abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2014 @ 12:14:56 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148180426
Op bassis van prestatie zou Boethius eerder zijn plek moeten verliezen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148181709
quote:
Vitesse lijkt na de winterstop de beschikking te krijgen over spits Andrej Kramaric. Volgens het doorgaans betrouwbare The Guardian is de Kroatische goaltjesdief bijna van Chelsea, dat hem direct bij de Arnhemmers wil stallen.

De 23-jarige Kramaric maakt dit seizoen indruk bij NK Rijeka, hij kwam al tot 28 treffers in alle competities. Drie daarvan maakte hij in het Europa League-duel met Feyenoord op 23 oktober (3-1). Saillant genoeg was de spits afgelopen zomer nog in beeld bij de Rotterdammers. Zijn goede prestaties trokken al eerder de aandacht van clubs als Juventus, AC Milan en Internazionale.

Volgens The Guardian heeft Chelsea de strijd om Kramaric nu op een haar na in zijn voordeel beslist. Het normaliter zeer goed ingevoerde medium weet te melden dat de viervoudig Kroatisch international (twee goals) bijna negen miljoen euro moet kosten en op Stamford Bridge een verbintenis tot 2019 zal tekenen.

Kramaric, die mede zou zijn vastgelegd vanwege het in 2015 aflopende contract van Didier Drogba (36), zou alleen nog medisch gekeurd moeten worden. De technisch directeur van Rijeka heeft reeds bevestigd dat Chelsea een officieel bod bij hem heeft neergelegd.

De komst van Kramaric zou voor Vitesse een flinke bonus betekenen. Een andere Chelsea-huurling, Bertrand Traore, is momenteel de eerste spits in Arnhem. Hij vertrekt met Burkina Faso echter richting de Afrika Cup en zal zodoende pas half februari weer aansluiten bij de selectie van Peter Bosz. Naast Traore verhuurt Chelsea momenteel ook Wallace en Josh McEachran aan Vitesse. Kramaric moet dus de vierde speler worden die tijdelijk in Arnhem gestald wordt.
Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?
pi_148181753
quote:
9s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?
Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleem
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148181762
quote:
10s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleem
*O*
  woensdag 31 december 2014 @ 13:00:19 #230
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148182132
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Mocht het hier nog niet hebben gestaan, het verhaal van Boskamp uit VI:

Jan Boskamp: ‘Ik zat heel dicht bij die warme bakker’
Mooi verhaal, ook goed opgeschreven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148182360
quote:
10s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ach, in de Kuip was die onzichtbaar en uit hebben we ze al gehad, dus geen probleem
In De Kuip had hij ook kunnen scoren.. miste een grote kans.
  woensdag 31 december 2014 @ 13:09:39 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148182510
quote:
9s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Zou hij weer een hattrick tegen Feyenoord scoren?
Nee, gaat hopeloos falen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148182882
Heb net het interview met Rutten in de VI gelezen.. zoals altijd gaat het weer over dat Feyenoord op korte termijn weer kampioen kan worden. Na 15 jaar zonder titel denk ik.. het zal allemaal wel. Wat heeft Feyenoord volgens jullie nodig om weer eens kampioen te worden? Als ik kijk naar de laatste keer dat Feyenoord iets won..in 2002.. toen hadden we spelers met kwaliteit maar ook een aantal met een echte winnaarsmentaliteit..zoals Pi-air, Bosvelt, Emerton, Van Wonderen, Tomasson..Van de huidige groep zijn spelers als Toornstra, El Ahmadi, Clasie en Kongolo gasten die deze mentaliteit ook hebben denk ik, maar wil je echt weer iets gaan winnen dan heb je meer van die types nodig.
  woensdag 31 december 2014 @ 13:22:48 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148182970
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb net het interview met Rutten in de VI gelezen.. zoals altijd gaat het weer over dat Feyenoord op korte termijn weer kampioen kan worden. Na 15 jaar zonder titel denk ik.. het zal allemaal wel. Wat heeft Feyenoord volgens jullie nodig om weer eens kampioen te worden? Als ik kijk naar de laatste keer dat Feyenoord iets won..in 2002.. toen hadden we spelers met kwaliteit maar ook een aantal met een echte winnaarsmentaliteit..zoals Pi-air, Bosvelt, Emerton, Van Wonderen, Tomasson..Van de huidige groep zijn spelers als Toornstra, El Ahmadi, Clasie en Kongolo gasten die deze mentaliteit ook hebben denk ik, maar wil je echt weer iets gaan winnen dan heb je meer van die types nodig.
Je hebt gewoon geluk nodig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148183104
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geluk nodig.
Het is niet alleen geluk.. wel moet je de mazzel hebben dat de concurrentie in een mindere fase zit. Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar het feit dat we sinds 1994 in 20 jaar tijd nog maar 1x de beker hebben gewonnen.. dan is dat gewoon een gebrek aan mentaliteit. 4 wedstrijdjes met het mes tussen de tanden spelen en dan een finale in de eigen Kuip spelen.. dat klinkt niet al te moeilijk. Toch laten ze het elk jaar weer heel makkelijk liggen. Dat snap ik niet.
pi_148183722
Gebrek aan kwaliteit in combinatie met onverklaarbare aankopen. Dat van die mentaliteit. Dat is een bonus bovenop goed kunnen voetballen. Maar omdat we zogenaamd meer vechtlust nodig hadden kwamen idioten als bosschaart, en meer van dat soort mafkezen. En nooit durven dominant te spelen. Levert wel altijd spektakel op maar soms moet je zo'n wedstrijd gewoon uittikken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_148184274
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gebrek aan kwaliteit in combinatie met onverklaarbare aankopen. Dat van die mentaliteit. Dat is een bonus bovenop goed kunnen voetballen. Maar omdat we zogenaamd meer vechtlust nodig hadden kwamen idioten als bosschaart, en meer van dat soort mafkezen. En nooit durven dominant te spelen. Levert wel altijd spektakel op maar soms moet je zo'n wedstrijd gewoon uittikken.
Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadion
pi_148184383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadion
Zou het niet gewoon de jeugdigheid zijn geweest en een selectie totaal niet in balans?

Je ziet het dit jaar; wat meer volwassen spelers (Toornstra, Kazim, Clasie word ouder, El Ahmadi, Wilkshire) en de mentaliteit is ook al stukken beter. Sommige jonge spelers hebben het wel, die mentaliteit, zie onder andere Guidetti, maar meestal heeft een jong team gewoon een aantal oude ervaren krachten nodig die ook nog kunnen ballen.
pi_148185457
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bovendien een gebrek aan realiteitsbesef.. als je elk jaar loopt te blaten over een kampioenschap en elk jaar weer faalt, dan denk ik.. focus je eens een keertje op bijvoorbeeld de beker.. dat is weliswaar geen kampioenschap, maar wel een prijs. Zon finale aan het eind van een seizoen is toch een cadeautje voor het Legioen.. maar nee, het besef en de mentaliteit ontbreken elk seizoen weer om een paar wedstrijdjes vol gas te geven en de finale te halen in ons eigen stadion
Dus als het een paar keer (net) niet lukt, moet je maar niet meer proberen? Dat is pas een mentaliteit van niets.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_148186322
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon de jeugdigheid zijn geweest en een selectie totaal niet in balans?

Je ziet het dit jaar; wat meer volwassen spelers (Toornstra, Kazim, Clasie word ouder, El Ahmadi, Wilkshire) en de mentaliteit is ook al stukken beter. Sommige jonge spelers hebben het wel, die mentaliteit, zie onder andere Guidetti, maar meestal heeft een jong team gewoon een aantal oude ervaren krachten nodig die ook nog kunnen ballen.
Ik las dat stukje van Verheyen in de VI. Het is een blaaskaak, maar had hij wel gelijk:

De gemiddelde leeftijd in de Eredivisie is van 26 naar 22 gegaan in 10 jaar tijd ofzo. De spelers zijn niet minder geworden qua kwaliteit (19 jarige van nu is even goed als een 19 jarige midden jaren 90). Door de jongere leeftijd hebben de spelers minder ervaring/kracht en is dus de Eredivisie als competitie wél minder geworden qua niveau. En dat laatste zie je terug in Europa.

Waarom wij dan meer moeite hebben met constant te presteren en op de meest vreemde momenten punten laten liggen en Ajax bijvoorbeeld niet? Zij hebben wel jaar in jaar uit Europees gespeeld en daar extra ervaring opgedaan, waar wij het moesten met doen met voorronde-wedstrijdjes en de traditionele openingswedstrijd tegen Spaanse schopploegen.

(Zijn conclusie: Cruijff lult uit z'n nek en het hele symposium sloeg nergens op) :+
BFF met GGMM
pi_148186943
Steenvoorden verhuurd aan FC Dordrecht tot het einde van dit seizoen.
pi_148187596
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb net het interview met Rutten in de VI gelezen.. zoals altijd gaat het weer over dat Feyenoord op korte termijn weer kampioen kan worden. Na 15 jaar zonder titel denk ik.. het zal allemaal wel. Wat heeft Feyenoord volgens jullie nodig om weer eens kampioen te worden? Als ik kijk naar de laatste keer dat Feyenoord iets won..in 2002.. toen hadden we spelers met kwaliteit maar ook een aantal met een echte winnaarsmentaliteit..zoals Pi-air, Bosvelt, Emerton, Van Wonderen, Tomasson..Van de huidige groep zijn spelers als Toornstra, El Ahmadi, Clasie en Kongolo gasten die deze mentaliteit ook hebben denk ik, maar wil je echt weer iets gaan winnen dan heb je meer van die types nodig.
Ding met Feyenoord is; het is altijd steeds net-niet-genoeg. Zo gaat het al jaren, wat wel een mooi voorteken is, is dat we in de EL eindelijk weer de groepsfase hebben gehaald en zelfs 1e in de poule met Sevilla. Als deze lijn wordt doorgetrokken en de selectie blijft intact met evt. nog een spits of andere goede aankopen dan moet het wel een keer lukken. Wat me wel frustreert is dat we steeds zo snel al afhaken voor de titel door onnodig puntverlies. Onze dipjes duren altijd veel langer dan die van de concurrenten.
pi_148187708
quote:
Matthew Steenvoorden komt de rest van het huidige seizoen uit voor FC Dordrecht. De 21-jarige verdediger wordt door Feyenoord per direct verhuurd aan de streekgenoot, die afgelopen zomer promoveerde naar de Eredivisie.

Het contract van Steenvoorden loopt na dit seizoen af in De Kuip. Hij verdedigde al eerder de kleuren van FC Dordrecht. Vorig seizoen speelde de verdediger er eveneens op huurbasis, waarna hij afgelopen zomer terugkeerde in De Kuip.

Daar maakte hij dit seizoen zijn officiële debuut voor Feyenoord, half oktober in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Enkele dagen later volgde eveneens zijn Europese debuut, in Kroatië tegen HNK Rijeka. Het komende halfjaar kan Steenvoorden zich in Dordrecht bewijzen voor een nieuw contract bij Feyenoord.
Logisch.
pi_148189284
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus als het een paar keer (net) niet lukt, moet je maar niet meer proberen? Dat is pas een mentaliteit van niets.
Een paar keer is het wel gelukt, de meeste keren niet en de laatste keer is 15 jaar geleden en je selectie heeft niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.

Dan moet je eerst presteren en daarna kampioenschap in je mond nemen. De laatste jaren begin je met 0 overwinningen en een vroege bekeruitschakeling.

En ja je hebt geen volledige selectie (wie is daar verantwoordelijk voor) maar tegen Luhansk ging het bijna weer mis...
pi_148189403
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 15:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Een paar keer is het wel gelukt, de meeste keren niet en de laatste keer is 15 jaar geleden en je selectie heeft niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.

Dan moet je eerst presteren en daarna kampioenschap in je mond nemen. De laatste jaren begin je met 0 overwinningen en een vroege bekeruitschakeling.

En ja je hebt geen volledige selectie (wie is daar verantwoordelijk voor) maar tegen Luhansk ging het bijna weer mis...
Het heeft geen zin om naar 10 jaar of 20 jaar geleden te kijken, we hebben het over de huidige situatie waarin we 3x net geen kampioen zijn geworden.

Fijne jaarwisseling trouwens iedereen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_148189454
Omdat je elke keer heel slecht begint.
pi_148193426
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Mocht het hier nog niet hebben gestaan, het verhaal van Boskamp uit VI:

Wat een held! _O_
pi_148195319
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Wat is die Boskamp een baas toch.
_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_148195338
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Logisch.
Vraag me af of we die nog terug gaan zien, zijn contract loopt af toch?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_148195802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vraag me af of we die nog terug gaan zien, zijn contract loopt af toch?
Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen gewoon terug komt, gezien het feit dat Joris vertrekt en Boula zijn contract ook afloopt (vgm :P ). Qua centrale verdedigers zouden we er anders maar 2 overhouden.

Tenzij ze hem nog steeds als middenvelder zien. Dan is die kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')