als dat waar is dan krijgt het volk wat haar toekomt. heb ik ook vrede mee. ben het niet met je stelling eens overigens.quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat kon vroeger wellicht wat makkelijker. Genuanceerde visies zijn moeilijk te verdedigen in een zwartwit cultuur als die hedentendage bestaat. Je verliest het altijd. Tegen de onderbuik valt niet te verdedigen.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je een zelfhatende randmongool.
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?quote:
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?
Er zijn ook donkere mensen die op Wilders stemmen, dat wil je misschien niet horen/weten maar dat is toch echt zo.
Maar goed door hard te schreeuwen en iedereen maar als "gek" weg te zetten als die op een andere partij stemt dan jij, dan duw je mensen juist nog meer naar een partij toe.
Ieder zijn partij, daarom democratie.
het is een nieuwe vis in de vijver die het goed doet. verandering is eng. dat zal zeker een factor zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.
Een on-democratische partij steunen die zich richt op het afpakken van vrijheden van een specifieke bevolkingsgroep, terwijl ze ondertussen 'vrijheid' gebruiken als argument om de meest debiele uitspraken en wetsvoorstellen te doen.quote:
Nee, ik denk toch dat het komt door de manier van kaatsen van de PVV.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is een nieuwe vis in de vijver die het goed doet. verandering is eng. dat zal zeker een factor zijn.
In jouw omgeving misschien. Je hebt overigens slechts een minderheid nodig om het land enigszins onbestuurbaar te maken (zelfs bij 15 PVV zetels is het al lastig, laat staan 25)quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef bamibij het volgende:
Hoezo valt tegen de onderbuik niet te verdedigen? Bij de meerderheid overheerst nog steeds de rede de onderbuik volgens mij hoor?
Als ik de users hier mag geloven dan stem jij gezien je grammtica op de PVV?quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
wilders is niet helemaal goet in zijn hoofd
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
wilders is niet helemaal goet in zijn hoofd
Weet je het verschil tussen spelling en grammatica?quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik de users hier mag geloven dan stem jij gezien je grammtica op de PVV?
Dus jij vindt de PVV hypocriet?quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een on-democratische partij steunen die zich richt op het afpakken van vrijheden van een specifieke bevolkingsgroep, terwijl ze ondertussen 'vrijheid' gebruiken als argument om de meest debiele uitspraken en wetsvoorstellen te doen.
Het zal aan mij liggen maar ik vind je niet helemaal lekker als je daarop stemt
Ik denk het wel. Gezien het iemand is die een allochtoon probeert na te doen maar daar jammerlijk in heeft gefaald, nu al.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat elke PVV'er een debiel is betekent nog niet dat elke debiel een PVV'er isquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vind ze een stel hypocriete jankerds die altijd de slachtofferrol zoeken ja. Jij niet?quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dus jij vindt de PVV hypocriet?
Kijk nu komen we ergens.
Kan je ook één partij noemen die niet hypocriet is?
ja want slecht spellen zegt iets over je intellect.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja want slecht spellen zegt iets over je intellect.
Afgemaakt en ingepakt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.
Volgende keer beter Hans.
ik kom niet uit Turkije vriendquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas, zo schrijf je Mehmet niet. Het is een naam die enkel in Turkije voorkomt en met een T wordt geschreven.
Volgende keer beter Hans.
Nee, ik probeer liever inhoudelijk tot iets te komen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gezien het iemand is die een allochtoon probeert na te doen maar daar jammerlijk in heeft gefaald, nu al.
Of is het jouw kloon?
Tot wat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer liever inhoudelijk tot iets te komen.
De SP.. de laatste partij met principes.quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vind ze een stel hypocriete jankerds die altijd de slachtofferrol zoeken ja. Jij niet?
De SP. De piratenpartij.
Probleem is dat de PVV nooit verder kijkt dan de Islam. Wordt er altijd weer bijgesleepd en de andere punten van ze zijn gewoon partijprogramma-opvulling en inwisselbaar. Zie AOW leeftijdquote:Op zondag 28 december 2014 13:39 schreef Kloon7 het volgende:
Alleen heeft de PVV ook nog het geloof stukje erin zitten en dan met name dat ze tegen de Islam zijn, kijk je ook wel eens verder dan dat ene puntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |