Onzin, moet dan eerst nog naar Europees Hof van Justitie, dus als deze zaak daadwerkelijk belang heeft duurt dit nog heel erg lang.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef nostra het volgende:
De FIFA heeft dinsdag in Duitsland een rechtszaak verloren over het gebruik van de vergoeding die clubs moeten betalen voor overgenomen spelers die elders zijn opgeleid.
Volgens de rechter is dit in strijd met Europese wetgeving over vrije keuze van werk.
De uitspraak van de rechter in Bremen kan gevolgen hebben voor de Europese regelgeving op dit gebied en wordt daarom nog getoetst door het landelijk gerechtshof in Duitsland.
Clubs krijgen een opleidingsvergoeding om het opleiden van jeugdspelers te stimuleren en te voorkomen dat spelers vlak voor ze een contract mogen tekenen 'gratis' vertrekken.
Ook bij transfers daarna blijft de opleider recht houden op een percentage van de transfersom. Nederlandse clubs incasseerden de afgelopen jaren daardoor miljoenen euro's.
Van Persiequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. 3 belletjes, wat sushi eten, de kids verwennen, wat loze beloftes en even rammelen met de spaarpot en we zitten onder de pannen tot 2019.![]()
Komende zomer transfervrij
Dirk Kuyt: Contract tot zomer 2015, 34 jaar.
Leeftijd einde contract Fenerbahce: 35 jaar.
Contract voor 1 jaar. Daarna conditietrainer bij de jeugd ofzo.
Spits voor het seizoen 2015-2016.
Zomer erna transfervrij
Robin van Persie: Contract tot zomer 2016, 31 jaar.
Leeftijd einde contract Manchester United: 33 jaar.
Contract voor 2 jaar, daarna afbouwen bij Excelsior.
Spits voor het seizoen 2016-2017 en back-up spits in 2017-2018.
Zomer daarna transfervrij
Salomon Kalou: Contract tot zomer 2017, 29 jaar.
Leeftijd einde contract Hertha BSC: 32 jaar.
Contract voor 2 jaar.
Spits voor het seizoen 2017-2018 en 2018-2019.
Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij vindt het halen van Vermeer geen meesterzet? Voor dat bedrag?
Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.
Uh ja, niet aan Van Geel die daar gebruik van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lag meer aan Haatrecht en Overmars.
Nee, ik vind hem niet blunderen. Maar ik vind hem ook geen geniale dingen doen. Guidetti, Pelle en nu weer Vermeer zijn de grote namen van de afgelopen seizoenen, maar wat is zijn inbreng nou helemaal geweest? Ik kan alleen Janmaat bedenken, verder raak ik niet warm van zijn aankopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk.
Wat snap je niet aan 'meer aan'. Tenzij het Van Geel die alles orkestreerde, dan krijgt hij de props maar zo is het zeer waarschijnlijk niet gegaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, niet aan Van Geel die daar gebruik van heeft gemaakt.
Dat is onzin natuurlijk.
Ah, je draait al. Goed zo.quote:
Zijn inbreng is dat oa hij ervoor heeft gezorgd dat Feyenoord van een 10e plaats met een uitzichtloze situatie heeft gebracht naar een 2e, 3e en 2e eindpositie op de ranglijst. Boven clubs die (waaronder die van jou) die veel en veel meer mogelijkheden hadden. Ik denk dat je daar een technisch directeur op moet afrekenen.Elk jaar weer ervoor zorgen dat je een selectie op de mat krijgt die in balans is. Dat doet hij gewoon meer dan prima.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem niet blunderen. Maar ik vind hem ook geen geniale dingen doen. Guidetti, Pelle en nu weer Vermeer zijn de grote namen van de afgelopen seizoenen, maar wat is zijn inbreng nou helemaal geweest? Ik kan alleen Janmaat bedenken, verder raak ik niet warm van zijn aankopen.
Dat is super knap, maar toch bekruipt mij het gevoel welke spelers op het veld daarvoor verantwoordelijk waren en welke uit de koker van van Geel kwamen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn inbreng is dat oa hij ervoor heeft gezorgd dat Feyenoord van een 10e plaats met een uitzichtloze situatie heeft gebracht naar een 2e, 3e en 2e eindpositie op de ranglijst. Boven clubs die (waaronder die van jou) die veel en veel meer mogelijkheden hadden. Ik denk dat je daar een technisch directeur op moet afrekenen.Elk jaar weer ervoor zorgen dat je een selectie op de mat krijgt die in balans is. Dat doet hij gewoon meer dan prima.
Nou. Laten we het dan eens zijn dat we het oneens zijn. Om een ellenlange van Geel discussie te voorkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij weinig energie in moeten steken.
Maar ook Toornstra en El Ahmadi.. 2 topaankopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
En toen er eindelijk geld was kocht hij Bilal.
De spelers zijn er altijd verantwoordelijk voor, maar het is aan een technisch directeur om de voorwaarden te creëren waaronder optimaal gepresteerd kan worden. Als je elk jaar op papier een leuke selectie hebt die keer op keer falen doe je toch ook iets mis (toch?)quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is super knap, maar toch bekruipt mij het gevoel welke spelers op het veld daarvoor verantwoordelijk waren en welke uit de koker van van Geel kwamen.
Toornstra omdat Ziyech niet wilde, die ik minder goed vind, maar ok verder heb je gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar ook Toornstra en El Ahmadi.. 2 topaankopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De spelers zijn er altijd verantwoordelijk voor, maar het is aan een technisch directeur om de voorwaarden te creëren waaronder optimaal gepresteerd kan worden. Als je elk jaar op papier een leuke selectie hebt die keer op keer falen doe je toch ook iets mis (toch?)
Dat is iets waar zowel Koeman als Rutten hem voor loven en dat is niet eens alleen een selectie bij elkaar rapen.
Nou bedankt voor deze messcherpe analyse, we nemen het meequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.
En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de andere aspecten van van Geel als TD niet kan beoordelen. Maar zijn kwaliteit van aankopen, met uitzondering van het aantrekken van Janmaat, neem ik met een korrel zout.
Schaak en koekoek moeten wieberen, Toorn moet naar 10.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog een buitenspeler, lijkt me niet.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. 3 belletjes, wat sushi eten, de kids verwennen, wat loze beloftes en even rammelen met de spaarpot en we zitten onder de pannen tot 2019.![]()
Komende zomer transfervrij
Dirk Kuyt: Contract tot zomer 2015, 34 jaar.
Leeftijd einde contract Fenerbahce: 35 jaar.
Contract voor 1 jaar. Daarna conditietrainer bij de jeugd ofzo.
Spits voor het seizoen 2015-2016.
Zomer erna transfervrij
Robin van Persie: Contract tot zomer 2016, 31 jaar.
Leeftijd einde contract Manchester United: 33 jaar.
Contract voor 2 jaar, daarna afbouwen bij Excelsior.
Spits voor het seizoen 2016-2017 en back-up spits in 2017-2018.
Zomer daarna transfervrij
Salomon Kalou: Contract tot zomer 2017, 29 jaar.
Leeftijd einde contract Hertha BSC: 32 jaar.
Contract voor 2 jaar.
Spits voor het seizoen 2017-2018 en 2018-2019.
Ik vind die kritiek wel terecht. Misschien wat zuur maar ik kan in Nederland geen 1 TD noemen die lekker aan de weg timmert voor z'n club.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
En Vermeer, Ahmadi en Toornstra.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
En toen er eindelijk geld was kocht hij Bilal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |