abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:11:16 #26
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148026509
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef De_Pel het volgende:
Drente hale en krek bellemie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokking geil wijf gek #drool
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_148036230
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
MARTIN VAN GEEL LIGT TE SLAPEN
KOMAAAAAAN
Lijkt echt 20 kilo te zwaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 28 december 2014 @ 14:25:34 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148046924
quote:
Een transfer van een Engelse spits naar een Duitse club kan wel eens goed nieuws opleveren voor Feyenoord. Danny Ings staat namelijk in de belangstelling van VfL Wolfsburg, de club van Bas Dost.

Bij de eventuele komst van Ings is Dost overbodig en mag de Nederlander vertrekken. De voormalig topscorer van de Eredivisie staat al maanden concreet in de belangstelling van Feyenoord, dat de goalgetter maar wat graag binnen zou halen. Wolfsburg wil echter pas meewerken als er een vervanger is vastgelegd.

Saillant detail is dat ook Ajax in de markt zou zijn voor Ings, die dit seizoen één van de revelaties is van de Premier League. De Engelse jeugdinternational scoort aan de lopende band en heeft ook aanbiedingen op zak van Tottenham Hotspur en Southampton.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)helpen#ixzz3NCNNZQuI
:')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 28 december 2014 @ 15:11:05 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_148049024
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:')
Gaan we weer :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_148050385
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:')
Kuyt komt gewoon
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148051016
Als Dost komt vreet ik van Geel op. Oprotten met die kneus.
  zondag 28 december 2014 @ 15:57:35 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148051160
Waarom zou je nu ook nog een spits halen. Seizoen is voorbij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148051238
bellamy _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148051251
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je nu ook nog een spits halen. Seizoen is voorbij.
WE MOETEN NAAR WARSCHAU EL DITDAT
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148053227
Geloof niet dat die Ings de PL gaat verlaten.
pi_148055825
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

WE MOETEN NAAR WARSCHAU EL DITDAT
Deze man weet _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 28 december 2014 @ 18:12:42 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148057003
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
MARTIN VAN GEEL LIGT TE SLAPEN
KOMAAAAAAN
Hij is wel aardig wat kilo's te zwaar, of niet :{ ?
2000 light years from home
  zondag 28 december 2014 @ 22:14:32 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148071209
quote:
Voetbaldier Rutten: ''Ik schop weleens een prullenbak omver''

Fred Rutten is een echt voetbaldier. De trainer van Feyenoord trok zich het verlies tegen PSV (4-3) dan ook erg aan. Het werd een kort nachtje voor de coach die voor zijn periode in De Kuip een jaar thuis zat nadat hij was vertrokken bij Vitesse.

"Gelukkig heb ik een aantal mensen in mijn omgeving die mij af en toe bij de kop pakken en zeggen dat ik even rustig moet worden'', vertelt Rutten in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ik ben een emotioneel mens. Als ik de kleedkamer in kom schop ik ook weleens een prullenbak omver. Dat is heel normaal. Ook bij het kijken van beelden kom je tot andere inzichten. Soms liegt je gevoel over wat je hebt geconstateerd."

De 52-jarige coach is bezig met allerlei veranderingen binnen de club en daarbij schuwt hij contact met Het Legioen niet. "Ik ga bijvoorbeeld niet met een busje naar de training, want onderweg naar het trainingsveld komt altijd een aantal supporters bij me. Zo ook voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ajax. 'Wat er ook gebeurt trainer: nooit meer zo'n saaie Klassieker als vorig jaar!' Dat neem je ook in je op. Ook op straat spreken mensen mij aan en maak ik een praatje. Tijdens mijn eerste ritje naar Rotterdam moest ik vlak voor Rotterdam tanken. 'Hey gozert! Wat doe je hier?' Dat hoort bij Rotterdam en dat mag ik wel.''
thug life
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148072310
quote:
Voetbaldier Rutten: ''Ik schop weleens een prullenbak omver''

Fred Rutten is een echt voetbaldier. De trainer van Feyenoord trok zich het verlies tegen PSV (4-3) dan ook erg aan. Het werd een kort nachtje voor de coach die voor zijn periode in De Kuip een jaar thuis zat nadat hij was vertrokken bij Vitesse.

"Gelukkig heb ik een aantal mensen in mijn omgeving die mij af en toe bij de kop pakken en zeggen dat ik even rustig moet worden'', vertelt Rutten in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ik ben een emotioneel mens. Als ik de kleedkamer in kom schop ik ook weleens een prullenbak omver. Dat is heel normaal. Ook bij het kijken van beelden kom je tot andere inzichten. Soms liegt je gevoel over wat je hebt geconstateerd."

De 52-jarige coach is bezig met allerlei veranderingen binnen de club en daarbij schuwt hij contact met Het Legioen niet. "Ik ga bijvoorbeeld niet met een busje naar de training, want onderweg naar het trainingsveld komt altijd een aantal supporters bij me. Zo ook voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ajax. 'Wat er ook gebeurt trainer: nooit meer zo'n saaie Klassieker als vorig jaar!' Dat neem je ook in je op. Ook op straat spreken mensen mij aan en maak ik een praatje. Tijdens mijn eerste ritje naar Rotterdam moest ik vlak voor Rotterdam tanken. 'Hey gozert! Wat doe je hier?' Dat hoort bij Rotterdam en dat mag ik wel.''
Uhh, Fred. Dat is niet heel normaal. :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148072778
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

thug life
Doet me hier aan denken :')

pi_148080407
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

thug life
Ik vind Rutten echt steeds meer een held worden. Komt echt oprecht over die man.
pi_148083308
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:')
----------------------------------------Vermeer
------------------------------Van Beek - Kongolo
----------------------------------------Clasie
Dost - Kiedettie - Kuyt - Kazim Kazim - Bellemie - Kalou - Kramer

Ja tog?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148084147
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 05:43 schreef Pascalus het volgende:

[..]

----------------------------------------Vermeer
------------------------------Van Beek - Kongolo
----------------------------------------Clasie
Dost - Kiedettie - Kuyt - Kazim Kazim - Bellemie - Kalou - Kramer

Ja tog?
Je vergeet die kroaat, krameriets ofzo? ja tog werke voor da kk cheld.

Lees overigens net dat Feyenoord geen oefenduel gaat spelen op het trainingskamp in Dubai. :') :N
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148084463
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Lees overigens net dat Feyenoord geen oefenduel gaat spelen op het trainingskamp in Dubai. :') :N
Jammer.. ik lees ook dat Feyenoord niks voor dat trainingskamp hoeft te betalen omdat Dubai voor de kosten opdraait. Dat hij gratis kan trainen zal Van Geel wel belangrijker vinden dan een oefenwedstrijd spelen.
pi_148084519
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 01:08 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ik vind Rutten echt steeds meer een held worden. Komt echt oprecht over die man.
Je bent al snel een held bij Feyenoord natuurlijk tegenwoordig
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148084559
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jammer.. ik lees ook dat Feyenoord niks voor dat trainingskamp hoeft te betalen omdat Dubai voor de kosten opdraait. Dat hij gratis kan trainen zal Van Geel wel belangrijker vinden dan een oefenwedstrijd spelen.
Snap dat ook wel, maar hoeveel clubs trainen daar niet? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een oefenwedstrijdje te plannen. Van Geel :z
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148084564
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:20 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je bent al snel een held bij Feyenoord natuurlijk tegenwoordig
Hé zure kut, goede feestdagen gehad?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148084587
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Hé zure kut, goede feestdagen gehad?
Ja hoor, jij ook Happel ouwe positieveling van me
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148084845
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Snap dat ook wel, maar hoeveel clubs trainen daar niet? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een oefenwedstrijdje te plannen. Van Geel :z
Geen idee hoe het werkt met oefenwedstrijden.. denk dat ze wel hebben gezocht naar een tegenstander maar om een of andere reden is er geen club gevonden
  Moderator maandag 29 december 2014 @ 09:42:12 #50
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148084871
Heerenveen wil De Bless volgens MKrabby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')