Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Je laatste zin is hilarisch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het wetenschapskatern van de Volkaskrant is wel aardig, verder is het weinig.
De economische beschouwingen zijn op DasKapital veelal best behoorlijk trouwens.
Vertel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Vertel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je laatste zin is hilarisch.
Hoe kom je daar nu weer op?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Vertel.
We moeten ons uit laten wonen door de PVV?
De Volkskrant beweerde toch ook niet dat de declaratie door Wilders was gelukt? Waar zit de hoax hier? Of is dat blogje nu zelf aan het hoaxen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://daskapital.nl/2014/12/volkskrant_hoaxt_erop_los_om_w.html
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.quote:Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.
Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.
IMHO zijn deze mensen gewoon heel erg boos over hoe zaken de afgelopen 15 jaar zijn gegaan en stemmen uit protest op pvv en sp. En als ik zie hoe incapabel men met de pvv omgaat in de kamer zie ik de kiezers niet snel terugkeren. Enige die de kiezers voorlopig weg zou kunnen jagen bij de pvv is wilders zelf als hij iets heel doms zou doen.
Het soort stukken zoals de volkskrant schrijft heeft geen enkele invloed, dat is slechts preken voor het koor.
Wilders hoeft maar een scheet te laten en de hele kamer is in kippenpaniek, men struikelt over elkaar bij het rennen naar de interruptie microfoons om boe en bah te roepen. Wilders scoort op dat moment, niet zijn tegenstanders. Wilders trollt, en in de kamer en pers blijft men er in stinken.
Als je kiezers wilt winnen moet je niet heel hard roepen dat je niet wilders bent, of tegen hem bent, maar staan voor een duidelijk programma wat een achterban aanspreekt. Door slecht de hele tijd te reageren op de populisten bepalen deze de thema's. De Media werken hier trouwens vreselijk aan mee door achter iedere hype en waan aan te rennen.
quote:Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.
Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
Ik snap het gewoon niet helemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer op?
En uit laten wonen door de PVV? Dat zijn jouw woorden en daar distantieer ik me van.
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.quote:Op zondag 28 december 2014 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
.
Wat betreft die kiezers: iemand die de PVV tekeer ziet gaan en dan toch denkt: 'prima partij', die is niet helemaal 100%. Dat het geen teken van beschaving is om dat soort mensen te pas en te onpas uit te lachen ben ik wel met je eens.
Ik geloof niet in die afschuiflogica. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden.quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.
Ja, dat klopt wel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
De puinhopen van paars.quote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?
Heeft Wilders een werkgever, welke hem bijvoorbeeld instructies kan opleggen en eventueel kan ontslaan?quote:Op zondag 28 december 2014 10:51 schreef badadabum het volgende:
Moet medisch personeel ook hun werkgerelateerde juridische kosten zelf betalen?
Zo kun je dus eigenlijk iemand vrije meningsuiting afnemen, gewoon procederen tot de portemonnee leeg is...
Wat is de volgende stap, alles dat niet in je straatje past wegprocederen?
populisten hebben een belangrijke functie. als je dat niet inziet ben je gewoon een oermongoolquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.
Hoe zou je die functie dan willen omschrijven?quote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef SuperFood het volgende:
[..]
populisten hebben een belangrijke functie. als je dat niet inziet ben je gewoon een oermongool
het is een interactie en een uitlaatklep over wat er leeft onder de bevolking. de rest van de partijen sturen bij op basis van dit soort 'signalen' - zie het als gezonde concurrentie.quote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zou je die functie dan willen omschrijven?
Het land is prima bestuurbaar. Bij de afgelopen verkiezingen kwam er gewoon een mooie meerderheid voor twee middenpartijen uit de bus. Dat de populisten op basis van wat peilingen anders beweren is niet zo boeiend.quote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou ja, het heeft ons precies heel veel opgeleverd. Een onbestuurbaar land.
Blijft een wat vaag verhaal. Dan heb ik liever gewoon kundige bestuurders eigenlijk. Roepen van de zijlijn kan iedereen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is een interactie en een uitlaatklep over wat er leeft onder de bevolking. de rest van de partijen sturen bij op basis van dit soort 'signalen' - zie het als gezonde concurrentie.
kundige bestuurders. zoals die we de afgelopen 15 jaar hadden. zij die het toezicht op de banken hebben verzorgd.quote:Op zondag 28 december 2014 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft een wat vaag verhaal. Dan heb ik liever gewoon kundige bestuurders eigenlijk. Roepen van de zijlijn kan iedereen.
Dat is waar.quote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef 99.999 het volgende:
Het land is prima bestuurbaar. Bij de afgelopen verkiezingen kwam er gewoon een mooie meerderheid voor twee middenpartijen uit de bus. Dat de populisten op basis van wat peilingen anders beweren is niet zo boeiend.
Dat is het gevolg van het niet willen aanpakken of zelfs maar bespreekbaar zijn van maatschappelijke problemen in het verleden. De politiek correcten zijn de oorzaak van de opkomst van de populisten.quote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou ja, het heeft ons precies heel veel opgeleverd. Een onbestuurbaar land.
Het zorgt er vooral voor dat ze meer draagvlak moeten zoeken voor hun voorstellen. Zo gek vind ik dat niet.quote:Op zondag 28 december 2014 11:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar er is wel degelijk een probleem en dat zie je nu ook in de Eerste Kamer.
Samsom en Rutte hebben een oplossing bedacht, maar het heeft nogal wat haken en ogen.
Geloof je deze onzin zelf wel daadwerkelijk?quote:Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het niet willen aanpakken of zelfs maar bespreekbaar zijn van maatschappelijke problemen in het verleden. De politiek correcten zijn de oorzaak van de opkomst van de populisten.
De laatste jaren verschoof de aandacht van de politici nogal door de door jou zo geliefde populisten. Dat heeft de kwaliteit van het openbaar bestuur niet bepaald verbeterd.quote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
kundige bestuurders. zoals die we de afgelopen 15 jaar hadden. zij die het toezicht op de banken hebben verzorgd.
je bent goed in het zetten van sfeer - verder is het wel erg leeg wat je binnendraagt.
Geloof jij je eigen onzin? Want je zit er vol mee.quote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof je deze onzin zelf wel daadwerkelijk?
quote:Op zondag 28 december 2014 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste jaren verschoof de aandacht van de politici nogal door de door jou zo geliefde populisten. Dat heeft de kwaliteit van het openbaar bestuur niet bepaald verbeterd.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat door de populisten de focus in de politiek verschoven is. Dat is toch ook wat je zelf claimt?quote:Op zondag 28 december 2014 11:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]ow nu is het de schuld van wilders dat het banktoezicht niet optimaal is verlopen. je maakt het steeds mooier.
dat is heul niet wat je suggereerde. ik wilde zeggen ga toch weer in nws trollen maar daar zitten we alquote:Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat door de populisten de focus in de politiek verschoven is. Dat is toch ook wat je zelf claimt?
Je kan dat wel blijven herhalen. Ook als de populisten over 1000 jaar aan de macht zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het niet willen aanpakken of zelfs maar bespreekbaar zijn van maatschappelijke problemen in het verleden. De politiek correcten zijn de oorzaak van de opkomst van de populisten.
Verreweg het grootste deel van die maatschappelijke problemen zijn verzinsels van de populisten.quote:Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de media van de afgelopen 20 jaar is min of meer verantwoordelijk voor het huidige klimaat? Zij bepalen immers wat leeft onder de bevolking.quote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is een interactie en een uitlaatklep over wat er leeft onder de bevolking. de rest van de partijen sturen bij op basis van dit soort 'signalen' - zie het als gezonde concurrentie.
dat is jouw stelling. probeer me geen woorden in de mond te leggen. dank u.quote:Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus de media van de afgelopen 20 jaar is min of meer verantwoordelijk voor het huidige klimaat? Zij bepalen immers wat leeft onder de bevolking.
Ik zag dit soort gedrag op die Jalta site als 'rechts politiek correct' omschreven worden. Wel een aardige vondst.quote:Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan dat wel blijven herhalen. Ook als de populisten over 1000 jaar aan de macht zijn.
Maar je ziet populisten blijkbaar niet als volwaardige mensen die verantwoordelijkheid dragen voor het gif wat ze spuwen. Weten we dat ook alweer.
Beetje ivoren-toren politieke correcte visie heb je. Ik zie populisten als volwaardige mensen en spreek ze aan op hun idioterie. Jij komt met een of andere vage gedachteconstructie verwijzend naar 13 jaar geleden waarom het toch de schuld is van Ad Melkert ofzo.
Veel PVV aanhang ook daar.quote:Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef bamibij het volgende:
Bosma die twittert dat moslims inferieur zijn vanwege inteelt
Nooit in Volendam geweest zeker die mongool
Spijker en kop.quote:Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan dat wel blijven herhalen. Ook als de populisten over 1000 jaar aan de macht zijn.
Maar je ziet populisten blijkbaar niet als volwaardige mensen die verantwoordelijkheid dragen voor het gif wat ze spuwen. Weten we dat ook alweer.
Beetje ivoren-toren politieke correcte visie heb je. Ik zie populisten als volwaardige mensen en spreek ze aan op hun idioterie. Jij komt met een of andere vage gedachteconstructie verwijzend naar 13 jaar geleden waarom het toch de schuld is van Ad Melkert ofzo.
Maar hoe kan een 'normale partij' partij bieden tegen een populist? Als ik een degelijk verhaal neer zet over waar het land naar toe moet mbt <insert ingewikkeld onderwerp> en hoe men de provincieen blabla het best kan indelen en een populist roept "minder marokkanen!" en schreeuwt over hoe de elite zich verrijkt, dan krijgt die populist aandacht van de media. Ik niet. Mijn partij daalt vervolgens 2 zetels en de populist stijgt er 2. Daar valt toch niet tegen te verdedigen? De enige keus is mee gaan met de populist.quote:Op zondag 28 december 2014 11:59 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat is jouw stelling. probeer me geen woorden in de mond te leggen. dank u.
Grappig dat je dit zegt net na het vrije artsen keuze debacel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het land is prima bestuurbaar. Bij de afgelopen verkiezingen kwam er gewoon een mooie meerderheid voor twee middenpartijen uit de bus. Dat de populisten op basis van wat peilingen anders beweren is niet zo boeiend.
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wilders bekritiseerde de naheffing die NL aan de EU moest afdragen.
Behalve de denkwijze over de Islam heeft de heer Wilders heel veel punten die ik wel steun.
Ben ik dan een racist als ik op de PVV ga stemmen?
In de tweede kamer was er geen enkel probleem.quote:Op zondag 28 december 2014 12:25 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt net na het vrije artsen keuze debacel.
Dus alle burgers die op de PVV stemmen zijn racisten volgens jou.quote:
Uiteraard, waarom zou je anders stemmen op een overduidelijk rascistische partij?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dus alle burgers die op de PVV stemmen zijn racisten volgens jou
O jee, poeh.quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Uiteraard ben je een rascistische debiel als je PVV stemt, dat je het nog moet vragen
je moet een visie en een geloof / missie hebben en die verkopen. jij verengd het tot iets wat er niet is.quote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar hoe kan een 'normale partij' partij bieden tegen een populist? Als ik een degelijk verhaal neer zet over waar het land naar toe moet mbt <insert ingewikkeld onderwerp> en hoe men de provincieen blabla het best kan indelen en een populist roept "minder marokkanen!" en schreeuwt over hoe de elite zich verrijkt, dan krijgt die populist aandacht van de media. Ik niet. Mijn partij daalt vervolgens 2 zetels en de populist stijgt er 2. Daar valt toch niet tegen te verdedigen? De enige keus is mee gaan met de populist.
Tot de media afspreekt geen aandacht meer aan de populist te besteden. Of net zoveel aandacht aan mijn plan over <insert ingewikkeld onderwerp>. Maar dat is wat moeilijker in de huidige cultuur van hap snap 5 minuten blokjes.
Ja zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 december 2014 12:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de tweede kamer was er geen enkel probleem.
Kan je het ook onderbouwen of roep je maar gewoon iemand na?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Uiteraard ben je een rascistische debiel als je PVV stemt, dat je het nog moet vragen
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang.Je weet het maar nooit met de anti-Wilders gasten.Zelfs een alom gerespecteerde advocaat met een unique staat van dienst hebben ze in moeilijkheden gebracht.quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou je anders stemmen op een overduidelijk rascistische partij?
Van het checklistje 'kenmerken van het fascisme' missen ze ook nog maar 2 punten trouwens. Maar stem vooral lekker op die verzameling mongolen uit 'protest' joh.
Waarom zijn er onder de PVV-fans zoveel complotidioten?quote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang.Je weet het maar nooit met de anti-Wilders gasten.Zelfs een alom gerespecteerde advocaat met een unique staat van dienst hebben ze in moeilijkheden gebracht.
Enige wat ze bij kunnen doen is mijn fiets saboteren (stuk maken).
Wat ben ik zielig.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Kan je het ook onderbouwen of roep je maar gewoon iemand na?
[/quote
[quote]Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou je anders stemmen op een overduidelijk rascistische partij?
Van het checklistje 'kenmerken van het fascisme' missen ze ook nog maar 2 punten trouwens. Maar stem vooral lekker op die verzameling mongolen uit 'protest' joh.
En als je dan een Nederlander bent met buitenlandse roots/ouders of geen witte huidskleur hebt en op de PVV stemt?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Joh. PVV'ers zijn meestal bang. Voor de Islam, voor het onbekende, voor verandering... You name itquote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang.
Waar rook is vuur.quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom zijn er onder de PVV-fans zoveel complotidioten?
Dan ben je een zelfhatende randmongool.quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
En als je dan een Nederlander bent met buitenlandse roots/ouders of geen witte huidskleur hebt en op de PVV stemt?
Een debiel. Wat wil je nou?quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
En als je dan een Nederlander bent met buitenlandse roots/ouders of geen witte huidskleur hebt en op de PVV stemt?
Wat is dit voor wartaal? Wat probeer je eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Waar rook is vuur.
Mijn fiets gaat niet uit zichzelf kapot, en helemaal niet op die plek.En dit binnen 30 minuten dat ik weg was.Niet de eerste keer , niet de laatste keer.
En dan het gek vinden dat burgers op de PVV stemmen.
Heeft niets met racisme te maken.
Anders waren de Centrum Democraten van Janmaat wel groot geworden.
Vanwege een georganiseerde bende heeft hij 2 keer per maand een lekke band, daarom is het logisch dat ie PVV stemt.quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is dit voor wartaal? Wat probeer je eigenlijk te zeggen?
de islam is ook eng. van mij hoeft dat niet zo hard in nederland. nog nooit pvv gestemd overigens.quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Joh. PVV'ers zijn meestal bang. Voor de Islam, voor het onbekende, voor verandering... You name it
En daaruit blijkt dan weer duidelijk dat links Moskowitz ten val heeft gebracht omdat hij Wilders verdedigd heeft?quote:Op zondag 28 december 2014 12:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanwege een georganiseerde bende heeft hij 2 keer per maand een lekke band, daarom is het logisch dat ie PVV stemt.
Ja en hij moest vroeger van de linkse Kerk op schoot komen zitten bij de pastoor, wat uiteraard genegeerd is door de softe D'66 rechters.quote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daaruit blijkt dan weer duidelijk dat links Moskowitz ten val heeft gebracht omdat hij Wilders verdedigd heeft?
Dat kon vroeger wellicht wat makkelijker. Genuanceerde visies zijn moeilijk te verdedigen in een zwartwit cultuur als die hedentendage bestaat. Je verliest het altijd. Tegen de onderbuik valt niet te verdedigen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je moet een visie en een geloof / missie hebben en die verkopen. jij verengd het tot iets wat er niet is.
En als kleuter werd hij al gedemoniseerd door de PvdA-juf omdat hij niet naast een negerkind wilde zitten.quote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja en hij moest vroeger van de linkse Kerk op schoot komen zitten bij de pastoor, wat uiteraard genegeerd is door de softe D'66 rechters.
Dus vandaar
als dat waar is dan krijgt het volk wat haar toekomt. heb ik ook vrede mee. ben het niet met je stelling eens overigens.quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat kon vroeger wellicht wat makkelijker. Genuanceerde visies zijn moeilijk te verdedigen in een zwartwit cultuur als die hedentendage bestaat. Je verliest het altijd. Tegen de onderbuik valt niet te verdedigen.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je een zelfhatende randmongool.
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?quote:
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?
Er zijn ook donkere mensen die op Wilders stemmen, dat wil je misschien niet horen/weten maar dat is toch echt zo.
Maar goed door hard te schreeuwen en iedereen maar als "gek" weg te zetten als die op een andere partij stemt dan jij, dan duw je mensen juist nog meer naar een partij toe.
Ieder zijn partij, daarom democratie.
het is een nieuwe vis in de vijver die het goed doet. verandering is eng. dat zal zeker een factor zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.
Een on-democratische partij steunen die zich richt op het afpakken van vrijheden van een specifieke bevolkingsgroep, terwijl ze ondertussen 'vrijheid' gebruiken als argument om de meest debiele uitspraken en wetsvoorstellen te doen.quote:
Nee, ik denk toch dat het komt door de manier van kaatsen van de PVV.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is een nieuwe vis in de vijver die het goed doet. verandering is eng. dat zal zeker een factor zijn.
In jouw omgeving misschien. Je hebt overigens slechts een minderheid nodig om het land enigszins onbestuurbaar te maken (zelfs bij 15 PVV zetels is het al lastig, laat staan 25)quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef bamibij het volgende:
Hoezo valt tegen de onderbuik niet te verdedigen? Bij de meerderheid overheerst nog steeds de rede de onderbuik volgens mij hoor?
Als ik de users hier mag geloven dan stem jij gezien je grammtica op de PVV?quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
wilders is niet helemaal goet in zijn hoofd
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
wilders is niet helemaal goet in zijn hoofd
Weet je het verschil tussen spelling en grammatica?quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik de users hier mag geloven dan stem jij gezien je grammtica op de PVV?
Dus jij vindt de PVV hypocriet?quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een on-democratische partij steunen die zich richt op het afpakken van vrijheden van een specifieke bevolkingsgroep, terwijl ze ondertussen 'vrijheid' gebruiken als argument om de meest debiele uitspraken en wetsvoorstellen te doen.
Het zal aan mij liggen maar ik vind je niet helemaal lekker als je daarop stemt
Ik denk het wel. Gezien het iemand is die een allochtoon probeert na te doen maar daar jammerlijk in heeft gefaald, nu al.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat elke PVV'er een debiel is betekent nog niet dat elke debiel een PVV'er isquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vind ze een stel hypocriete jankerds die altijd de slachtofferrol zoeken ja. Jij niet?quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dus jij vindt de PVV hypocriet?
Kijk nu komen we ergens.
Kan je ook één partij noemen die niet hypocriet is?
ja want slecht spellen zegt iets over je intellect.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja want slecht spellen zegt iets over je intellect.
Afgemaakt en ingepakt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.
Volgende keer beter Hans.
ik kom niet uit Turkije vriendquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.
Volgende keer beter Hans.
Nee, ik probeer liever inhoudelijk tot iets te komen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gezien het iemand is die een allochtoon probeert na te doen maar daar jammerlijk in heeft gefaald, nu al.
Of is het jouw kloon?
Tot wat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer liever inhoudelijk tot iets te komen.
De SP.. de laatste partij met principes.quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vind ze een stel hypocriete jankerds die altijd de slachtofferrol zoeken ja. Jij niet?
De SP. De piratenpartij.
Probleem is dat de PVV nooit verder kijkt dan de Islam. Wordt er altijd weer bijgesleepd en de andere punten van ze zijn gewoon partijprogramma-opvulling en inwisselbaar. Zie AOW leeftijdquote:Op zondag 28 december 2014 13:39 schreef Kloon7 het volgende:
Alleen heeft de PVV ook nog het geloof stukje erin zitten en dan met name dat ze tegen de Islam zijn, kijk je ook wel eens verder dan dat ene puntje?
Uit het verkiezingsprogramma: "Wat betreft religie heeft de PVV een duidelijk standpunt: het seculiere karakter van de Nederlandse staat dient ten allen tijde gewaarborgd te blijven."quote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef bamibij het volgende:
"De PVV heeft het STUKJE geloof in het programma"
Hoe krijg je het uit je toetsenbord kerel
Het staat mensen vrij om op de PVV te stemmen. Ik wil de partij verder ook niet verbieden.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?
Er zijn ook donkere mensen die op Wilders stemmen, dat wil je misschien niet horen/weten maar dat is toch echt zo.
Maar goed door hard te schreeuwen en iedereen maar als "gek" weg te zetten als die op een andere partij stemt dan jij, dan duw je mensen juist nog meer naar een partij toe.
Ieder zijn partij, daarom democratie.
Mehmet is een Turkse verbastering van Mohammed en een naam die non-existent is buiten de Turkse gemeenschap.quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik kom niet uit Turkije vriend
PVV'ers zijn vooral bange mensen en als ik iets hekel, zijn het wel bange mensen die alles volgens een voorgeschreven patroon willen hebben. In het dagelijks leven leiden ze een 'gewoon' leven dat netjes binnen de randjes blijft: werken, eten, tv kijken, slapen en ga zo maar door. Schotel ze een exotisch diner voor en ze blieven het niet, want het is onbekend voor ze. Vraag ze uit om eens naar een theatervoorstelling te gaan ipv kansloos voor de tv te hangen en ze zullen zeggen 'nee, vind ik niks an' terwijl ze nooit naar het theater zijn geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveauquote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er zijn donkere mensen die op Wilders stemmen lijkt mij niet echt een argument.
Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Falco het volgende:
Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...
Alle negers zijn crimineel!quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveau
Hoi buurman !quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveau
Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Waarom worden de advocaatskosten van Demmink de pedo wel vergoed?
Die heeft bij Minerva gezeten dus die is incrowd. Ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Bram? Dat is toch die entertainer van RTL4?quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso Bram als advocaat nemen
Hij laat de rekeningen van zijn peperdure advocaat Harro Knijf betalen door de regering.quote:Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.
Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Past in het plaatje van het zoeken van zondebokken en het afzetten tegen gevestigde autoriteiten.quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom zijn er onder de PVV-fans zoveel complotidioten?
Wat zou deze aanhang vroeger hebben gestemt?quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.
Dus lach ze inderdaad maar gewoon uit. Een alternatief is er niet echt.
LPF denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zou deze aanhang vroeger hebben gestemt?
NSBquote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.
Zo'n opmerking bevestigt toch dat het in verband staat met de functie in elk geval wordt het breder getrokken dan alleen Demmink maar de minister heeft ook gezegd dat als er strafrechtelijk vervolgd wordt dat de overheid het niet meer gaat betalen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef polderturk het volgende:
Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gestemt?quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze omschrijving past welquote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat. En we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
Alleen moet de PvdA nog even worden toegevoegd.quote:Rechts heeft zijn eigen politieke correctheid. In deze versie staat de slachtofferrol van de autochtoon centraal, heeft de islam schuld aan alle negatieve ontwikkelingen in onze maatschappij van de afgelopen 40 jaar, zijn de MSM zonder uitzondering links-activistisch (het ergste zijn rechtscorrecten die het Palineske “lamestream media” in de mond nemen), is de democratie van Poetin te verkiezen boven de dictatuur van Brussel en mag je niets, niets, niets negatiefs zeggen over de staat Israel – dat schijnende licht van beschaving in de donkere duisternis van omringende woestijnbarbarij.
Als spelling op groep 7-niveau al te hoog gegrepen is, hoe moet iemand dan ooit nog iets zinnigs weten te zeggen over allerlei complexe politieke zaken?quote:
Precies. Echt wat de PVV ook zegt of doet, gewoon het riedeltje blijven herhalen. Compleet doof en blind geworden voor de werkelijkheid lijkt het wel.quote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze omschrijving past wel
[..]
Alleen moet de PvdA nog even worden toegevoegd.
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als spelling op groep 7-niveau al te hoog gegrepen is, hoe moet iemand dan ooit nog iets zinnigs weten te zeggen over allerlei complexe politieke zaken?
Als iemand niet snapt dat twee plus twee vier is, dan heb ik verder geen al te hoge verwachtingen van zijn politieke inzichten. Ook niet als er niets nagerekend hoeft te worden.quote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
Dat blijkt ook wel uit het feit dat gefrustreerd Nederland zich meer dan tien jaar na zijn vertrek uit de politiek zich nog druk kan maken om die man.quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.
Je pakt een stuk uit een R&P topic van jezelf en hoppa daar heb je een beschrijving.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
PVV'ers zijn vooral bange mensen en als ik iets hekel, zijn het wel bange mensen die alles volgens een voorgeschreven patroon willen hebben. In het dagelijks leven leiden ze een 'gewoon' leven dat netjes binnen de randjes blijft: werken, eten, tv kijken, slapen en ga zo maar door. Schotel ze een exotisch diner voor en ze blieven het niet, want het is onbekend voor ze. Vraag ze uit om eens naar een theatervoorstelling te gaan ipv kansloos voor de tv te hangen en ze zullen zeggen 'nee, vind ik niks an' terwijl ze nooit naar het theater zijn geweest.
PVV'ers staan sowieso niet bepaald positief in het leven en halen vooral voldoening door het bekritiseren van alles wat niet volgens hun voorgeschreven regeltjes is. Hiermee proberen ze hun lage eigendunk nog te compenseren. Met die bepaalde conditionering kan ik het wel begrijpen dat Wilders daar handig op in speelt, aanhang gemakkelijk vergaat en ook zo'n bizar linkse sociale agenda hanteert.
Het bange voor het onbekende wat in de PVV'er schuilt komt vooral tot uiting als het onderwerp buitenlanders ter sprake komt. Deze worden voornamelijk op een ongenuanceerde wijze als zondebok gebruikt voor allerlei misstanden in de samenleving. Hierop kan de PVV-aanhang zich compleet uitleven en sinds dit jaar met die discussie over zwarte Pieten (een bekend en 'traditioneel' fenomeen overigens!) ben ik echt verbaasd welke kant dit is opgegaan. Had echt niet gedacht dat in de sociale media de ene ranzige opmerking volgde op de andere. Op andere mensen komt dit alles over als debiel (en ja, dat is het ook), maar ik begin wel steeds meer te begrijpen hoe de PVV-aanhangers redeneren.
Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...
Je ziet complotten, volgens de users in dit topic ben je een PVV stemmer.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden natuurlijk.
Er zijn meerdere aanklachten van pedofilie tegen hem ingediend. Er is niks tegen hem gedaan. Een melding via misdaad anoniem is vaak al aanleiding genoeg voor een inval. Hij heeft zelf toegegeven seks te hebben gehad met jonge jongens en niet altijd om de leeftijd te vragen. Dit alleen al lijkt me strafbaar.
Verschillende rechercheurs hebben aangegeven dat de naam van Demmink genoemd werd in de rolodexzaak. De politie wilde een inval doen bij professor van Roon. De inval werd een uur uitgesteld van hogerhand. Toen de politie uiteindelijk toch de inval moest doen, zaggen ze aan het stof en aan de hangende kabels dat de video en videobanden weggehaald waren. Het leek alsof er een schoonmaakploeg was langsgeweest. Uit de belgegevens bleek dat van Roon telefonisch contact had met allerlei ambtenaren van justitie. Toen de politie toestemming kreeg om de telefoontjes af te luisteren, werd er helemaal niet meer gebeld. Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
Och, al kan je geen Nederlanders praten of schrijven, dan mag je toch ook stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.
Valt wel mee toch. Hij was gewoon een saaie bureaucraat zonder charisma die niet wist hoe hij met Fortuy(ij)n om moest gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
er komt vast een moslimpartij.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.
Ik bedoel, het lijkt me niet dat ze nog op een partij gaan stemmen die Moslims vermoord met vliegtuigbommen/steuenen van rebellen met wapens.
Maar de PVV heeft toch veel weg van de NSDAP. Het is een beetje politiek correct om dit soort vergelijkingen (in het kader van 'ohjee, er wordt gedemoniseerd') te moeten mijden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Je pakt een stuk uit een R&P topic van jezelf en hoppa daar heb je een beschrijving.![]()
Als ik zelf kijk zie ik vooral veel angst bij mensen die tegen de PVV zijn en meteen met Hitler gaan vergelijken etc.![]()
Maar goed, was wel weer even lachen dit.
Dat is een feitquote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel uit het feit dat gefrustreerd Nederland zich meer dan tien jaar na zijn vertrek uit de politiek zich nog druk kan maken om die man.
Nou ja, vind ik dan. Ik heb me in ieder geval ernstig geërgerd aan die kerel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Hij was gewoon een saaie bureaucraat zonder charisma die niet wist hoe hij met Fortuy(ij)n om moest gaan.
PvdA. Niet PVDA.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.
Ik bedoel, het lijkt me niet dat ze nog op een partij gaan stemmen die Moslims vermoord met vliegtuigbommen/steuenen van rebellen met wapens.
Ja dat zou toch wel moeten want het vermoorden van je eigen soort is toch wel iets dat je niet kan ontkennen.quote:
Erg likeable was hij ook niet geloof ik. Maar het is wel echt lang geleden inmiddels.quote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, vind ik dan. Ik heb me in ieder geval ernstig geërgerd aan die kerel.
Probeer je nou grappig te zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 15:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ja dat zou toch wel moeten want het vermoorden van je eigen soort is toch wel iets dat je niet kan ontkennen.
Domme vraag. PvdA heeft meer oorlogen gesteund in het midden-oosten.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Kan niet. Doen ze dat wel, dan onderschrijven ze de stellig dat de IS wel degelijk de islam vertegenwoordigt.quote:Op zondag 28 december 2014 15:18 schreef Kloon7 het volgende:
Zal opzich wel een grote partij kunnen worden, een Moslimpartij, met al die stemmen die vrijkomen door de slachting van Moslims mede mogelijk gemaakt door de PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |