abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148027361
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Beter dan Geenstijl-diarree.
Het wetenschapskatern van de Volkaskrant is wel aardig, verder is het weinig.
De economische beschouwingen zijn op DasKapital veelal best behoorlijk trouwens.
pi_148027577
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148031626
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het wetenschapskatern van de Volkaskrant is wel aardig, verder is het weinig.
De economische beschouwingen zijn op DasKapital veelal best behoorlijk trouwens.
Je laatste zin is hilarisch.
pi_148031664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Vertel.

We moeten ons uit laten wonen door de PVV?
pi_148032823
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je laatste zin is hilarisch.
Vertel.
Waar kom je dergelijke beschouwingen op een tongue-in-cheek manier in het Nederlands zo tegen? Het is een unieke partij in de markt.
pi_148033140
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vertel.

We moeten ons uit laten wonen door de PVV?
Hoe kom je daar nu weer op?
En uit laten wonen door de PVV? Dat zijn jouw woorden en daar distantieer ik me van.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148037588
quote:
De Volkskrant beweerde toch ook niet dat de declaratie door Wilders was gelukt? Waar zit de hoax hier? Of is dat blogje nu zelf aan het hoaxen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2014 09:37:56 ]
pi_148038001
Waarom is Wilders zo'n mongool?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_148038071
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 09:34 schreef waht het volgende:
Waarom is Wilders zo'n mongool?
Dat vindt de aanhang prettig.
pi_148038321
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 09:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat vindt de aanhang prettig.
Dat kan het verklaren.
pi_148038551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.

Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
  zondag 28 december 2014 @ 10:26:20 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148038912
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.

Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.
IMHO zijn deze mensen gewoon heel erg boos over hoe zaken de afgelopen 15 jaar zijn gegaan en stemmen uit protest op pvv en sp. En als ik zie hoe incapabel men met de pvv omgaat in de kamer zie ik de kiezers niet snel terugkeren. Enige die de kiezers voorlopig weg zou kunnen jagen bij de pvv is wilders zelf als hij iets heel doms zou doen.
Het soort stukken zoals de volkskrant schrijft heeft geen enkele invloed, dat is slechts preken voor het koor.
Wilders hoeft maar een scheet te laten en de hele kamer is in kippenpaniek, men struikelt over elkaar bij het rennen naar de interruptie microfoons om boe en bah te roepen. Wilders scoort op dat moment, niet zijn tegenstanders. Wilders trollt, en in de kamer en pers blijft men er in stinken.
Als je kiezers wilt winnen moet je niet heel hard roepen dat je niet wilders bent, of tegen hem bent, maar staan voor een duidelijk programma wat een achterban aanspreekt. Door slecht de hele tijd te reageren op de populisten bepalen deze de thema's. De Media werken hier trouwens vreselijk aan mee door achter iedere hype en waan aan te rennen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148039002
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.
IMHO zijn deze mensen gewoon heel erg boos over hoe zaken de afgelopen 15 jaar zijn gegaan en stemmen uit protest op pvv en sp. En als ik zie hoe incapabel men met de pvv omgaat in de kamer zie ik de kiezers niet snel terugkeren. Enige die de kiezers voorlopig weg zou kunnen jagen bij de pvv is wilders zelf als hij iets heel doms zou doen.
Het soort stukken zoals de volkskrant schrijft heeft geen enkele invloed, dat is slechts preken voor het koor.
Wilders hoeft maar een scheet te laten en de hele kamer is in kippenpaniek, men struikelt over elkaar bij het rennen naar de interruptie microfoons om boe en bah te roepen. Wilders scoort op dat moment, niet zijn tegenstanders. Wilders trollt, en in de kamer en pers blijft men er in stinken.
Als je kiezers wilt winnen moet je niet heel hard roepen dat je niet wilders bent, of tegen hem bent, maar staan voor een duidelijk programma wat een achterban aanspreekt. Door slecht de hele tijd te reageren op de populisten bepalen deze de thema's. De Media werken hier trouwens vreselijk aan mee door achter iedere hype en waan aan te rennen.
Ah, op die manier.

De Tweede Kamer laat zich allang niet meer zo imponeren door Wilders als enige tijd geleden. Het grootste gedeelte van de tijd laat men die club links liggen. Alleen als er weer eens eentje full retard gaat, zoals Dion Graus onlangs, dan is er weer wat ophef, maar zelfs dan blijft het bij een paar afkeurende opmerkingen.

Wat betreft die kiezers: iemand die de PVV tekeer ziet gaan en dan toch denkt: 'prima partij', die is niet helemaal 100%. Dat het geen teken van beschaving is om dat soort mensen te pas en te onpas uit te lachen ben ik wel met je eens.
pi_148039068
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer op?
En uit laten wonen door de PVV? Dat zijn jouw woorden en daar distantieer ik me van.
Ik snap het gewoon niet helemaal.
We mogen geen kritiek hebben op de PVV, want dan zijn we nog dommer?

We mogen geen aandacht geven aan de PVV want dan worden ze groter.

We mogen niet klagen over de PVV want dan stelt men zich aan.

Wat blijft er over?

Intussen roept de PVV op tot etnische zuiveringen (minder Marokkanen, niet alleen de criminele) oppert Bosma dat moslims genetisch inferieur zijn door inteelt en stelt Graus een berufsverbot voor moslims voor.

Maar als je erover klaagt ben je nóg dommer. Dat snap ik niet echt. :P
  zondag 28 december 2014 @ 10:39:24 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148039163
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:31 schreef Jigzoz het volgende:

.

Wat betreft die kiezers: iemand die de PVV tekeer ziet gaan en dan toch denkt: 'prima partij', die is niet helemaal 100%. Dat het geen teken van beschaving is om dat soort mensen te pas en te onpas uit te lachen ben ik wel met je eens.
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148039241
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
Ik geloof niet in die afschuiflogica. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Lang geleden hadden we de CD en daar werd simpelweg niet naar geluisterd. Die kant moeten we met de PVV ook op. Laat mensen er maar op stemmen en laat die idioten in de Kamer maar hun kunstje opvoeren, dan heeft de rest van de Kamer even de tijd om een kop koffie te gaan drinken.
pi_148039301
quote:

[..]

Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.
pi_148039350
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
pi_148039416
Moet medisch personeel ook hun werkgerelateerde juridische kosten zelf betalen?

Zo kun je dus eigenlijk iemand vrije meningsuiting afnemen, gewoon procederen tot de portemonnee leeg is...
Wat is de volgende stap, alles dat niet in je straatje past wegprocederen?
pi_148039682
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
Ja, dat klopt wel.
pi_148039716
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De puinhopen van paars.
Die tijd was achteraf best wel een goede tijd, toen paars regeerde
Make my day!
pi_148039857
quote:

[..]

Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?
pi_148039879
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?
Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.
pi_148039933
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 10:51 schreef badadabum het volgende:
Moet medisch personeel ook hun werkgerelateerde juridische kosten zelf betalen?

Zo kun je dus eigenlijk iemand vrije meningsuiting afnemen, gewoon procederen tot de portemonnee leeg is...
Wat is de volgende stap, alles dat niet in je straatje past wegprocederen?
Heeft Wilders een werkgever, welke hem bijvoorbeeld instructies kan opleggen en eventueel kan ontslaan?

Kan medisch personeel ook Moskowicz inschakelen om werkgerelateerde juridische zaken door te laten verdedigen?
pi_148040056
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef waht het volgende:

[..]

Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.
populisten hebben een belangrijke functie. als je dat niet inziet ben je gewoon een oermongool :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')