abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148098998
Hoe staan we hier trouwens t.o.v. een verhuur van Vilhena?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148099047
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef De_Pel het volgende:
Hoe staan we hier trouwens t.o.v. een verhuur van Vilhena?
Niet doen, hij is de 1e wisselspeler. Als er iemand geblesseerd raakt, komt hij er in.
Daar achter heb je niet zoveel. Bovendien is het wel goed voor die jongen om eens een paar wedstrijden te bankzitten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148099304
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niet doen, hij is de 1e wisselspeler. Als er iemand geblesseerd raakt, komt hij er in.
Daar achter heb je niet zoveel. Bovendien is het wel goed voor die jongen om eens een paar wedstrijden te bankzitten.
Ik denk dat je in principe een sterk genoeg middenveld zou moeten hebben zonder hem ook. Daarnaast speel je natuurlijk toch al een soort van verloren seizoen. Een paar wedstrijden op de bank is misschien wel goed, maar vrijwel een heel seizoen is een beetje teveel van het goede. Anderzijds; als die jongen eerder al (dankzij die pizzabakkert) in verband is gebracht met Milan, gaat hij het dan goed oppikken als we hem een half seizoen naar Ado sturen. Ik zie het nog wel in hem zitten, maar er moet toch iets gaan gebeuren -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148099323
Overigens wordt Kramaric weer in verband gebracht met :r Vitesse :r
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 29 december 2014 @ 16:21:12 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148099726
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:
Ook wel leuk om deze twee filmpjes met elkaar te vergelijken. Zijn beiden vanuit bijna dezelfde hoek genomen, maar vindt het wel leuk om te vergelijken hoe euforisch de mensen zijn. Waar tegen Sevilla nog relatief netjes gejuicht wordt, zie je mensen tegen Luhansk echt over elkaar heen vallen. :')


Wel altijd leuk zulke video's, alleen vraag ik me af wie nou de hele tijd gaat lopen filmen
  maandag 29 december 2014 @ 16:26:43 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148099946
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wel altijd leuk zulke video's, alleen vraag ik me af wie nou de hele tijd gaat lopen filmen
Mensen filmen ook bij concerten. Dat houdt je altijd. Begrijpen zal ik het nooit.

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:
Ook wel leuk om deze twee filmpjes met elkaar te vergelijken. Zijn beiden vanuit bijna dezelfde hoek genomen, maar vindt het wel leuk om te vergelijken hoe euforisch de mensen zijn. Waar tegen Sevilla nog relatief netjes gejuicht wordt, zie je mensen tegen Luhansk echt over elkaar heen vallen. :')


Niet heel gek natuurlijk. Ik was eigenlijk pislink bij die 4-3. Van juichen was dan ook weinig sprake toen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 december 2014 @ 16:42:03 #112
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148100489
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Mensen filmen ook bij concerten. Dat houdt je altijd. Begrijpen zal ik het nooit.

[..]

Niet heel gek natuurlijk. Ik was eigenlijk pislink bij die 4-3. Van juichen was dan ook weinig sprake toen.
Bij een concert kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar die andere twee filmpjes zijn door dezelfde persoon geplaatst. Kan me niet voorstellen dat dat toeval is, die moet dan toch gewoon bijna de hele wedstrijd filmen? :')

Het selfie makende volk in de ArenA, dat is pas triest ;(
pi_148107511
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt Kramaric weer in verband gebracht met :r Vitesse :r
Je bedoelt het baasje van Vitesse. Vitesse (het schoothondje) betaalt er niet voor. Maar inderdaad: :r
pi_148107889
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Bij een concert kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar die andere twee filmpjes zijn door dezelfde persoon geplaatst. Kan me niet voorstellen dat dat toeval is, die moet dan toch gewoon bijna de hele wedstrijd filmen? :')

Het selfie makende volk in de ArenA, dat is pas triest ;(
Waarschijnlijk bij elke mogelijke scoringskans gaan filmen. Mobieltje in de hand de hele wedstrijd.
En wat boeit ons het wat er in die kalote arena gebeurd :)
  Forum Admin maandag 29 december 2014 @ 19:50:14 #115
35723 crew  GGMM
pi_148107966
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Vasion het volgende:
En wat boeit ons het wat er in die kalote arena gebeurd :)
Haha oke ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 29 december 2014 @ 19:52:44 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148108071
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt Kramaric weer in verband gebracht met :r Vitesse :r
Dus? Dat betekent nagenoeg het einde van zijn carrière.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148115932
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha oke ;)
Wat kom jij?
  Forum Admin maandag 29 december 2014 @ 22:38:18 #118
35723 crew  GGMM
pi_148117141
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wat kom jij?
Ik snap de vraag niet, graag beter formuleren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 29 december 2014 @ 23:19:03 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148119374
MikosGouka twitterde op maandag 29-12-2014 om 22:31:28 Fred Rutten in #AD morgen: ,,Als Ruben Schaken het had opgepakt als rechtsback, was Luke Wilkshire misschien niet eens gekomen." #Feyenoord reageer retweet
Bless
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148119465
Als Kuijt rechtsback kan staan, dan kan Rubinho dat ook.

Bless.
Ik ben inmiddels overleden.
  Forum Admin maandag 29 december 2014 @ 23:38:57 #121
35723 crew  GGMM
pi_148120548
Feyenoord begon zwak aan het seizoen en keek op de ranglijst al snel tegen een grote achterstand aan. Maar de ploeg knokte zich onder leiding van de nieuwe trainer Fred Rutten terug. Door het gelijkspel tegen AZ en de nederlaag bij PSV in december is de ploeg toch met een kater de winterstop ingegaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_148128124
quote:
Feyenoord kan op korte termijn weer de kampioen van Nederland zijn. Dat is de stellige overtuiging van hoofdtrainer Fred Rutten. De coach wil daarbij niets weten van de grote budgetverschillen tussen de andere twee topclubs in de Eredivisie, zo vertelt Rutten hedenochtend in het Algemeen Dagblad.

''Dat we aanzienlijk minder budget hebben dan Ajax en PSV mag niet als excuus worden gebruikt. Natuurlijk bepaalt geld op de lange termijn wie het meeste succes boekt, maar ook met minder geld kun je incidenteel een prijs pakken’’, aldus Rutten. ''Als je mij vraagt: kan Feyenoord weer kampioen worden, zeg ik waarom niet? Zeker als zakenmensen nog meer gaan klonteren en op die manier kapitaal creëren.''

De grote achterstand op PSV dit seizoen is vooral te wijten aan de moeizame beginfase van de competitie toen Rutten beschikte over een niet complete selectie. ‘’Er moest nog altijd een financiële hobbel genomen. Dan is het verklaarbaar dat je niet op dag één helemaal klaar bent.’’ Een topspits was zeer welkom. ''Martin van Geel is in Napels geweest voor Duvan Zapata. Dat was eigenlijk voor elkaar tot de trainer (Rafael Benitez, red.) daar opeens zei dat het toch allemaal niet doorging.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148128133
quote:
Feyenoord probeert Ruben Schaken nog voor de reis naar Dubai te slijten. De aanvaller kon zich echter verzekeren van een basisplaats in De Kuip als hij zich wat soepeler had opgesteld. Hoofdtrainer Fred Rutten had een permanente rol als rechtsback voor Schaken in gedachte.

''Ik blijf het jammer vinden Schaken daar niet meer wilde spelen. In onze speelwijze had hij zelfs perfect in het plaatje gepast'', vertelt de coach in een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad. Dan had Feyenoord één speler minder aan de selectie toegevoegd. ''Als hij het had opgepakt, was Luke Wilkshire misschien helemaal niet gekomen.''

Rutten zet wel vaker spelers neer op een andere positie. Jens Toornstra is nu de vaste rechtsbuiten. ''Ik zit thuis vaak tekeningen van opstellingen te maken, vaak op mijn mobiele telefoon. Een beetje puzzelen. Dat probeer ik bij elf tegen elf tijdens de trainingen uit. Met Toornstra ben ik zo tot mijn keuze gekomen. Er zijn teams die gewoon nog compensatie nodig hebben op hun middenveld.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148128137
quote:
Feyenoord hoopt nog voor 5 januari afscheid te kunnen nemen van Ruben Schaken. De rechterspits komt niet meer in de plannen voor van trainer Fred Rutten en beschikt bovendien over een aflopend contract. Schaken verbleef afgelopen week in Dubai waar een club interesse in hem heeft.

Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. In Nederland heeft SC Heerenveen wel oren naar de komst van de 32-jarige speler, die vorig seizoen nog international was. Technisch directeur Martin van Geel wil nog vóór het winterse trainingskamp duidelijkheid van Schaken, Wesley Verhoek en reservekeeper Erwin Mulder over eventuele plannen om te verkassen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148129633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het de schuld van Schaken dat er geen spits is gekomen.. Want salaris Wilkshire kon nu niet naar een spits gaan
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:26:11 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148129987
Ik zie liever Bilal vertrekken dan Schaken eigenlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:28:03 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130043
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie liever Bilal vertrekken dan Schaken eigenlijk.
Gelukkig ben jij geen TD.
I love my mispoken words.
pi_148130048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Altijd maar die mooie praatjes over een mogelijk kampioenschap.. laat het eerst maar eens zien op het veld. Om te beginnen zou het wel fijn zijn als we weer eens van Ajax winnen.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:29:16 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148130069
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Sejt het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen TD.
Dan was Bilal nooit gekomen maar een spits.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:40:17 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130436
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan was Bilal nooit gekomen maar een spits.
Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
I love my mispoken words.
pi_148130707
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:48:28 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148130712
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
Voor bijna drie miljoen heb je wel een spits hoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:57:21 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Voor bijna drie miljoen heb je wel een spits hoor.
Wij weten veel te weinig van wat er achter de schermen gebeurt, zoals eventueel lozen van Verhoek en Schaken, spitsen polsen qua haalbaarheid en scouting. Dus het is heel makkelijk roepen, maar uiteindelijk zit het wereldje heel lastig in elkaar.
Ik wil niet zeggen dat ik eens ben met alle beslissingen van Van Geel - integendeel - echter is het heel makkelijk roepen om voor 3mln, het gelimiteerde salarisbudget en de vijver waarin Feyenoord moet vissen wel even een spits haalt die beter is dan Kazim, die - eerlijk is eerlijk - steeds belangrijker is.
I love my mispoken words.
pi_148132076
Ik vind het goed om te lezen dat Schaken zich niet liet misbruiken als rechtsback. Dat toont tenminste wat karakter en dat mag ik wel in een speler.

Wat betreft het goed genoeg zijn valt geen zinnig woord te zeggen. Als je een trainer hebt die liever een beperkte rechtsback voorin zet dan een Bilal dan ben je wat mij betreft niet fris tussen de oren. Het is niet alsof we een Dani Alves daar hebben lopen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148132366
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het goed om te lezen dat Schaken zich niet liet misbruiken als rechtsback. Dat toont tenminste wat karakter en dat mag ik wel in een speler.

Wat betreft het goed genoeg zijn valt geen zinnig woord te zeggen. Als je een trainer hebt die liever een beperkte rechtsback voorin zet dan een Bilal dan ben je wat mij betreft niet fris tussen de oren. Het is niet alsof we een Dani Alves daar hebben lopen.
Een winnende trainer heeft altijd gelijk. :P
pi_148132540
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Een winnende trainer heeft altijd gelijk. :P
Hij wint alleen niet aangezien we ver achter de nummer 1 staan dus hij heeft geen gelijk
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148132560
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Kiid het volgende:

[..]

Hij wint alleen niet aangezien we ver achter de nummer 1 staan dus hij heeft geen gelijk
Hij won van NAC met Wilkshire op rechtsvoor. ;)
pi_148132641
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

[..]

Wij weten veel te weinig van wat er achter de schermen gebeurt, zoals eventueel lozen van Verhoek en Schaken, spitsen polsen qua haalbaarheid en scouting. Dus het is heel makkelijk roepen, maar uiteindelijk zit het wereldje heel lastig in elkaar.

Dat we niet alles weten van wat er achter de schermen gebeurt klopt, maar Feyenoord wist al lang dat Pelle zou vertrekken en ondanks die wetenschap is het niet gelukt een vervanger te halen. Vind nog steeds dat Van Geel het niet goed gedaan heeft wat dat betreft.
pi_148132656
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij won van NAC met Wilkshire op rechtsvoor. ;)
Ja net met 1-0 terwijl iedereen daar van wint...
pi_148132701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja net met 1-0 terwijl iedereen daar van wint...
Ik zie het probleem niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')