abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148153593
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
Eredivisie > Schotse comp. nog wel :') :D
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 19:43:46 #202
35723 crew  GGMM
pi_148154205
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

En Vermeer, Ahmadi en Toornstra.
Kansloze gek.
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even. :)

Zoals altijd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148154441
Dat verhaal van Boskamp _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:28:51 #204
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148156450
Wat is die Boskamp een baas toch.
pi_148157346
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef Lastpost het volgende:
Heb overigens nog steeds alle vertrouwen in Bilal. We moeten alleen niet vergeten dat het nogal onrealistisch is om direct te verwachten/eisen dat ie even meegaat in het topniveau in een andere omgeving als nieuweling die pas enkele wedstrijden op Eredivisie niveau heeft gespeeld.

Die jongen tweede seizoenshelft steeds vaker brengen in wedstrijden die al gespeeld zijn of sowieso makkelijk (hehe Feyenoord en makkelijke wedstrijden) gewonnen moeten worden en komend seizoen mag ie dan gaan strijden met Manu, Boëtius en een andere nieuweling (ga ik vanuit) voor de plek op de vleugel.
Oar?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148157510
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord kan op korte termijn weer de kampioen van Nederland zijn. Dat is de stellige overtuiging van hoofdtrainer Fred Rutten.
_O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148157524
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Oar?
Speelt dit seizoen leuk, maar afgelopen 4 jaar zag je die ook niet hoor..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:55:05 #208
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_148158020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even. :)

Zoals altijd
GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongens
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 21:12:29 #209
35723 crew  GGMM
pi_148159042
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongens
Uh, ja..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148159233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even. :)

Zoals altijd
Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148159558
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.
Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.
pi_148159587
Waar komt dat verhaaltje van Boskamp vandaan? Daar gaat het nog steeds over de Jordania en Bony de spits van Vitesse
pi_148159716
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
Kan me Derksen wel een beetje voorstellen, Van Geel lijkt me dan ook een bijzonder onprettige man. Maar als journalist moet je hem gewoon op zijn prestaties afrekenen -die vrij aardig zijn- en niet op de kwebbelgekke vrouw van hem.
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 21:27:06 #214
35723 crew  GGMM
pi_148159967
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.
Doet hij al sinds z'n registratiedatum.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148160055
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Doet hij al sinds z'n registratiedatum.
Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !
pi_148160227
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Adames het volgende:
Waar komt dat verhaaltje van Boskamp vandaan? Daar gaat het nog steeds over de Jordania en Bony de spits van Vitesse
Ik gok kerst 2011, aangezien dat in de inleiding staat. Iets ouder verhaaltje dus
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148163157
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !
peuken bedoel je.
pi_148163324
Feyenoord volgend jaar:

--------------------------Vermeer----------------------------
Cabral ---- Beekie--------------Kongolo-----Drenthe
----------------El Ahmadi-------Vilhena------------------
-------------------------Toornstra----------------------------
Kuyt-------------------Kazim-----------------Boëtius

Coolsinger here we come.
  dinsdag 30 december 2014 @ 22:35:17 #219
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_148164130
Goede zanger is dat, die Coolsinger
Ik ben inmiddels overleden
pi_148164433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Goede zanger is dat, die Coolsinger
Leen Huijzer toch?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148170025
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk. _O-
Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.

Terwijl het toch echt Beenhakker was die spelers als Lumb en Ingjatovic haalde.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148174478
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.

Terwijl het toch echt Beenhakker was die spelers als Lumb en Ingjatovic haalde.
Ach, Lumb > Léonard, dat dan ook wel weer. Alhoewel..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148179843
quote:
Feyenoord sleutelt in Dubai aan rol van Toornstra: ‘Dat zou wel kunnen’
Woensdag, 31 december 2014 om 09:17

Feyenoord-trainer Fred Rutten besloot gaandeweg de eerste helft van het seizoen om Jens Toornstra in te zetten als valse rechtsbuiten. Het experiment met de middenvelder wierp zijn vruchten af en Feyenoord oogde sterker met Toornstra in een vrije rol op de vleugel. De kans is echter aanwezig dat het systeem er na de winterstop anders uit zal zien. Rutten gaat tijdens het trainingskamp in Dubai kijken of hij aanpassingen kan doen.

Feyenoord verblijft vanaf volgende week maandag in de oliestaat en heeft dan een week de tijd, om andere systemen uit te proberen. De club speelt feitelijk al maanden zonder echte rechtsbuiten en Rutten denkt na over een terugkeer naar een speelwijze met natuurlijke buitenspelers. “Dat zou wel kunnen, ik ga het wel overwegen. Ik wil in 2015 sowieso meer uitproberen, maar dan moeten de spelers wel klaar zijn om het in te vullen”, zegt de trainer.

In een interview met Voetbal International benadrukt Rutten dat hij zeer zeker niet ontevreden is, over hoe Toornstra het invult. Toen hij tekende in De Kuip, zei de coach al dat hij verschillende posities in gedachten had voor hem. “Hij kan alle plekken op het middenveld goed invullen, maar zoals hij nu speelt kan het ook. Soms heb je compensatie nodig op je middenveld en Jens is heel erg bereid zijn taak uit te voeren.”
Weer even wat knip- en plakwerk.
Als dit betekent dat Fred het in 2015 gaat proberen zonder Immers dan juich ik dit toe.
pi_148180009
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Weer even wat knip- en plakwerk.
Als dit betekent dat Fred het in 2015 gaat proberen zonder Immers dan juich ik dit toe.
Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook wel lekker om goed te klagen over Lex. Maar nu is hij gewoon de beste optie die we hebben.
BFF met GGMM
pi_148180060
quote:
14s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook wel lekker om goed te klagen over Lex. Maar nu is hij gewoon de beste optie die we hebben.
Het gaat in de huidige opstelling best goed, maar dat betekent niet dat ik opeens fan ben van Lex.. zou wel eens willen zien hoe het zonder die bonestaak gaat.. En als het niet loopt kan je hem altijd weer terughalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')