abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:26:11 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148129987
Ik zie liever Bilal vertrekken dan Schaken eigenlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:28:03 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130043
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie liever Bilal vertrekken dan Schaken eigenlijk.
Gelukkig ben jij geen TD.
I love my mispoken words.
pi_148130048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Altijd maar die mooie praatjes over een mogelijk kampioenschap.. laat het eerst maar eens zien op het veld. Om te beginnen zou het wel fijn zijn als we weer eens van Ajax winnen.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:29:16 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148130069
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Sejt het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen TD.
Dan was Bilal nooit gekomen maar een spits.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:40:17 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130436
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan was Bilal nooit gekomen maar een spits.
Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
I love my mispoken words.
pi_148130707
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:48:28 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148130712
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die liggen inderdaad voor het oprapen voor dezelfde prijs en hetzelfde salaris.
Voor bijna drie miljoen heb je wel een spits hoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:57:21 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_148130972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat Feyenoord niet goed heeft gescout en dat Van Geel zich bovendien heeft blind gestaard op slechts een paar namen. Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Voor bijna drie miljoen heb je wel een spits hoor.
Wij weten veel te weinig van wat er achter de schermen gebeurt, zoals eventueel lozen van Verhoek en Schaken, spitsen polsen qua haalbaarheid en scouting. Dus het is heel makkelijk roepen, maar uiteindelijk zit het wereldje heel lastig in elkaar.
Ik wil niet zeggen dat ik eens ben met alle beslissingen van Van Geel - integendeel - echter is het heel makkelijk roepen om voor 3mln, het gelimiteerde salarisbudget en de vijver waarin Feyenoord moet vissen wel even een spits haalt die beter is dan Kazim, die - eerlijk is eerlijk - steeds belangrijker is.
I love my mispoken words.
pi_148132076
Ik vind het goed om te lezen dat Schaken zich niet liet misbruiken als rechtsback. Dat toont tenminste wat karakter en dat mag ik wel in een speler.

Wat betreft het goed genoeg zijn valt geen zinnig woord te zeggen. Als je een trainer hebt die liever een beperkte rechtsback voorin zet dan een Bilal dan ben je wat mij betreft niet fris tussen de oren. Het is niet alsof we een Dani Alves daar hebben lopen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148132366
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het goed om te lezen dat Schaken zich niet liet misbruiken als rechtsback. Dat toont tenminste wat karakter en dat mag ik wel in een speler.

Wat betreft het goed genoeg zijn valt geen zinnig woord te zeggen. Als je een trainer hebt die liever een beperkte rechtsback voorin zet dan een Bilal dan ben je wat mij betreft niet fris tussen de oren. Het is niet alsof we een Dani Alves daar hebben lopen.
Een winnende trainer heeft altijd gelijk. :P
pi_148132540
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Een winnende trainer heeft altijd gelijk. :P
Hij wint alleen niet aangezien we ver achter de nummer 1 staan dus hij heeft geen gelijk
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148132560
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Kiid het volgende:

[..]

Hij wint alleen niet aangezien we ver achter de nummer 1 staan dus hij heeft geen gelijk
Hij won van NAC met Wilkshire op rechtsvoor. ;)
pi_148132641
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

[..]

Wij weten veel te weinig van wat er achter de schermen gebeurt, zoals eventueel lozen van Verhoek en Schaken, spitsen polsen qua haalbaarheid en scouting. Dus het is heel makkelijk roepen, maar uiteindelijk zit het wereldje heel lastig in elkaar.

Dat we niet alles weten van wat er achter de schermen gebeurt klopt, maar Feyenoord wist al lang dat Pelle zou vertrekken en ondanks die wetenschap is het niet gelukt een vervanger te halen. Vind nog steeds dat Van Geel het niet goed gedaan heeft wat dat betreft.
pi_148132656
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij won van NAC met Wilkshire op rechtsvoor. ;)
Ja net met 1-0 terwijl iedereen daar van wint...
pi_148132701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja net met 1-0 terwijl iedereen daar van wint...
Ik zie het probleem niet.
pi_148132728
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

[..]

Wij weten veel te weinig van wat er achter de schermen gebeurt, zoals eventueel lozen van Verhoek en Schaken, spitsen polsen qua haalbaarheid en scouting. Dus het is heel makkelijk roepen, maar uiteindelijk zit het wereldje heel lastig in elkaar.
Ik wil niet zeggen dat ik eens ben met alle beslissingen van Van Geel - integendeel - echter is het heel makkelijk roepen om voor 3mln, het gelimiteerde salarisbudget en de vijver waarin Feyenoord moet vissen wel even een spits haalt die beter is dan Kazim, die - eerlijk is eerlijk - steeds belangrijker is.
We weten wel dat Van Geel op zoek was naar een spits en die gewoon niet gevonden heeft.
  dinsdag 30 december 2014 @ 11:53:25 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148132732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik overigens wel weer grappig vind is dat Kazim inmiddels vaker heeft gescoord dan Guidetti bij Celtic.
Laat PIETFR het maar niet horen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148132748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

We weten wel dat Van Geel op zoek was naar een spits en die gewoon niet gevonden heeft.
We hebben toch Kazim die steeds belangrijker aan het worden is?
pi_148132756
Ik lees net dat Mike Havenaar transfervrij weg mag bij Cordoba. Geen speler die ik graag zie komen maar zou me niet verbazen als hij aan Feyenoord wordt gelinkt.. en dan kan Te Vrede verkassen
pi_148132768
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
Dat we gewoon kansloos zijn voor de titel en moeten uitkijken om Europees voetbal veilig te stellen.
pi_148132799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees net dat Mike Havenaar transfervrij weg mag bij Cordoba. Geen speler die ik graag zie komen maar zou me niet verbazen als hij aan Feyenoord wordt gelinkt.. en dan kan Te Vrede verkassen
Dat is gewoon Te Vrede +. En dan een heel kleine plus.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148132805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat we gewoon kansloos zijn voor de titel en moeten uitkijken om Europees voetbal veilig te stellen.
We hebben het nu over de overwinning op NAC, niet over onze huidige plaats op de ranglijst.
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 12:11:47 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148133390
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kut Spanjool van een Benitez :{
pi_148134006
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij won van NAC met Wilkshire op rechtsvoor. ;)
Indrukwekkend hoor
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148134765
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:

[..]

Indrukwekkend hoor
Zeker niet, maar moet dat altijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')