abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148084907
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Slobeend het volgende:
Heerenveen wil De Bless volgens MKrabby.
En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148085968
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Scoren, Nelom helemaal zoek spelen (ook niet heel lastig natuurlijk), fantastische voorzetten geven, alles. Ach, als ze er voor betalen vind ik het wel prima, maar denk dat Ruben zelf liever gaat cashen ergens
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148086927
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Wat ben jij een doemdenker zeg _O-.
  maandag 29 december 2014 @ 11:12:20 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148087171
En Lazio wil Classie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 29 december 2014 @ 11:24:31 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148087566
quote:
Memphis Depay is één van de smaakmakers in de eredivisie. De buitenspeler van PSV, geboren in het kleine Moordrecht, groeide grotendeels op in Rotterdam. Na drie seizoenen bij de amateurs van de plaatselijke VV maakte hij de overstap naar Sparta.

''De Open Dag in De Kuip, daar ging ik naartoe met mijn moeder. Ik vond Feyenoord een mooie club. Nog steeds. Met spelers van het eerste ging ik op de foto: Van Hooijdonk, Van Persie, Bosvelt. Ik wilde altijd voetballen. Ik mocht ook in huis voetballen. Mijn moeder wist dat het geen zin had me af te remmen'', vertelt de WK-ganger in een uitgebreid interview met de Volkskrant over verleden, heden en toekomst.

In 2006 verliet hij Rotterdam echter. PSV pikte het talent uit de jeugdopleiding van Sparta op. Depay was niet de makkelijste jongen, maar het geduld in Eindhoven wordt beloond. ''Ik kan nonchalant ogen in het veld, dat hoor ik soms ook van mijn manager. Ik kan boos kijken, terwijl ik dat niet ben. Ik vind mezelf nog niet de beste van Nederland.''
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148087615
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Lazio wil Classie.
Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148088128
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat ben jij een doemdenker zeg _O-.
Dit gebeurt standaard ;(
Zie nu ook weer Armenteros.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148088286
Bless moet gewoon lekker gaan cashen in Dubai of Australie ofzo joh
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 29 december 2014 @ 12:05:23 #59
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148088918
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_148089059
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

quote:
Kevin Strootman maakt de overstap van PSV naar AS Roma. De 23-jarige middenvelder kost zeventien miljoen euro, maar de transfersom kan oplopen naar negentien miljoen euro.
Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148089318
Clasie gaat niet weg in de winter, dus eigenlijk geen discussie waard. Maar:

In de winter vertrekken = hoofdprijs van 25 miljoen.
Zomersvertrek zal rond de 10 of iets erboven uitkomen.
  maandag 29 december 2014 @ 12:20:35 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148089454
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

[..]

Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?
pi_148089535
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Clasie gaat niet weg in de winter, dus eigenlijk geen discussie waard. Maar:

In de winter vertrekken = hoofdprijs van 25 miljoen.

:')
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089556
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?
2018
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089568
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef nostra het volgende:

[..]

:')
Ja wat moet je?
pi_148089605
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja wat moet je?
Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089618
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.
Oke.
pi_148089666
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148089688
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Als Happel het zegt, is het zo.
pi_148090407
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Zoiets zal het wel worden, ja. Feyenoord heeft met hem afgesproken niet al te moeilijk te gaan doen als er een mooie club langskomt toen hij zijn contract openbrak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 december 2014 @ 12:46:27 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148090421
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]

2018
Oh dan kan je er in ieder geval vrij veel voor vragen ja
  maandag 29 december 2014 @ 13:05:31 #72
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148091062
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
pi_148091393
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.

Het zou mooi zijn als clasie gwn een lange tijd bij Feyenoord blijft en zn contract in 2016/2017 verlengd, maar ja, dat zal wel niet door ¤¤¤¤¤¤
  maandag 29 december 2014 @ 13:19:38 #74
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148091540
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef BrokenBoy het volgende:

[..]

Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.

Het zou mooi zijn als clasie gwn een lange tijd bij Feyenoord blijft en zn contract in 2016/2017 verlengd, maar ja, dat zal wel niet door ¤¤¤¤¤¤
Pelle heeft geen restwaarde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148091604
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Yeah right. Feyenoord heeft in het buitenland allang de reputatie van goedkoop winkelen.

De enige speler die ik voor een dergelijk bedrag ooit zie vertrekken is de kong.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')