Uit het verkiezingsprogramma: "Wat betreft religie heeft de PVV een duidelijk standpunt: het seculiere karakter van de Nederlandse staat dient ten allen tijde gewaarborgd te blijven."quote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef bamibij het volgende:
"De PVV heeft het STUKJE geloof in het programma"
Hoe krijg je het uit je toetsenbord kerel
Het staat mensen vrij om op de PVV te stemmen. Ik wil de partij verder ook niet verbieden.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn jullie om iemand voor randmongool of debiel uit te maken?
Er zijn ook donkere mensen die op Wilders stemmen, dat wil je misschien niet horen/weten maar dat is toch echt zo.
Maar goed door hard te schreeuwen en iedereen maar als "gek" weg te zetten als die op een andere partij stemt dan jij, dan duw je mensen juist nog meer naar een partij toe.
Ieder zijn partij, daarom democratie.
Mehmet is een Turkse verbastering van Mohammed en een naam die non-existent is buiten de Turkse gemeenschap.quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik kom niet uit Turkije vriend
PVV'ers zijn vooral bange mensen en als ik iets hekel, zijn het wel bange mensen die alles volgens een voorgeschreven patroon willen hebben. In het dagelijks leven leiden ze een 'gewoon' leven dat netjes binnen de randjes blijft: werken, eten, tv kijken, slapen en ga zo maar door. Schotel ze een exotisch diner voor en ze blieven het niet, want het is onbekend voor ze. Vraag ze uit om eens naar een theatervoorstelling te gaan ipv kansloos voor de tv te hangen en ze zullen zeggen 'nee, vind ik niks an' terwijl ze nooit naar het theater zijn geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch maf dat alleen de PVV-aanhang het etiket 'debiel' krijgt. Misschien heeft het iets te maken met de 'stijl' van de PVV en zijn aanhang.
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveauquote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er zijn donkere mensen die op Wilders stemmen lijkt mij niet echt een argument.
Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Falco het volgende:
Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...
Alle negers zijn crimineel!quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveau
Hoi buurman !quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse buurman die ik aardig vind dus ik ben niet racistisch-niveau
Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Waarom worden de advocaatskosten van Demmink de pedo wel vergoed?
Die heeft bij Minerva gezeten dus die is incrowd. Ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Bram? Dat is toch die entertainer van RTL4?quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso Bram als advocaat nemen
Hij laat de rekeningen van zijn peperdure advocaat Harro Knijf betalen door de regering.quote:Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu kun je daar wel een discussie over voeren inderdaad maar ik heb zo het vermoeden dat Demmink geen vage Moszkowicz rekeningen naar de kamer heeft gestuurd.
Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef polderturk het volgende:
Past in het plaatje van het zoeken van zondebokken en het afzetten tegen gevestigde autoriteiten.quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom zijn er onder de PVV-fans zoveel complotidioten?
Wat zou deze aanhang vroeger hebben gestemt?quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussie met PVV'ers is onmogelijk. Ze baseren hun standpunten niet op argumenten en ze begrijpen argumentaties niet. Bovendien zijn ze doorgaans erg recht in de PVV-leer en daarnaast zijn ze vreselijk bang.
Dus lach ze inderdaad maar gewoon uit. Een alternatief is er niet echt.
LPF denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zou deze aanhang vroeger hebben gestemt?
NSBquote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat de ministers vonden dat de beschuldigingen in verband stonden met zijn functie.
Zo'n opmerking bevestigt toch dat het in verband staat met de functie in elk geval wordt het breder getrokken dan alleen Demmink maar de minister heeft ook gezegd dat als er strafrechtelijk vervolgd wordt dat de overheid het niet meer gaat betalen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef polderturk het volgende:
Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gestemt?quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze omschrijving past welquote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat. En we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
Alleen moet de PvdA nog even worden toegevoegd.quote:Rechts heeft zijn eigen politieke correctheid. In deze versie staat de slachtofferrol van de autochtoon centraal, heeft de islam schuld aan alle negatieve ontwikkelingen in onze maatschappij van de afgelopen 40 jaar, zijn de MSM zonder uitzondering links-activistisch (het ergste zijn rechtscorrecten die het Palineske “lamestream media” in de mond nemen), is de democratie van Poetin te verkiezen boven de dictatuur van Brussel en mag je niets, niets, niets negatiefs zeggen over de staat Israel – dat schijnende licht van beschaving in de donkere duisternis van omringende woestijnbarbarij.
Als spelling op groep 7-niveau al te hoog gegrepen is, hoe moet iemand dan ooit nog iets zinnigs weten te zeggen over allerlei complexe politieke zaken?quote:
Precies. Echt wat de PVV ook zegt of doet, gewoon het riedeltje blijven herhalen. Compleet doof en blind geworden voor de werkelijkheid lijkt het wel.quote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze omschrijving past wel
[..]
Alleen moet de PvdA nog even worden toegevoegd.
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als spelling op groep 7-niveau al te hoog gegrepen is, hoe moet iemand dan ooit nog iets zinnigs weten te zeggen over allerlei complexe politieke zaken?
Als iemand niet snapt dat twee plus twee vier is, dan heb ik verder geen al te hoge verwachtingen van zijn politieke inzichten. Ook niet als er niets nagerekend hoeft te worden.quote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
Dat blijkt ook wel uit het feit dat gefrustreerd Nederland zich meer dan tien jaar na zijn vertrek uit de politiek zich nog druk kan maken om die man.quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.
Je pakt een stuk uit een R&P topic van jezelf en hoppa daar heb je een beschrijving.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
PVV'ers zijn vooral bange mensen en als ik iets hekel, zijn het wel bange mensen die alles volgens een voorgeschreven patroon willen hebben. In het dagelijks leven leiden ze een 'gewoon' leven dat netjes binnen de randjes blijft: werken, eten, tv kijken, slapen en ga zo maar door. Schotel ze een exotisch diner voor en ze blieven het niet, want het is onbekend voor ze. Vraag ze uit om eens naar een theatervoorstelling te gaan ipv kansloos voor de tv te hangen en ze zullen zeggen 'nee, vind ik niks an' terwijl ze nooit naar het theater zijn geweest.
PVV'ers staan sowieso niet bepaald positief in het leven en halen vooral voldoening door het bekritiseren van alles wat niet volgens hun voorgeschreven regeltjes is. Hiermee proberen ze hun lage eigendunk nog te compenseren. Met die bepaalde conditionering kan ik het wel begrijpen dat Wilders daar handig op in speelt, aanhang gemakkelijk vergaat en ook zo'n bizar linkse sociale agenda hanteert.
Het bange voor het onbekende wat in de PVV'er schuilt komt vooral tot uiting als het onderwerp buitenlanders ter sprake komt. Deze worden voornamelijk op een ongenuanceerde wijze als zondebok gebruikt voor allerlei misstanden in de samenleving. Hierop kan de PVV-aanhang zich compleet uitleven en sinds dit jaar met die discussie over zwarte Pieten (een bekend en 'traditioneel' fenomeen overigens!) ben ik echt verbaasd welke kant dit is opgegaan. Had echt niet gedacht dat in de sociale media de ene ranzige opmerking volgde op de andere. Op andere mensen komt dit alles over als debiel (en ja, dat is het ook), maar ik begin wel steeds meer te begrijpen hoe de PVV-aanhangers redeneren.
Hoe het te doorbreken is, weet ik niet. Op FOK! worden ze tot mijn grote vermaak wel eens belachelijk gemaakt en ik doe daar aan ook mee. Ze vragen er ook om! Maar of het effectief is...
Je ziet complotten, volgens de users in dit topic ben je een PVV stemmer.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden natuurlijk.
Er zijn meerdere aanklachten van pedofilie tegen hem ingediend. Er is niks tegen hem gedaan. Een melding via misdaad anoniem is vaak al aanleiding genoeg voor een inval. Hij heeft zelf toegegeven seks te hebben gehad met jonge jongens en niet altijd om de leeftijd te vragen. Dit alleen al lijkt me strafbaar.
Verschillende rechercheurs hebben aangegeven dat de naam van Demmink genoemd werd in de rolodexzaak. De politie wilde een inval doen bij professor van Roon. De inval werd een uur uitgesteld van hogerhand. Toen de politie uiteindelijk toch de inval moest doen, zaggen ze aan het stof en aan de hangende kabels dat de video en videobanden weggehaald waren. Het leek alsof er een schoonmaakploeg was langsgeweest. Uit de belgegevens bleek dat van Roon telefonisch contact had met allerlei ambtenaren van justitie. Toen de politie toestemming kreeg om de telefoontjes af te luisteren, werd er helemaal niet meer gebeld. Het is daar één grote pedobende daar bij justitie.
Och, al kan je geen Nederlanders praten of schrijven, dan mag je toch ook stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft op te schrijven lijkt me dat geen belemmering.
Valt wel mee toch. Hij was gewoon een saaie bureaucraat zonder charisma die niet wist hoe hij met Fortuy(ij)n om moest gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ad Melkert was/is dan ook wel een hufter van een bijzonder niveau, ongeacht zijn standpunten of partij ideologie.
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 80 wordt en de PvdA niet meer bestaat, en we leven in een soort Wilders-koninkrijk, dat je alsnog de schuld geeft aan Ad Melkert.
er komt vast een moslimpartij.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.
Ik bedoel, het lijkt me niet dat ze nog op een partij gaan stemmen die Moslims vermoord met vliegtuigbommen/steuenen van rebellen met wapens.
Maar de PVV heeft toch veel weg van de NSDAP. Het is een beetje politiek correct om dit soort vergelijkingen (in het kader van 'ohjee, er wordt gedemoniseerd') te moeten mijden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Je pakt een stuk uit een R&P topic van jezelf en hoppa daar heb je een beschrijving.![]()
Als ik zelf kijk zie ik vooral veel angst bij mensen die tegen de PVV zijn en meteen met Hitler gaan vergelijken etc.![]()
Maar goed, was wel weer even lachen dit.
Dat is een feitquote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel uit het feit dat gefrustreerd Nederland zich meer dan tien jaar na zijn vertrek uit de politiek zich nog druk kan maken om die man.
Nou ja, vind ik dan. Ik heb me in ieder geval ernstig geërgerd aan die kerel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Hij was gewoon een saaie bureaucraat zonder charisma die niet wist hoe hij met Fortuy(ij)n om moest gaan.
PvdA. Niet PVDA.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens (serieus) af waar de vele allochtonen nu op gaan stemmen nu de PVDA onder anderen heeft beslist over het meedoen in de oorlog tegen de Islam.
Ik bedoel, het lijkt me niet dat ze nog op een partij gaan stemmen die Moslims vermoord met vliegtuigbommen/steuenen van rebellen met wapens.
Ja dat zou toch wel moeten want het vermoorden van je eigen soort is toch wel iets dat je niet kan ontkennen.quote:
Erg likeable was hij ook niet geloof ik. Maar het is wel echt lang geleden inmiddels.quote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, vind ik dan. Ik heb me in ieder geval ernstig geërgerd aan die kerel.
Probeer je nou grappig te zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 15:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ja dat zou toch wel moeten want het vermoorden van je eigen soort is toch wel iets dat je niet kan ontkennen.
Domme vraag. PvdA heeft meer oorlogen gesteund in het midden-oosten.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |