MIAZEKGOD.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou die dan straks 3e keeper worden?
Klopt. Maar bij Clasie is dat niet het geval natuurlijk, die ligt nog 3,5 jaar vast. Ook heeft die al wat NL-11 en nu ook EL ervaring en laat al een aantal jaar een constante groei zien. Daarnaast is hij momenteel erg belangrijk voor dit team. Die moet je dus in de winter niet voor minder dan 14, 15 miljoen laten gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
Niet doen, hij is de 1e wisselspeler. Als er iemand geblesseerd raakt, komt hij er in.quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef De_Pel het volgende:
Hoe staan we hier trouwens t.o.v. een verhuur van Vilhena?
Ik denk dat je in principe een sterk genoeg middenveld zou moeten hebben zonder hem ook. Daarnaast speel je natuurlijk toch al een soort van verloren seizoen. Een paar wedstrijden op de bank is misschien wel goed, maar vrijwel een heel seizoen is een beetje teveel van het goede. Anderzijds; als die jongen eerder al (dankzij die pizzabakkert) in verband is gebracht met Milan, gaat hij het dan goed oppikken als we hem een half seizoen naar Ado sturen. Ik zie het nog wel in hem zitten, maar er moet toch iets gaan gebeurenquote:Op maandag 29 december 2014 16:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet doen, hij is de 1e wisselspeler. Als er iemand geblesseerd raakt, komt hij er in.
Daar achter heb je niet zoveel. Bovendien is het wel goed voor die jongen om eens een paar wedstrijden te bankzitten.
Wel altijd leuk zulke video's, alleen vraag ik me af wie nou de hele tijd gaat lopen filmenquote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:
Ook wel leuk om deze twee filmpjes met elkaar te vergelijken. Zijn beiden vanuit bijna dezelfde hoek genomen, maar vindt het wel leuk om te vergelijken hoe euforisch de mensen zijn. Waar tegen Sevilla nog relatief netjes gejuicht wordt, zie je mensen tegen Luhansk echt over elkaar heen vallen.
Mensen filmen ook bij concerten. Dat houdt je altijd. Begrijpen zal ik het nooit.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel altijd leuk zulke video's, alleen vraag ik me af wie nou de hele tijd gaat lopen filmen
Niet heel gek natuurlijk. Ik was eigenlijk pislink bij die 4-3. Van juichen was dan ook weinig sprake toen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:
Ook wel leuk om deze twee filmpjes met elkaar te vergelijken. Zijn beiden vanuit bijna dezelfde hoek genomen, maar vindt het wel leuk om te vergelijken hoe euforisch de mensen zijn. Waar tegen Sevilla nog relatief netjes gejuicht wordt, zie je mensen tegen Luhansk echt over elkaar heen vallen.
Bij een concert kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar die andere twee filmpjes zijn door dezelfde persoon geplaatst. Kan me niet voorstellen dat dat toeval is, die moet dan toch gewoon bijna de hele wedstrijd filmen?quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen filmen ook bij concerten. Dat houdt je altijd. Begrijpen zal ik het nooit.
[..]
Niet heel gek natuurlijk. Ik was eigenlijk pislink bij die 4-3. Van juichen was dan ook weinig sprake toen.
Je bedoelt het baasje van Vitesse. Vitesse (het schoothondje) betaalt er niet voor. Maar inderdaad:quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt Kramaric weer in verband gebracht metVitesse
Waarschijnlijk bij elke mogelijke scoringskans gaan filmen. Mobieltje in de hand de hele wedstrijd.quote:Op maandag 29 december 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij een concert kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar die andere twee filmpjes zijn door dezelfde persoon geplaatst. Kan me niet voorstellen dat dat toeval is, die moet dan toch gewoon bijna de hele wedstrijd filmen?
Het selfie makende volk in de ArenA, dat is pas triest
Haha okequote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Vasion het volgende:
En wat boeit ons het wat er in die kalote arena gebeurd
Dus? Dat betekent nagenoeg het einde van zijn carrière.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt Kramaric weer in verband gebracht metVitesse
Ik snap de vraag niet, graag beter formuleren.quote:
Blesstwitter:MikosGouka twitterde op maandag 29-12-2014 om 22:31:28Fred Rutten in #AD morgen: ,,Als Ruben Schaken het had opgepakt als rechtsback, was Luke Wilkshire misschien niet eens gekomen." #Feyenoord reageer retweet
quote:Feyenoord kan op korte termijn weer de kampioen van Nederland zijn. Dat is de stellige overtuiging van hoofdtrainer Fred Rutten. De coach wil daarbij niets weten van de grote budgetverschillen tussen de andere twee topclubs in de Eredivisie, zo vertelt Rutten hedenochtend in het Algemeen Dagblad.
''Dat we aanzienlijk minder budget hebben dan Ajax en PSV mag niet als excuus worden gebruikt. Natuurlijk bepaalt geld op de lange termijn wie het meeste succes boekt, maar ook met minder geld kun je incidenteel een prijs pakken’’, aldus Rutten. ''Als je mij vraagt: kan Feyenoord weer kampioen worden, zeg ik waarom niet? Zeker als zakenmensen nog meer gaan klonteren en op die manier kapitaal creëren.''
De grote achterstand op PSV dit seizoen is vooral te wijten aan de moeizame beginfase van de competitie toen Rutten beschikte over een niet complete selectie. ‘’Er moest nog altijd een financiële hobbel genomen. Dan is het verklaarbaar dat je niet op dag één helemaal klaar bent.’’ Een topspits was zeer welkom. ''Martin van Geel is in Napels geweest voor Duvan Zapata. Dat was eigenlijk voor elkaar tot de trainer (Rafael Benitez, red.) daar opeens zei dat het toch allemaal niet doorging.''
quote:Feyenoord probeert Ruben Schaken nog voor de reis naar Dubai te slijten. De aanvaller kon zich echter verzekeren van een basisplaats in De Kuip als hij zich wat soepeler had opgesteld. Hoofdtrainer Fred Rutten had een permanente rol als rechtsback voor Schaken in gedachte.
''Ik blijf het jammer vinden Schaken daar niet meer wilde spelen. In onze speelwijze had hij zelfs perfect in het plaatje gepast'', vertelt de coach in een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad. Dan had Feyenoord één speler minder aan de selectie toegevoegd. ''Als hij het had opgepakt, was Luke Wilkshire misschien helemaal niet gekomen.''
Rutten zet wel vaker spelers neer op een andere positie. Jens Toornstra is nu de vaste rechtsbuiten. ''Ik zit thuis vaak tekeningen van opstellingen te maken, vaak op mijn mobiele telefoon. Een beetje puzzelen. Dat probeer ik bij elf tegen elf tijdens de trainingen uit. Met Toornstra ben ik zo tot mijn keuze gekomen. Er zijn teams die gewoon nog compensatie nodig hebben op hun middenveld.''
quote:Feyenoord hoopt nog voor 5 januari afscheid te kunnen nemen van Ruben Schaken. De rechterspits komt niet meer in de plannen voor van trainer Fred Rutten en beschikt bovendien over een aflopend contract. Schaken verbleef afgelopen week in Dubai waar een club interesse in hem heeft.
Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. In Nederland heeft SC Heerenveen wel oren naar de komst van de 32-jarige speler, die vorig seizoen nog international was. Technisch directeur Martin van Geel wil nog vóór het winterse trainingskamp duidelijkheid van Schaken, Wesley Verhoek en reservekeeper Erwin Mulder over eventuele plannen om te verkassen.
Dus eigenlijk is het de schuld van Schaken dat er geen spits is gekomen.. Want salaris Wilkshire kon nu niet naar een spits gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |