onder de pannen tot 2019. :7

Komende zomer transfervrij
Dirk Kuyt: Contract tot zomer 2015, 34 jaar.
Leeftijd einde contract Fenerbahce: 35 jaar.
Contract voor 1 jaar. Daarna conditietrainer bij de jeugd ofzo.
Spits voor het seizoen 2015-2016.

Zomer erna transfervrij
Robin van Persie: Contract tot zomer 2016, 31 jaar.
Leeftijd einde contract Manchester United: 33 jaar.
Contract voor 2 jaar, daarna afbouwen bij Excelsior.
Spits voor het seizoen 2016-2017 en back-up spits in 2017-2018.

Zomer daarna transfervrij
Salomon Kalou: Contract tot zomer 2017, 29 jaar.
Leeftijd einde contract Hertha BSC: 32 jaar.
Contract voor 2 jaar.
Spits voor het seizoen 2017-2018 en 2018-2019.
Van Persie _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148150588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef exile79 het volgende:

[..]

Jij vindt het halen van Vermeer geen meesterzet? Voor dat bedrag?
Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.
Dit, dus.
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:26:12 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148150784
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.
Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 18:27:24 #180
35723 crew  GGMM
pi_148150834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat lag meer aan Haatrecht en Overmars.
Uh ja, niet aan Van Geel die daar gebruik van heeft gemaakt.

Dat is onzin natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148151070
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk. _O-
Nee, ik vind hem niet blunderen. Maar ik vind hem ook geen geniale dingen doen. Guidetti, Pelle en nu weer Vermeer zijn de grote namen van de afgelopen seizoenen, maar wat is zijn inbreng nou helemaal geweest? Ik kan alleen Janmaat bedenken, verder raak ik niet warm van zijn aankopen.
Dit, dus.
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:33:42 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148151132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh ja, niet aan Van Geel die daar gebruik van heeft gemaakt.

Dat is onzin natuurlijk.
Wat snap je niet aan 'meer aan'. Tenzij het Van Geel die alles orkestreerde, dan krijgt hij de props maar zo is het zeer waarschijnlijk niet gegaan.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 18:34:26 #183
35723 crew  GGMM
pi_148151163
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Morendo het volgende:
Wat snap je niet aan 'meer aan'.
Ah, je draait al. Goed zo. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:35:23 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148151212
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, ik vind hem niet blunderen. Maar ik vind hem ook geen geniale dingen doen. Guidetti, Pelle en nu weer Vermeer zijn de grote namen van de afgelopen seizoenen, maar wat is zijn inbreng nou helemaal geweest? Ik kan alleen Janmaat bedenken, verder raak ik niet warm van zijn aankopen.
Zijn inbreng is dat oa hij ervoor heeft gezorgd dat Feyenoord van een 10e plaats met een uitzichtloze situatie heeft gebracht naar een 2e, 3e en 2e eindpositie op de ranglijst. Boven clubs die (waaronder die van jou) die veel en veel meer mogelijkheden hadden. Ik denk dat je daar een technisch directeur op moet afrekenen.Elk jaar weer ervoor zorgen dat je een selectie op de mat krijgt die in balans is. Dat doet hij gewoon meer dan prima.

En daar zitten inderdaad missertjes bij, maar ook meer dan genoeg gouden grepen.

Onder de streep krijgt Van Geel van mij een dikke 8.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:37:22 #185
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148151319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, je draait al. Goed zo. :)
Nou nee, lees het alles nog een keer. En dan op je gemak.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148151359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn inbreng is dat oa hij ervoor heeft gezorgd dat Feyenoord van een 10e plaats met een uitzichtloze situatie heeft gebracht naar een 2e, 3e en 2e eindpositie op de ranglijst. Boven clubs die (waaronder die van jou) die veel en veel meer mogelijkheden hadden. Ik denk dat je daar een technisch directeur op moet afrekenen.Elk jaar weer ervoor zorgen dat je een selectie op de mat krijgt die in balans is. Dat doet hij gewoon meer dan prima.
Dat is super knap, maar toch bekruipt mij het gevoel welke spelers op het veld daarvoor verantwoordelijk waren en welke uit de koker van van Geel kwamen.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 18:38:54 #187
35723 crew  GGMM
pi_148151375
En toen er eindelijk geld was kocht hij Bilal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148151397
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.
Nou. Laten we het dan eens zijn dat we het oneens zijn. Om een ellenlange van Geel discussie te voorkomen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:40:07 #189
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148151418
Overigens had hij natuurlijk wel Kramaric moeten kopen voor 1,25 miljoen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148151459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
En toen er eindelijk geld was kocht hij Bilal.
Maar ook Toornstra en El Ahmadi.. 2 topaankopen
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:42:10 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148151510
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is super knap, maar toch bekruipt mij het gevoel welke spelers op het veld daarvoor verantwoordelijk waren en welke uit de koker van van Geel kwamen.
De spelers zijn er altijd verantwoordelijk voor, maar het is aan een technisch directeur om de voorwaarden te creëren waaronder optimaal gepresteerd kan worden. Als je elk jaar op papier een leuke selectie hebt die keer op keer falen doe je toch ook iets mis (toch?)

Dat is iets waar zowel Koeman als Rutten hem voor loven en dat is niet eens alleen een selectie bij elkaar rapen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 18:43:34 #192
35723 crew  GGMM
pi_148151576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Maar ook Toornstra en El Ahmadi.. 2 topaankopen
Toornstra omdat Ziyech niet wilde, die ik minder goed vind, maar ok verder heb je gelijk. :)

Vind het ook wel een aardige Technisch directeur. Zeker na de rotzooi die er bij Feyenoord gezeten heeft is dit een hele opluchting.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148151838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]

De spelers zijn er altijd verantwoordelijk voor, maar het is aan een technisch directeur om de voorwaarden te creëren waaronder optimaal gepresteerd kan worden. Als je elk jaar op papier een leuke selectie hebt die keer op keer falen doe je toch ook iets mis (toch?)

Dat is iets waar zowel Koeman als Rutten hem voor loven en dat is niet eens alleen een selectie bij elkaar rapen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.
Dit, dus.
  dinsdag 30 december 2014 @ 18:52:28 #194
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_148151974
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.
Nou bedankt voor deze messcherpe analyse, we nemen het mee
Laffe huichelaar
pi_148152088
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Buitendam het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.
En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
pi_148152209
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nog een buitenspeler, lijkt me niet.
Schaak en koekoek moeten wieberen, Toorn moet naar 10.
Posities dubbel bezet houden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148152330
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. 3 belletjes, wat sushi eten, de kids verwennen, wat loze beloftes en even rammelen met de spaarpot en we zitten onder de pannen tot 2019. :7

Komende zomer transfervrij
Dirk Kuyt: Contract tot zomer 2015, 34 jaar.
Leeftijd einde contract Fenerbahce: 35 jaar.
Contract voor 1 jaar. Daarna conditietrainer bij de jeugd ofzo.
Spits voor het seizoen 2015-2016.

Zomer erna transfervrij
Robin van Persie: Contract tot zomer 2016, 31 jaar.
Leeftijd einde contract Manchester United: 33 jaar.
Contract voor 2 jaar, daarna afbouwen bij Excelsior.
Spits voor het seizoen 2016-2017 en back-up spits in 2017-2018.

Zomer daarna transfervrij
Salomon Kalou: Contract tot zomer 2017, 29 jaar.
Leeftijd einde contract Hertha BSC: 32 jaar.
Contract voor 2 jaar.
Spits voor het seizoen 2017-2018 en 2018-2019.
_O_ meesterplan _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148152339
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
Ik vind die kritiek wel terecht. Misschien wat zuur maar ik kan in Nederland geen 1 TD noemen die lekker aan de weg timmert voor z'n club.
Dit, dus.
pi_148152507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
En toen er eindelijk geld was kocht hij Bilal.
En Vermeer, Ahmadi en Toornstra.
Kansloze gek.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 30 december 2014 @ 19:24:25 #200
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_148153388
Heb overigens nog steeds alle vertrouwen in Bilal. We moeten alleen niet vergeten dat het nogal onrealistisch is om direct te verwachten/eisen dat ie even meegaat in het topniveau in een andere omgeving als nieuweling die pas enkele wedstrijden op Eredivisie niveau heeft gespeeld.

Die jongen tweede seizoenshelft steeds vaker brengen in wedstrijden die al gespeeld zijn of sowieso makkelijk (hehe Feyenoord en makkelijke wedstrijden) gewonnen moeten worden en komend seizoen mag ie dan gaan strijden met Manu, Boëtius en een andere nieuweling (ga ik vanuit) voor de plek op de vleugel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')