abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148091793
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Ja joh, grapjas :') .
pi_148091915
quote:
Ruben Schaken en Wesley Verhoek lijken begin januari niet met Feyenoord mee te reizen naar Dubai voor het winterse trainingskamp. Zij zullen in Nederland achterblijven en op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. Beide buitenspelers mogen vertrekken uit De Kuip. Feyenoord is in gesprek met sc Heerenveen over een transfer van Schaken. Voor Verhoek heeft nog niemand zich gemeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148091935
quote:
Feyenoord neemt de 'nieuwe Dudek' mee op trainingskamp naar Dubai. Dat meldt AD-verslaggever Mikos Gouka op Twitter. De 18-jarige Kamil Miazek, al 2 jaar actief in de jeugdopleiding van Feyenoord, mag meetrainen met de eerste selectie. De doelman van Feyenoord onder 19 jaar werd twee jaar geleden weggehaald bij de Poolse club GKS Belchatow.
Zou die dan straks 3e keeper worden?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 29 december 2014 @ 13:31:17 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148091986
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou die dan straks 3e keeper worden?
2e*
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148092042
Wat gaat Feyenoord met Hahn doen? Verhuren totdat die uit zijn contract loopt? Neem aan dat hij de komende 2/3 jaar niet aan de bak gaat komen met Vermeer voor hem.
pi_148092138
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 12:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.
Hoelang heeft hij nog contract (2 jaar na dit seizoen toch)? Maar rond de 15 moet je op inzetten en een keer je poot stijf houden.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148092197
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:31 schreef satecl het volgende:

[..]

2e*
Geen Hahn?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148092422
Lamprou is ook nog Feyenoord speler _O_

5 keepers op de bank
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:42:14 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148092436
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou die dan straks 3e keeper worden?
net ook gelezen, Wel een talentvolle keeper maar de term nieuwe dudek bevalt me niet.
Dudek was een held en deze jongen misschien ook maar dat *nieuwe* ..... is altijd verschrikkelijk in de voetballerij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148092497
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
Wat gaat Feyenoord met Hahn doen? Verhuren totdat die uit zijn contract loopt? Neem aan dat hij de komende 2/3 jaar niet aan de bak gaat komen met Vermeer voor hem.
Als Vermeer zo doorgaat is hij in de zomer weer weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148092762
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

[..]

Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Gek he, we zijn al 100 jaar geen kampioen meer geweest.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148092833
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.
Als ze een openingsbod van 12,5 doen kun je praten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148092885
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.
Als ze een openingsbod van 12,5 doen kun je praten.
Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:55:17 #89
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148093030
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148093042
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148093061
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef satecl het volgende:

[..]

We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.
Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwars _O-
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148093081
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
Daarom hoog inzetten voor Clasie en niet beginnen met: 'wij willen 12,5 miljoen', want dan kom je weer uit op 8. Overigens wilde ik Pelle aanhalen, maar hij had zichzelf natuurlijk wel onmogelijk gemaakt nog. Misschien geen beste handelingspositie
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:56:34 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148093097
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:

[..]

Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwars _O-
Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148093680
Vraag me af hoe het met Verhoek gaat aflopen.. die gozer wordt door Feyenoord met zachte hand gedwongen / weggepest om een nieuwe club te zoeken, maar als niemand hem wil hebben dan heeft hij nog gewoon een contract voor een paar jaar. Hij kan er ook niks aan doen dat Feyenoord hem destijds dat contract heeft gegeven, maar vind het desondanks een ongelofelijke kneus omdat hij werkelijk niets heeft laten zien in zijn tijd bij Feyenoord waardoor zelfs clubs van het niveau Lubbekutjeveen hem niet willen
pi_148094033
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.
Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148094257
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af hoe het met Verhoek gaat aflopen.. die gozer wordt door Feyenoord met zachte hand gedwongen / weggepest om een nieuwe club te zoeken, maar als niemand hem wil hebben dan heeft hij nog gewoon een contract voor een paar jaar. Hij kan er ook niks aan doen dat Feyenoord hem destijds dat contract heeft gegeven, maar vind het desondanks een ongelofelijke kneus omdat hij werkelijk niets heeft laten zien in zijn tijd bij Feyenoord waardoor zelfs clubs van het niveau Lubbekutjeveen hem niet willen
Ik had op gegeven moment toch nog even goede hoop, toen die 2 redelijke potjes speelde :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148094292
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.
Dat denk ik niet.. Van Geel is een ervaren onderhandelaar. Het is gewoon de markt..
pi_148095678
Oja Verhoek :') Was al bijna vergeten dat ie aan het begin van dit seizoen paar keer meedeed. Na een mislukte actie klonk er hoongelach vanuit het vak waar ik stond, stond die droeftoeter me een partij te gebaren :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148096123
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Oja Verhoek :') Was al bijna vergeten dat ie aan het begin van dit seizoen paar keer meedeed. Na een mislukte actie klonk er hoongelach vanuit het vak waar ik stond, stond die droeftoeter me een partij te gebaren :')
Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalen
pi_148096804
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalen
Was er toen ook wel 'blij' mee aangezien Cabral toch weg zou gaan omdat hij zijn contract niet wilde verlengen. Ik zou niet eens meer weten waar hij speelt, laatste keer dat ik hem zag was bij Ado. Het kan snel gaan

En ik weet ook nog dat er een interview was met Bruno en Cabral toen Bruno nog wat meer in de schaduw stond en Cabral 'doorbrak'. Uiteindelijk speelt Bruno nu bij Porto en Cabral ergens onderaan (ongetwijfeld)
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')