Het wetenschapskatern van de Volkaskrant is wel aardig, verder is het weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beter dan Geenstijl-diarree.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Je laatste zin is hilarisch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het wetenschapskatern van de Volkaskrant is wel aardig, verder is het weinig.
De economische beschouwingen zijn op DasKapital veelal best behoorlijk trouwens.
Vertel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Vertel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je laatste zin is hilarisch.
Hoe kom je daar nu weer op?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Vertel.
We moeten ons uit laten wonen door de PVV?
De Volkskrant beweerde toch ook niet dat de declaratie door Wilders was gelukt? Waar zit de hoax hier? Of is dat blogje nu zelf aan het hoaxen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://daskapital.nl/2014/12/volkskrant_hoaxt_erop_los_om_w.html
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.quote:Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.
Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen de mensen die nu pvv stemmen nog op de pvda (of cda, etc) stemden hoorde je nooit klachten over hun intellectuele vermogen uit pvda ( of cda, etc) kringen, beetje triest dat nu deze stemmers massaal wegrennen ze ineens voor dom en fascisten uit te maken.
IMHO zijn deze mensen gewoon heel erg boos over hoe zaken de afgelopen 15 jaar zijn gegaan en stemmen uit protest op pvv en sp. En als ik zie hoe incapabel men met de pvv omgaat in de kamer zie ik de kiezers niet snel terugkeren. Enige die de kiezers voorlopig weg zou kunnen jagen bij de pvv is wilders zelf als hij iets heel doms zou doen.
Het soort stukken zoals de volkskrant schrijft heeft geen enkele invloed, dat is slechts preken voor het koor.
Wilders hoeft maar een scheet te laten en de hele kamer is in kippenpaniek, men struikelt over elkaar bij het rennen naar de interruptie microfoons om boe en bah te roepen. Wilders scoort op dat moment, niet zijn tegenstanders. Wilders trollt, en in de kamer en pers blijft men er in stinken.
Als je kiezers wilt winnen moet je niet heel hard roepen dat je niet wilders bent, of tegen hem bent, maar staan voor een duidelijk programma wat een achterban aanspreekt. Door slecht de hele tijd te reageren op de populisten bepalen deze de thema's. De Media werken hier trouwens vreselijk aan mee door achter iedere hype en waan aan te rennen.
quote:Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die logica volgend: PVV'ers zijn dom, mensen die klagen over de PVV zijn nog dommer, maar het domst zijn de mensen die klagen over klagen over de PVV.
Maar goed. Dat PVV'ers niet de intelligentste mensen van Nederland zijn lijkt me duidelijk, maar waar blijkt uit dat mensen die afwijzend tegenover de PVV staan nog dommer zijn? Of is dit een soort van 'wat je zegt ben je zelf keer twee'?
Ik snap het gewoon niet helemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer op?
En uit laten wonen door de PVV? Dat zijn jouw woorden en daar distantieer ik me van.
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.quote:Op zondag 28 december 2014 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
.
Wat betreft die kiezers: iemand die de PVV tekeer ziet gaan en dan toch denkt: 'prima partij', die is niet helemaal 100%. Dat het geen teken van beschaving is om dat soort mensen te pas en te onpas uit te lachen ben ik wel met je eens.
Ik geloof niet in die afschuiflogica. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden.quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, toen deze mensen nog op pvda/cda etc stemden werd er niet geklaagd over hun geestelijke vermogen. Als ze massaal terugkeren zal dat ook niet gebeuren. De politiek van de afgelopen pakweg 20 jaar heeft de populisten gekweekt, dat is niet de schuld van de populisten, die profiteren er slechts van.
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus praktisch gezien is het gewoon allemaal de schuld van Paars? Immers die regeerden twintig jaar terug en direct na Paars begon het tijdperk van de populisten met de LPF.
Ja, dat klopt wel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
De puinhopen van paars.quote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen Paars 2 een flink eind onderweg was, haalde ze een record wat betreft tevredenheid van de bevolking. Toen kwam Fortuyn de mensen vertellen dat ze helemaal niet tevreden moesten zijn en toen was het ineens allemaal kommer en kwel.
Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Want populisten zijn geen volwaardige mensen en dragen geen verantwoordelijkheid?
Heeft Wilders een werkgever, welke hem bijvoorbeeld instructies kan opleggen en eventueel kan ontslaan?quote:Op zondag 28 december 2014 10:51 schreef badadabum het volgende:
Moet medisch personeel ook hun werkgerelateerde juridische kosten zelf betalen?
Zo kun je dus eigenlijk iemand vrije meningsuiting afnemen, gewoon procederen tot de portemonnee leeg is...
Wat is de volgende stap, alles dat niet in je straatje past wegprocederen?
populisten hebben een belangrijke functie. als je dat niet inziet ben je gewoon een oermongoolquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt voor zich, dat laatste is vervolgens discutabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |