abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148084907
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Slobeend het volgende:
Heerenveen wil De Bless volgens MKrabby.
En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148085968
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Scoren, Nelom helemaal zoek spelen (ook niet heel lastig natuurlijk), fantastische voorzetten geven, alles. Ach, als ze er voor betalen vind ik het wel prima, maar denk dat Ruben zelf liever gaat cashen ergens
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_148086927
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

En dan zeker scoren tegen Feyenoord :')
Nee dank je.
Wat ben jij een doemdenker zeg _O-.
  maandag 29 december 2014 @ 11:12:20 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148087171
En Lazio wil Classie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 29 december 2014 @ 11:24:31 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148087566
quote:
Memphis Depay is één van de smaakmakers in de eredivisie. De buitenspeler van PSV, geboren in het kleine Moordrecht, groeide grotendeels op in Rotterdam. Na drie seizoenen bij de amateurs van de plaatselijke VV maakte hij de overstap naar Sparta.

''De Open Dag in De Kuip, daar ging ik naartoe met mijn moeder. Ik vond Feyenoord een mooie club. Nog steeds. Met spelers van het eerste ging ik op de foto: Van Hooijdonk, Van Persie, Bosvelt. Ik wilde altijd voetballen. Ik mocht ook in huis voetballen. Mijn moeder wist dat het geen zin had me af te remmen'', vertelt de WK-ganger in een uitgebreid interview met de Volkskrant over verleden, heden en toekomst.

In 2006 verliet hij Rotterdam echter. PSV pikte het talent uit de jeugdopleiding van Sparta op. Depay was niet de makkelijste jongen, maar het geduld in Eindhoven wordt beloond. ''Ik kan nonchalant ogen in het veld, dat hoor ik soms ook van mijn manager. Ik kan boos kijken, terwijl ik dat niet ben. Ik vind mezelf nog niet de beste van Nederland.''
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148087615
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Lazio wil Classie.
Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148088128
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat ben jij een doemdenker zeg _O-.
Dit gebeurt standaard ;(
Zie nu ook weer Armenteros.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148088286
Bless moet gewoon lekker gaan cashen in Dubai of Australie ofzo joh
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 29 december 2014 @ 12:05:23 #59
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148088918
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_148089059
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

quote:
Kevin Strootman maakt de overstap van PSV naar AS Roma. De 23-jarige middenvelder kost zeventien miljoen euro, maar de transfersom kan oplopen naar negentien miljoen euro.
Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148089318
Clasie gaat niet weg in de winter, dus eigenlijk geen discussie waard. Maar:

In de winter vertrekken = hoofdprijs van 25 miljoen.
Zomersvertrek zal rond de 10 of iets erboven uitkomen.
  maandag 29 december 2014 @ 12:20:35 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148089454
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

[..]

Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?
pi_148089535
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Clasie gaat niet weg in de winter, dus eigenlijk geen discussie waard. Maar:

In de winter vertrekken = hoofdprijs van 25 miljoen.

:')
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089556
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Strootman had ook wel nog een aardig lang contract volgens mij, weet niet hoe dat zit met Clasie?
2018
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089568
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef nostra het volgende:

[..]

:')
Ja wat moet je?
pi_148089605
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja wat moet je?
Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_148089618
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Reus kost 25 miljoen ja. Niet Jordy Clasie.
Oke.
pi_148089666
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148089688
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Als Happel het zegt, is het zo.
pi_148090407
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Zoiets zal het wel worden, ja. Feyenoord heeft met hem afgesproken niet al te moeilijk te gaan doen als er een mooie club langskomt toen hij zijn contract openbrak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 december 2014 @ 12:46:27 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148090421
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]

2018
Oh dan kan je er in ieder geval vrij veel voor vragen ja
  maandag 29 december 2014 @ 13:05:31 #72
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148091062
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
pi_148091393
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.

Het zou mooi zijn als clasie gwn een lange tijd bij Feyenoord blijft en zn contract in 2016/2017 verlengd, maar ja, dat zal wel niet door ¤¤¤¤¤¤
  maandag 29 december 2014 @ 13:19:38 #74
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148091540
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef BrokenBoy het volgende:

[..]

Ik heb jammer genoeg niet het idee dat dat zal gaan gebeuren. Pellè werd ook niet voor zoveel verkocht, terwijl hij zelfs een belangrijkere rol had.

Het zou mooi zijn als clasie gwn een lange tijd bij Feyenoord blijft en zn contract in 2016/2017 verlengd, maar ja, dat zal wel niet door ¤¤¤¤¤¤
Pelle heeft geen restwaarde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148091604
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft zijn contract verlengd dus ik verwacht minimaal 15 miljoen.
Yeah right. Feyenoord heeft in het buitenland allang de reputatie van goedkoop winkelen.

De enige speler die ik voor een dergelijk bedrag ooit zie vertrekken is de kong.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148091793
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Happel het volgende:
Clasie krijgen we niet meer dan 8/9 miljoen voor.
Ja joh, grapjas :') .
pi_148091915
quote:
Ruben Schaken en Wesley Verhoek lijken begin januari niet met Feyenoord mee te reizen naar Dubai voor het winterse trainingskamp. Zij zullen in Nederland achterblijven en op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. Beide buitenspelers mogen vertrekken uit De Kuip. Feyenoord is in gesprek met sc Heerenveen over een transfer van Schaken. Voor Verhoek heeft nog niemand zich gemeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148091935
quote:
Feyenoord neemt de 'nieuwe Dudek' mee op trainingskamp naar Dubai. Dat meldt AD-verslaggever Mikos Gouka op Twitter. De 18-jarige Kamil Miazek, al 2 jaar actief in de jeugdopleiding van Feyenoord, mag meetrainen met de eerste selectie. De doelman van Feyenoord onder 19 jaar werd twee jaar geleden weggehaald bij de Poolse club GKS Belchatow.
Zou die dan straks 3e keeper worden?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 29 december 2014 @ 13:31:17 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148091986
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou die dan straks 3e keeper worden?
2e*
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148092042
Wat gaat Feyenoord met Hahn doen? Verhuren totdat die uit zijn contract loopt? Neem aan dat hij de komende 2/3 jaar niet aan de bak gaat komen met Vermeer voor hem.
pi_148092138
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 12:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat zouden wij voor Clasie moeten willen krijgen dan? Zit zelf aan 10-12,5 te denken.
Hoelang heeft hij nog contract (2 jaar na dit seizoen toch)? Maar rond de 15 moet je op inzetten en een keer je poot stijf houden.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148092197
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:31 schreef satecl het volgende:

[..]

2e*
Geen Hahn?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148092422
Lamprou is ook nog Feyenoord speler _O_

5 keepers op de bank
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:42:14 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148092436
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou die dan straks 3e keeper worden?
net ook gelezen, Wel een talentvolle keeper maar de term nieuwe dudek bevalt me niet.
Dudek was een held en deze jongen misschien ook maar dat *nieuwe* ..... is altijd verschrikkelijk in de voetballerij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148092497
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
Wat gaat Feyenoord met Hahn doen? Verhuren totdat die uit zijn contract loopt? Neem aan dat hij de komende 2/3 jaar niet aan de bak gaat komen met Vermeer voor hem.
Als Vermeer zo doorgaat is hij in de zomer weer weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148092762
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als je ziet dat zo'n Strootman voor bijna 20 miljoen verkaste naar Roma

[..]

Zou je toch voor Clasie wel hetzelfde mogen eisen eigenlijk. Alleen jammer dat Feyenoord bijna nooit spelers voor zulke bedragen verkoopt.
Gek he, we zijn al 100 jaar geen kampioen meer geweest.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148092833
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lazio is niet de club die gaat betalen wat wij voor Clasie zouden moeten willen (mooi rijtje) krijgen
Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.
Als ze een openingsbod van 12,5 doen kun je praten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148092885
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze denken Biglia te slijten voor 25 miljoen.
Als ze een openingsbod van 12,5 doen kun je praten.
Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:55:17 #89
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148093030
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148093042
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toch moeten ze een keer gewoon hoog inzetten. Ik heb altijd het idee dat Feyenoord de vraagprijs vraagt en de rest de vraagprijs + 50%.
Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148093061
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef satecl het volgende:

[..]

We kunnen veel van PSV en ajax leren. Marcelo verkopen voor 4 miljoen. Of Blind voor 17.
Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwars _O-
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148093081
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat valt ook wel te verklaren he. Feyenoord verkoopt spelers vaak als ze nog een contract voor 1 of 2 jaar hebben. PSV en Ajax kunnen over het algemeen de contracten eerder en langer opwaarderen omdat ze meer financiele middelen hebben.
Daarom hoog inzetten voor Clasie en niet beginnen met: 'wij willen 12,5 miljoen', want dan kom je weer uit op 8. Overigens wilde ik Pelle aanhalen, maar hij had zichzelf natuurlijk wel onmogelijk gemaakt nog. Misschien geen beste handelingspositie
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 29 december 2014 @ 13:56:34 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148093097
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:

[..]

Babel voor 18 miljoen zit mij nog altijd dwars _O-
Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148093680
Vraag me af hoe het met Verhoek gaat aflopen.. die gozer wordt door Feyenoord met zachte hand gedwongen / weggepest om een nieuwe club te zoeken, maar als niemand hem wil hebben dan heeft hij nog gewoon een contract voor een paar jaar. Hij kan er ook niks aan doen dat Feyenoord hem destijds dat contract heeft gegeven, maar vind het desondanks een ongelofelijke kneus omdat hij werkelijk niets heeft laten zien in zijn tijd bij Feyenoord waardoor zelfs clubs van het niveau Lubbekutjeveen hem niet willen
pi_148094033
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja dat waren andere tijden. Drenthe 1 goed jeugd WK en voor 13 miljoen vertrokken. Feyenoord lukte het toen zelfs. Kun je nagaan.
Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148094257
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af hoe het met Verhoek gaat aflopen.. die gozer wordt door Feyenoord met zachte hand gedwongen / weggepest om een nieuwe club te zoeken, maar als niemand hem wil hebben dan heeft hij nog gewoon een contract voor een paar jaar. Hij kan er ook niks aan doen dat Feyenoord hem destijds dat contract heeft gegeven, maar vind het desondanks een ongelofelijke kneus omdat hij werkelijk niets heeft laten zien in zijn tijd bij Feyenoord waardoor zelfs clubs van het niveau Lubbekutjeveen hem niet willen
Ik had op gegeven moment toch nog even goede hoop, toen die 2 redelijke potjes speelde :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148094292
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat is wel weer waar, maar toch heb ik vaak het idee dat Feyenoord qua onderhandelen (te) laag inzet.
Dat denk ik niet.. Van Geel is een ervaren onderhandelaar. Het is gewoon de markt..
pi_148095678
Oja Verhoek :') Was al bijna vergeten dat ie aan het begin van dit seizoen paar keer meedeed. Na een mislukte actie klonk er hoongelach vanuit het vak waar ik stond, stond die droeftoeter me een partij te gebaren :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148096123
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Oja Verhoek :') Was al bijna vergeten dat ie aan het begin van dit seizoen paar keer meedeed. Na een mislukte actie klonk er hoongelach vanuit het vak waar ik stond, stond die droeftoeter me een partij te gebaren :')
Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalen
pi_148096804
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Destijds dacht ik dat we erop vooruit gingen toen we Cabral ruilden voor hem. Dat bleek helaas niet het geval. Dat hij niet kan voetballen is niet eens zijn grootste mankement, maar er lijkt totaal geen pit in die gozer te zitten. Qua mentaliteit absoluut niet geschikt voor Feyenoord. Snap niet dat Feyenoord hem gescout heeft.. kennelijk is het voor een profvoetballer voldoende om 1 seizoen in je carrière boven jezelf uit te stijgen, daar kan je dan de rest van je loopbaan op teren want er zijn telkens weer clubs die erin trappen en denken dat je dat kunstje wel zal herhalen
Was er toen ook wel 'blij' mee aangezien Cabral toch weg zou gaan omdat hij zijn contract niet wilde verlengen. Ik zou niet eens meer weten waar hij speelt, laatste keer dat ik hem zag was bij Ado. Het kan snel gaan

En ik weet ook nog dat er een interview was met Bruno en Cabral toen Bruno nog wat meer in de schaduw stond en Cabral 'doorbrak'. Uiteindelijk speelt Bruno nu bij Porto en Cabral ergens onderaan (ongetwijfeld)
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')