abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148040485
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef SuperFood het volgende:

[..]

populisten hebben een belangrijke functie. als je dat niet inziet ben je gewoon een oermongool :Y)
Hoe zou je die functie dan willen omschrijven?
pi_148040554
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe zou je die functie dan willen omschrijven?
het is een interactie en een uitlaatklep over wat er leeft onder de bevolking. de rest van de partijen sturen bij op basis van dit soort 'signalen' - zie het als gezonde concurrentie.
pi_148040708
Nou ja, het heeft ons precies heel veel opgeleverd. Een onbestuurbaar land.
pi_148040769
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het land is prima bestuurbaar. Bij de afgelopen verkiezingen kwam er gewoon een mooie meerderheid voor twee middenpartijen uit de bus. Dat de populisten op basis van wat peilingen anders beweren is niet zo boeiend.
pi_148040784
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef SuperFood het volgende:

[..]

het is een interactie en een uitlaatklep over wat er leeft onder de bevolking. de rest van de partijen sturen bij op basis van dit soort 'signalen' - zie het als gezonde concurrentie.
Blijft een wat vaag verhaal. Dan heb ik liever gewoon kundige bestuurders eigenlijk. Roepen van de zijlijn kan iedereen.
pi_148040826
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Blijft een wat vaag verhaal. Dan heb ik liever gewoon kundige bestuurders eigenlijk. Roepen van de zijlijn kan iedereen.
kundige bestuurders. zoals die we de afgelopen 15 jaar hadden. zij die het toezicht op de banken hebben verzorgd.

je bent goed in het zetten van sfeer - verder is het wel erg leeg wat je binnendraagt.
pi_148040838
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef 99.999 het volgende:
Het land is prima bestuurbaar. Bij de afgelopen verkiezingen kwam er gewoon een mooie meerderheid voor twee middenpartijen uit de bus. Dat de populisten op basis van wat peilingen anders beweren is niet zo boeiend.
Dat is waar.
Maar er is wel degelijk een probleem en dat zie je nu ook in de Eerste Kamer.

Samsom en Rutte hebben een oplossing bedacht, maar het heeft nogal wat haken en ogen.
  zondag 28 december 2014 @ 11:46:52 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148040882
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat is het gevolg van het niet willen aanpakken of zelfs maar bespreekbaar zijn van maatschappelijke problemen in het verleden. De politiek correcten zijn de oorzaak van de opkomst van de populisten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148040943
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat is waar.
Maar er is wel degelijk een probleem en dat zie je nu ook in de Eerste Kamer.

Samsom en Rutte hebben een oplossing bedacht, maar het heeft nogal wat haken en ogen.
Het zorgt er vooral voor dat ze meer draagvlak moeten zoeken voor hun voorstellen. Zo gek vind ik dat niet.
pi_148040962
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is het gevolg van het niet willen aanpakken of zelfs maar bespreekbaar zijn van maatschappelijke problemen in het verleden. De politiek correcten zijn de oorzaak van de opkomst van de populisten.
Geloof je deze onzin zelf wel daadwerkelijk?
pi_148040997
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef SuperFood het volgende:

[..]

kundige bestuurders. zoals die we de afgelopen 15 jaar hadden. zij die het toezicht op de banken hebben verzorgd.

je bent goed in het zetten van sfeer - verder is het wel erg leeg wat je binnendraagt.
De laatste jaren verschoof de aandacht van de politici nogal door de door jou zo geliefde populisten. Dat heeft de kwaliteit van het openbaar bestuur niet bepaald verbeterd.
pi_148041011
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Geloof je deze onzin zelf wel daadwerkelijk?
Geloof jij je eigen onzin? Want je zit er vol mee.
pi_148041040
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De laatste jaren verschoof de aandacht van de politici nogal door de door jou zo geliefde populisten. Dat heeft de kwaliteit van het openbaar bestuur niet bepaald verbeterd.
:') ow nu is het de schuld van wilders dat het banktoezicht niet optimaal is verlopen. je maakt het steeds mooier.
pi_148041059
Zo gek is het ook niet, Ayaan Hirsi Dinges kreeg ook jaren haar beveiliging betaald terwijl ze zich onder valse voorwendselen de kamer in had gefraudeerd en ze geen kamerwerk deed maar wel druk was met het maken van filmpjes. Dan vindt Wilders natuurlijk ook dat hij op kosten van de belastingbetaler filmpjes mag maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_148041093
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:51 schreef SuperFood het volgende:

[..]

:') ow nu is het de schuld van wilders dat het banktoezicht niet optimaal is verlopen. je maakt het steeds mooier.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat door de populisten de focus in de politiek verschoven is. Dat is toch ook wat je zelf claimt?
pi_148041118
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat door de populisten de focus in de politiek verschoven is. Dat is toch ook wat je zelf claimt?
dat is heul niet wat je suggereerde. ik wilde zeggen ga toch weer in nws trollen maar daar zitten we al ;(

/ einde non discussie
pi_148041180
quote:

[..]

Je kan dat wel blijven herhalen. Ook als de populisten over 1000 jaar aan de macht zijn.

Maar je ziet populisten blijkbaar niet als volwaardige mensen die verantwoordelijkheid dragen voor het gif wat ze spuwen. Weten we dat ook alweer.

Beetje ivoren-toren politieke correcte visie heb je. Ik zie populisten als volwaardige mensen en spreek ze aan op hun idioterie. Jij komt met een of andere vage gedachteconstructie verwijzend naar 13 jaar geleden waarom het toch de schuld is van Ad Melkert ofzo.
pi_148041206
quote:

[..]

Verreweg het grootste deel van die maatschappelijke problemen zijn verzinsels van de populisten.
pi_148041249
Bosma die twittert dat moslims inferieur zijn vanwege inteelt :r

Nooit in Volendam geweest zeker die mongool
pi_148041256
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Dus de media van de afgelopen 20 jaar is min of meer verantwoordelijk voor het huidige klimaat? Zij bepalen immers wat leeft onder de bevolking.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_148041277
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dus de media van de afgelopen 20 jaar is min of meer verantwoordelijk voor het huidige klimaat? Zij bepalen immers wat leeft onder de bevolking.
dat is jouw stelling. probeer me geen woorden in de mond te leggen. dank u.
pi_148041307
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je kan dat wel blijven herhalen. Ook als de populisten over 1000 jaar aan de macht zijn.

Maar je ziet populisten blijkbaar niet als volwaardige mensen die verantwoordelijkheid dragen voor het gif wat ze spuwen. Weten we dat ook alweer.

Beetje ivoren-toren politieke correcte visie heb je. Ik zie populisten als volwaardige mensen en spreek ze aan op hun idioterie. Jij komt met een of andere vage gedachteconstructie verwijzend naar 13 jaar geleden waarom het toch de schuld is van Ad Melkert ofzo.
Ik zag dit soort gedrag op die Jalta site als 'rechts politiek correct' omschreven worden. Wel een aardige vondst.
pi_148041325
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef bamibij het volgende:
Bosma die twittert dat moslims inferieur zijn vanwege inteelt :r

Nooit in Volendam geweest zeker die mongool
Veel PVV aanhang ook daar.
pi_148041487
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Spijker en kop.

Dodelijk vermoeiend ook dat die Piet dat domme gelul telkens maar blijft herhalen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148041490
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:59 schreef SuperFood het volgende:

[..]

dat is jouw stelling. probeer me geen woorden in de mond te leggen. dank u.
Maar hoe kan een 'normale partij' partij bieden tegen een populist? Als ik een degelijk verhaal neer zet over waar het land naar toe moet mbt <insert ingewikkeld onderwerp> en hoe men de provincieen blabla het best kan indelen en een populist roept "minder marokkanen!" en schreeuwt over hoe de elite zich verrijkt, dan krijgt die populist aandacht van de media. Ik niet. Mijn partij daalt vervolgens 2 zetels en de populist stijgt er 2. Daar valt toch niet tegen te verdedigen? De enige keus is mee gaan met de populist.

Tot de media afspreekt geen aandacht meer aan de populist te besteden. Of net zoveel aandacht aan mijn plan over <insert ingewikkeld onderwerp>. Maar dat is wat moeilijker in de huidige cultuur van hap snap 5 minuten blokjes.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')