abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148045374
"De PVV heeft het STUKJE geloof in het programma"

Hoe krijg je het uit je toetsenbord kerel :')
pi_148045561
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef bamibij het volgende:
"De PVV heeft het STUKJE geloof in het programma"

Hoe krijg je het uit je toetsenbord kerel :')
Uit het verkiezingsprogramma: "Wat betreft religie heeft de PVV een duidelijk standpunt: het seculiere karakter van de Nederlandse staat dient ten allen tijde gewaarborgd te blijven."

En voor de rest staan er alleen maar heel genuanceerde, beschaafde zaken in die allemaal heel redelijk zijn.

Echt waar.
pi_148045863
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

[..]

Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?

Er zijn ook donkere mensen die op Wilders stemmen, dat wil je misschien niet horen/weten maar dat is toch echt zo.

Maar goed door hard te schreeuwen en iedereen maar als "gek" weg te zetten als die op een andere partij stemt dan jij, dan duw je mensen juist nog meer naar een partij toe.

Ieder zijn partij, daarom democratie.
Het staat mensen vrij om op de PVV te stemmen. Ik wil de partij verder ook niet verbieden.

Ik heb alleen geen hoge pet op van landgenoten, met of zonder kleurtje, die PVV stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148045877
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

ik kom niet uit Turkije vriend
Mehmet is een Turkse verbastering van Mohammed en een naam die non-existent is buiten de Turkse gemeenschap.

Er zijn dan ook 0 mensen in Nederland die Mehmed heten, wel veel Mehmets. Volgende keer beter dus.

Tip: Gebruik Achmed.

:P
  zondag 28 december 2014 @ 13:59:46 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148045919
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.
PVV'ers zijn vooral bange mensen en als ik iets hekel, zijn het wel bange mensen die alles volgens een voorgeschreven patroon willen hebben. In het dagelijks leven leiden ze een 'gewoon' leven dat netjes binnen de randjes blijft: werken, eten, tv kijken, slapen en ga zo maar door. Schotel ze een exotisch diner voor en ze blieven het niet, want het is onbekend voor ze. Vraag ze uit om eens naar een theatervoorstelling te gaan ipv kansloos voor de tv te hangen en ze zullen zeggen 'nee, vind ik niks an' terwijl ze nooit naar het theater zijn geweest.

PVV'ers staan sowieso niet bepaald positief in het leven en halen vooral voldoening door het bekritiseren van alles wat niet volgens hun voorgeschreven regeltjes is. Hiermee proberen ze hun lage eigendunk nog te compenseren. Met die bepaalde conditionering kan ik het wel begrijpen dat Wilders daar handig op in speelt, aanhang gemakkelijk vergaat en ook zo'n bizar linkse sociale agenda hanteert.

Het bange voor het onbekende wat in de PVV'er schuilt komt vooral tot uiting als het onderwerp buitenlanders ter sprake komt. Deze worden voornamelijk op een ongenuanceerde wijze als zondebok gebruikt voor allerlei misstanden in de samenleving. Hierop kan de PVV-aanhang zich compleet uitleven en sinds dit jaar met die discussie over zwarte Pieten (een bekend en 'traditioneel' fenomeen overigens!) ben ik echt verbaasd welke kant dit is opgegaan. Had echt niet gedacht dat in de sociale media de ene ranzige opmerking volgde op de andere. Op andere mensen komt dit alles over als debiel (en ja, dat is het ook), maar ik begin wel steeds meer te begrijpen hoe de PVV-aanhangers redeneren.

Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 28-12-2014 14:11:32 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148045925
Er zijn donkere mensen die op Wilders stemmen lijkt mij niet echt een argument. :o
pi_148046087
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er zijn donkere mensen die op Wilders stemmen lijkt mij niet echt een argument. :o
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveau
pi_148046131
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Falco het volgende:

Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...
Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.

Dus lach ze inderdaad maar gewoon uit. Een alternatief is er niet echt.
pi_148046172
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:

[..]

Alle negers zijn crimineel!

Hoho, ik ben geen racist. Ik heb ooit een donker meisje gedate!
pi_148046241
Waarom worden de advocaatskosten van Demmink de pedo wel vergoed?
pi_148046263
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hoi buurman !
  Forum Admin zondag 28 december 2014 @ 14:10:07 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_148046337
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_148046366
quote:
Die heeft bij Minerva gezeten dus die is incrowd. Ofzo.
pi_148046487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso Bram als advocaat nemen :')
Bram? Dat is toch die entertainer van RTL4?
pi_148046499
quote:
7s.gif Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.
Hij laat de rekeningen van zijn peperdure advocaat Harro Knijf betalen door de regering.
pi_148046524
quote:
Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.
pi_148047033
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ja zo werkt het natuurlijk niet. :')
Eigenlijk wel, in de tweede kamer hadden deze partijen een groot mandaat voor hun coalitie.
pi_148047066
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom zijn er onder de PVV-fans zoveel complotidioten?
Past in het plaatje van het zoeken van zondebokken en het afzetten tegen gevestigde autoriteiten.
  zondag 28 december 2014 @ 14:31:20 #269
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148047138
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.

Dus lach ze inderdaad maar gewoon uit. Een alternatief is er niet echt.
Wat zou deze aanhang vroeger hebben gestemt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148047164
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LPF denk ik.
  zondag 28 december 2014 @ 14:32:17 #271
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148047180
quote:

[..]

NSB
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148047223
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.
Te idioot voor woorden natuurlijk.

Er zijn meerdere aanklachten van pedofilie tegen hem ingediend. Er is niks tegen hem gedaan. Een melding via misdaad anoniem is vaak al aanleiding genoeg voor een inval. Hij heeft zelf toegegeven seks te hebben gehad met jonge jongens en niet altijd om de leeftijd te vragen. Dit alleen al lijkt me strafbaar.

Verschillende rechercheurs hebben aangegeven dat de naam van Demmink genoemd werd in de rolodexzaak. De politie wilde een inval doen bij professor van Roon. De inval werd een uur uitgesteld van hogerhand. Toen de politie uiteindelijk toch de inval moest doen, zaggen ze aan het stof en aan de hangende kabels dat de video en videobanden weggehaald waren. Het leek alsof er een schoonmaakploeg was langsgeweest. Uit de belgegevens bleek dat van Roon telefonisch contact had met allerlei ambtenaren van justitie. Toen de politie toestemming kreeg om de telefoontjes af te luisteren, werd er helemaal niet meer gebeld. Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
pi_148047359
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef polderturk het volgende:
Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
Zo'n opmerking bevestigt toch dat het in verband staat met de functie in elk geval wordt het breder getrokken dan alleen Demmink maar de minister heeft ook gezegd dat als er strafrechtelijk vervolgd wordt dat de overheid het niet meer gaat betalen.
pi_148047653
quote:

[..]

Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kosmoproleet op 28-12-2014 14:50:14 ]
pi_148047759
quote:

[..]

Gestemt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')