Eredivisie > Schotse comp. nog welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En Vermeer, Ahmadi en Toornstra.
Kansloze gek.
Oar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef Lastpost het volgende:
Heb overigens nog steeds alle vertrouwen in Bilal. We moeten alleen niet vergeten dat het nogal onrealistisch is om direct te verwachten/eisen dat ie even meegaat in het topniveau in een andere omgeving als nieuweling die pas enkele wedstrijden op Eredivisie niveau heeft gespeeld.
Die jongen tweede seizoenshelft steeds vaker brengen in wedstrijden die al gespeeld zijn of sowieso makkelijk (hehe Feyenoord en makkelijke wedstrijden) gewonnen moeten worden en komend seizoen mag ie dan gaan strijden met Manu, Boëtius en een andere nieuweling (ga ik vanuit) voor de plek op de vleugel.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord kan op korte termijn weer de kampioen van Nederland zijn. Dat is de stellige overtuiging van hoofdtrainer Fred Rutten.
Speelt dit seizoen leuk, maar afgelopen 4 jaar zag je die ook niet hoor..quote:
GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongensquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.
Zoals altijd
Uh, ja..quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM heeft weer een mening hoor. Allemaal even lachen jongens
Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, nadat het al 3 keer gezegd is begint De_Pel ook nog even.
Zoals altijd
Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerst controleren of een ander je al op je plaats heeft gezet? Het kan Immers niet vaak genoeg gezegd worden. Droeftoetert.
Kan me Derksen wel een beetje voorstellen, Van Geel lijkt me dan ook een bijzonder onprettige man. Maar als journalist moet je hem gewoon op zijn prestaties afrekenen -die vrij aardig zijn- en niet op de kwebbelgekke vrouw van hem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat is naar alle waarschijnlijkheid omdat jij je teveel laat beïnvloeden door types als Derksen die als een demagoog elke keer uitspraken doet op grond van simpele roddels.
Doet hij al sinds z'n registratiedatum.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Je praat gewoon andere na omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt.
Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij al sinds z'n registratiedatum.
Ik gok kerst 2011, aangezien dat in de inleiding staat. Iets ouder verhaaltje dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Adames het volgende:
Waar komt dat verhaaltje van Boskamp vandaan? Daar gaat het nog steeds over de Jordania en Bony de spits van Vitesse
peuken bedoel je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken De_Pel maar ik had hem een paar beuken verkocht !
Leen Huijzer toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Goede zanger is dat, die Coolsinger
Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je lijkt Derksen wel. Alles wat Van Geel goed heeft gedaan heeft hij niks voor hoeven doen en zijn blundertjes worden hem zwaar aangerekend. Wel lekker makkelijk natuurlijk.
Ach, Lumb > Léonard, dat dan ook wel weer. Alhoewel..quote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe Derksen zijn vriend Beenhakker altijd verdedigt en hij van Geel neerzet als iemand die er niets van kan. Daarna weer lekker zeiken over mevr. van Geel want echte argumenten heeft Derksen niet.
Terwijl het toch echt Beenhakker was die spelers als Lumb en Ingjatovic haalde.
Weer even wat knip- en plakwerk.quote:Feyenoord sleutelt in Dubai aan rol van Toornstra: ‘Dat zou wel kunnen’
Woensdag, 31 december 2014 om 09:17
Feyenoord-trainer Fred Rutten besloot gaandeweg de eerste helft van het seizoen om Jens Toornstra in te zetten als valse rechtsbuiten. Het experiment met de middenvelder wierp zijn vruchten af en Feyenoord oogde sterker met Toornstra in een vrije rol op de vleugel. De kans is echter aanwezig dat het systeem er na de winterstop anders uit zal zien. Rutten gaat tijdens het trainingskamp in Dubai kijken of hij aanpassingen kan doen.
Feyenoord verblijft vanaf volgende week maandag in de oliestaat en heeft dan een week de tijd, om andere systemen uit te proberen. De club speelt feitelijk al maanden zonder echte rechtsbuiten en Rutten denkt na over een terugkeer naar een speelwijze met natuurlijke buitenspelers. “Dat zou wel kunnen, ik ga het wel overwegen. Ik wil in 2015 sowieso meer uitproberen, maar dan moeten de spelers wel klaar zijn om het in te vullen”, zegt de trainer.
In een interview met Voetbal International benadrukt Rutten dat hij zeer zeker niet ontevreden is, over hoe Toornstra het invult. Toen hij tekende in De Kuip, zei de coach al dat hij verschillende posities in gedachten had voor hem. “Hij kan alle plekken op het middenveld goed invullen, maar zoals hij nu speelt kan het ook. Soms heb je compensatie nodig op je middenveld en Jens is heel erg bereid zijn taak uit te voeren.”
Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weer even wat knip- en plakwerk.
Als dit betekent dat Fred het in 2015 gaat proberen zonder Immers dan juich ik dit toe.
Het gaat in de huidige opstelling best goed, maar dat betekent niet dat ik opeens fan ben van Lex.. zou wel eens willen zien hoe het zonder die bonestaak gaat.. En als het niet loopt kan je hem altijd weer terughalen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je op basis van het de afgelopen seizoenshelft Immers uit de basis willen? We hebben een rechtsbuiten die het beter doet dan Toornstra? We hebben behalve Toornstra iemand die het beter op 10 zal doen dan Immers?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook wel lekker om goed te klagen over Lex. Maar nu is hij gewoon de beste optie die we hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |