quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wordt toch wel Heineken verkocht, maar ze hebben gewoon 3 miljard van die Amstel-dingen over waardoor het lijkt alsof ze Amstel verkopen. Toch? Leek mij een bezuinigingsmaatregel door die eerst op te makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Hoe heeft Feyenoord het eigenlijk geregeld met Heineken aangezien in de Kuip muv het Maasgebouw gewoon nog overal Amstel wordt verkocht. Of maakt dat geen fuck uit omdat Amstel toch van Heineken is.
#komkommertijdvragen
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wordt toch wel Heineken verkocht, maar ze hebben gewoon 3 miljard van die Amstel-dingen over waardoor het lijkt alsof ze Amstel verkopen. Toch? Leek mij een bezuinigingsmaatregel door die eerst op te maken
Huh, speelde Derijck toen al? Of was dat in die viesdikke PSV periode van Kluivert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.
Toch ook wel jammer dat er met kerst niet gevoetbald wordt hier, vond dat die paar jaar altijd wel een uitvinding, scheelde weer een dag verplichtingen
Godverdomme, die reactiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.
Toch ook wel jammer dat er met kerst niet gevoetbald wordt hier, vond dat die paar jaar altijd wel een uitvinding, scheelde weer een dag verplichtingen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:32 schreef PSV2015 het volgende:
wauw sneeuw in de kuip ..
wanneer is de huldiging ??
Ze lijken wel 12quote:
En wie de fuck ben jij nou weer? Guus Geluk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
aldus iemand met de naam hhh38 ..
Ben jij ook zo dom als Jehrooooooo Jehroooo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
kampioen moet tussen PSV en 2015...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij nou weer? Guus Geluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
En dan zo'n laf voorzetjequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
MARTIN VAN GEEL LIGT TE SLAPEN
KOMAAAAAAN
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef De_Pel het volgende:
Drente hale en krek bellemie!Fokking geil wijf gek #droolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord
Lijkt echt 20 kilo te zwaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
KOMAAAAAAN
quote:Een transfer van een Engelse spits naar een Duitse club kan wel eens goed nieuws opleveren voor Feyenoord. Danny Ings staat namelijk in de belangstelling van VfL Wolfsburg, de club van Bas Dost.
Bij de eventuele komst van Ings is Dost overbodig en mag de Nederlander vertrekken. De voormalig topscorer van de Eredivisie staat al maanden concreet in de belangstelling van Feyenoord, dat de goalgetter maar wat graag binnen zou halen. Wolfsburg wil echter pas meewerken als er een vervanger is vastgelegd.
Saillant detail is dat ook Ajax in de markt zou zijn voor Ings, die dit seizoen één van de revelaties is van de Premier League. De Engelse jeugdinternational scoort aan de lopende band en heeft ook aanbiedingen op zak van Tottenham Hotspur en Southampton.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)helpen#ixzz3NCNNZQuI
Kuyt komt gewoonquote:
WE MOETEN NAAR WARSCHAU EL DITDATquote:Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je nu ook nog een spits halen. Seizoen is voorbij.
Deze man weetquote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WE MOETEN NAAR WARSCHAU EL DITDAT
Hij is wel aardig wat kilo's te zwaar, of nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
KOMAAAAAAN
thug lifequote:Voetbaldier Rutten: ''Ik schop weleens een prullenbak omver''
Fred Rutten is een echt voetbaldier. De trainer van Feyenoord trok zich het verlies tegen PSV (4-3) dan ook erg aan. Het werd een kort nachtje voor de coach die voor zijn periode in De Kuip een jaar thuis zat nadat hij was vertrokken bij Vitesse.
"Gelukkig heb ik een aantal mensen in mijn omgeving die mij af en toe bij de kop pakken en zeggen dat ik even rustig moet worden'', vertelt Rutten in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ik ben een emotioneel mens. Als ik de kleedkamer in kom schop ik ook weleens een prullenbak omver. Dat is heel normaal. Ook bij het kijken van beelden kom je tot andere inzichten. Soms liegt je gevoel over wat je hebt geconstateerd."
De 52-jarige coach is bezig met allerlei veranderingen binnen de club en daarbij schuwt hij contact met Het Legioen niet. "Ik ga bijvoorbeeld niet met een busje naar de training, want onderweg naar het trainingsveld komt altijd een aantal supporters bij me. Zo ook voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ajax. 'Wat er ook gebeurt trainer: nooit meer zo'n saaie Klassieker als vorig jaar!' Dat neem je ook in je op. Ook op straat spreken mensen mij aan en maak ik een praatje. Tijdens mijn eerste ritje naar Rotterdam moest ik vlak voor Rotterdam tanken. 'Hey gozert! Wat doe je hier?' Dat hoort bij Rotterdam en dat mag ik wel.''
Uhh, Fred. Dat is niet heel normaal.quote:Voetbaldier Rutten: ''Ik schop weleens een prullenbak omver''
Fred Rutten is een echt voetbaldier. De trainer van Feyenoord trok zich het verlies tegen PSV (4-3) dan ook erg aan. Het werd een kort nachtje voor de coach die voor zijn periode in De Kuip een jaar thuis zat nadat hij was vertrokken bij Vitesse.
"Gelukkig heb ik een aantal mensen in mijn omgeving die mij af en toe bij de kop pakken en zeggen dat ik even rustig moet worden'', vertelt Rutten in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ik ben een emotioneel mens. Als ik de kleedkamer in kom schop ik ook weleens een prullenbak omver. Dat is heel normaal. Ook bij het kijken van beelden kom je tot andere inzichten. Soms liegt je gevoel over wat je hebt geconstateerd."
De 52-jarige coach is bezig met allerlei veranderingen binnen de club en daarbij schuwt hij contact met Het Legioen niet. "Ik ga bijvoorbeeld niet met een busje naar de training, want onderweg naar het trainingsveld komt altijd een aantal supporters bij me. Zo ook voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ajax. 'Wat er ook gebeurt trainer: nooit meer zo'n saaie Klassieker als vorig jaar!' Dat neem je ook in je op. Ook op straat spreken mensen mij aan en maak ik een praatje. Tijdens mijn eerste ritje naar Rotterdam moest ik vlak voor Rotterdam tanken. 'Hey gozert! Wat doe je hier?' Dat hoort bij Rotterdam en dat mag ik wel.''
----------------------------------------Vermeerquote:
Je vergeet die kroaat, krameriets ofzo? ja tog werke voor da kk cheld.quote:Op maandag 29 december 2014 05:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
----------------------------------------Vermeer
------------------------------Van Beek - Kongolo
----------------------------------------Clasie
Dost - Kiedettie - Kuyt - Kazim Kazim - Bellemie - Kalou - Kramer
Ja tog?
Jammer.. ik lees ook dat Feyenoord niks voor dat trainingskamp hoeft te betalen omdat Dubai voor de kosten opdraait. Dat hij gratis kan trainen zal Van Geel wel belangrijker vinden dan een oefenwedstrijd spelen.quote:Op maandag 29 december 2014 08:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lees overigens net dat Feyenoord geen oefenduel gaat spelen op het trainingskamp in Dubai.![]()
Je bent al snel een held bij Feyenoord natuurlijk tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2014 01:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vind Rutten echt steeds meer een held worden. Komt echt oprecht over die man.
Snap dat ook wel, maar hoeveel clubs trainen daar niet? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een oefenwedstrijdje te plannen. Van Geelquote:Op maandag 29 december 2014 09:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jammer.. ik lees ook dat Feyenoord niks voor dat trainingskamp hoeft te betalen omdat Dubai voor de kosten opdraait. Dat hij gratis kan trainen zal Van Geel wel belangrijker vinden dan een oefenwedstrijd spelen.
Hé zure kut, goede feestdagen gehad?quote:Op maandag 29 december 2014 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent al snel een held bij Feyenoord natuurlijk tegenwoordig
Ja hoor, jij ook Happel ouwe positieveling van mequote:Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hé zure kut, goede feestdagen gehad?
Geen idee hoe het werkt met oefenwedstrijden.. denk dat ze wel hebben gezocht naar een tegenstander maar om een of andere reden is er geen club gevondenquote:Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Snap dat ook wel, maar hoeveel clubs trainen daar niet? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een oefenwedstrijdje te plannen. Van Geel
En dan zeker scoren tegen Feyenoordquote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Slobeend het volgende:
Heerenveen wil De Bless volgens MKrabby.
Scoren, Nelom helemaal zoek spelen (ook niet heel lastig natuurlijk), fantastische voorzetten geven, alles. Ach, als ze er voor betalen vind ik het wel prima, maar denk dat Ruben zelf liever gaat cashen ergensquote:Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan zeker scoren tegen Feyenoord
Nee dank je.
Wat ben jij een doemdenker zegquote:Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan zeker scoren tegen Feyenoord
Nee dank je.
quote:Memphis Depay is één van de smaakmakers in de eredivisie. De buitenspeler van PSV, geboren in het kleine Moordrecht, groeide grotendeels op in Rotterdam. Na drie seizoenen bij de amateurs van de plaatselijke VV maakte hij de overstap naar Sparta.
''De Open Dag in De Kuip, daar ging ik naartoe met mijn moeder. Ik vond Feyenoord een mooie club. Nog steeds. Met spelers van het eerste ging ik op de foto: Van Hooijdonk, Van Persie, Bosvelt. Ik wilde altijd voetballen. Ik mocht ook in huis voetballen. Mijn moeder wist dat het geen zin had me af te remmen'', vertelt de WK-ganger in een uitgebreid interview met de Volkskrant over verleden, heden en toekomst.
In 2006 verliet hij Rotterdam echter. PSV pikte het talent uit de jeugdopleiding van Sparta op. Depay was niet de makkelijste jongen, maar het geduld in Eindhoven wordt beloond. ''Ik kan nonchalant ogen in het veld, dat hoor ik soms ook van mijn manager. Ik kan boos kijken, terwijl ik dat niet ben. Ik vind mezelf nog niet de beste van Nederland.''
Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgenquote:
Dit gebeurt standaardquote:Op maandag 29 december 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een doemdenker zeg.
Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.quote:Kevin Strootman maakt de overstap van PSV naar AS Roma. De 23-jarige middenvelder kost zeventien miljoen euro, maar de transfersom kan oplopen naar negentien miljoen euro.
Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?quote:Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma
[..]
Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Clasie gaat niet weg in de winter, dus eigenlijk geen discussie waard. Maar:
In de winter vertrekken = hoofdprijs van 25 miljoen.
2018quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?
Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.quote:
Oke.quote:Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.
Als Happel het zegt, is het zo.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Zoiets zal het wel worden, ja. Feyenoord heeft met hem afgesproken niet al te moeilijk te gaan doen als er een mooie club langskomt toen hij zijn contract openbrak.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.quote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Pelle heeft geen restwaarde.quote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.
Het zou mooi zijn als clasie gwn een lange tijd bij Feyenoord blijft en zn contract in 2016/2017 verlengd, maar ja, dat zal wel niet door ¤¤¤¤¤¤
Yeah right. Feyenoord heeft in het buitenland allang de reputatie van goedkoop winkelen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Ja joh, grapjasquote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
quote:Ruben Schaken en Wesley Verhoek lijken begin januari niet met Feyenoord mee te reizen naar Dubai voor het winterse trainingskamp. Zij zullen in Nederland achterblijven en op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. Beide buitenspelers mogen vertrekken uit De Kuip. Feyenoord is in gesprek met sc Heerenveen over een transfer van Schaken. Voor Verhoek heeft nog niemand zich gemeld.
Zou die dan straks 3e keeper worden?quote:Feyenoord neemt de 'nieuwe Dudek' mee op trainingskamp naar Dubai. Dat meldt AD-verslaggever Mikos Gouka op Twitter. De 18-jarige Kamil Miazek, al 2 jaar actief in de jeugdopleiding van Feyenoord, mag meetrainen met de eerste selectie. De doelman van Feyenoord onder 19 jaar werd twee jaar geleden weggehaald bij de Poolse club GKS Belchatow.
2e*quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou die dan straks 3e keeper worden?
Hoelang heeft hij nog contract (2 jaar na dit seizoen toch)? Maar rond de 15 moet je op inzetten en een keer je poot stijf houden.quote:Op maandag 29 december 2014 12:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.
Geen Hahn?quote:
net ook gelezen, Wel een talentvolle keeper maar de term nieuwe dudek bevalt me niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou die dan straks 3e keeper worden?
Als Vermeer zo doorgaat is hij in de zomer weer weg.quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
Wat gaat Feyenoord met Hahn doen? Verhuren totdat die uit zijn contract loopt? Neem aan dat hij de komende 2/3 jaar niet aan de bak gaat komen met Vermeer voor hem.
Gek he, we zijn al 100 jaar geen kampioen meer geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma
[..]
Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.quote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.
Als ze een openingsbod van 12,5 doen kun je praten.
We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.quote:Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwarsquote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef satecl het volgende:
[..]
We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.
Daarom hoog inzetten voor Clasie en niet beginnen met: 'wij willen 12,5 miljoen', want dan kom je weer uit op 8. Overigens wilde ik Pelle aanhalen, maar hij had zichzelf natuurlijk wel onmogelijk gemaakt nog. Misschien geen beste handelingspositiequote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwars
Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.
Ik had op gegeven moment toch nog even goede hoop, toen die 2 redelijke potjes speeldequote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af hoe het met Verhoek gaat aflopen.. die gozer wordt door Feyenoord met zachte hand gedwongen / weggepest om een nieuwe club te zoeken, maar als niemand hem wil hebben dan heeft hij nog gewoon een contract voor een paar jaar. Hij kan er ook niks aan doen dat Feyenoord hem destijds dat contract heeft gegeven, maar vind het desondanks een ongelofelijke kneus omdat hij werkelijk niets heeft laten zien in zijn tijd bij Feyenoord waardoor zelfs clubs van het niveau Lubbekutjeveen hem niet willen
Dat denk ik niet.. Van Geel is een ervaren onderhandelaar. Het is gewoon de markt..quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.
Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalenquote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Oja VerhoekWas al bijna vergeten dat ie aan het begin van dit seizoen paar keer meedeed. Na een mislukte actie klonk er hoongelach vanuit het vak waar ik stond, stond die droeftoeter me een partij te gebaren
Was er toen ook wel 'blij' mee aangezien Cabral toch weg zou gaan omdat hij zijn contract niet wilde verlengen. Ik zou niet eens meer weten waar hij speelt, laatste keer dat ik hem zag was bij Ado. Het kan snel gaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |