SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
wat kijk jij
nee martin tylerquote:Op woensdag 24 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
[..]
Altijd mooi toch, die gekke Joeri
eyayweahy martin boxing day good match eyquote:
je telefoon is gebricktquote:Op woensdag 24 december 2014 23:50 schreef terrastegel het volgende:
Het kutte is dan ook nog dat ik geld aan het sparen ben om wat te kopen, en dan komen er steeds zulke onvoorziene kosten bij
ik dacht dat een gebrickte telefoon gewoon einde oefening wasquote:Op woensdag 24 december 2014 23:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
je telefoon is gebrickt
dat kan je zó fixen gek
nee, want bij androidtelefoons is er bijna altijd een reddingsboei.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat een gebrickte telefoon gewoon einde oefening was
Als het bij een fiets blijft...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
Etto is zo'n type die je wilt aanrijden met je fiets
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gebruik jij drugs? (srs)
Niet dat ik weet... wel wat spulletjes van de apotheek, maar ja... wie níet?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gebruik jij drugs? (srs)
is dat niet gewoon de ander die rage quit?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme kutverbinding met fifasta steeds voor en dan verbreekt verbinding KLOTE
Ja dat weet ik ook wel alleen dat kerstavond, ik heb het gevoel dat dat weer zo'n gevalletje veramerikanisering is, en daar heb ik me toch een grote hekel aanquote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
90% van de feestdagen zijn import pikneus
heb je fastbootdrivers geinstalleerd?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:53 schreef terrastegel het volgende:
Het probleem is dat de laptop m'n telefoon niet meer wil herkennen, dus kan er niets mee.
nee dat is het ergequote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de ander die rage quit?
Ik heb niets, ofja wel. Ik heb per ongeluk alle firmwares etc van mijn telefoon gewistquote:Op woensdag 24 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
heb je fastbootdrivers geinstalleerd?
heb je je telefoon al in fastboot gestart?
heb je de term fastboot opgezocht?
fuck america #hamashamas #deadprez4ISIS #Gaza2FOK!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel alleen dat kerstavond, ik heb het gevoel dat dat weer zo'n gevalletje veramerikanisering is, en daar heb ik me toch een grote hekel aan
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb niets, ofja wel. Ik heb per ongeluk alle firmwares etc van mijn telefoon gewist![]()
ik kan enkel nog in dat recovery menu komen waar je dus CM kan installeren en je cache verwijderen etc
je moet een belg omleggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dat is het ergesoms vliegt hij er gewoon uit en dan geeft hij mij er de schuld van, weet ook niet
moet echt ff een kabel naar m'n kamer leggen of zo
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?quote:
Zeg, doe jij eens een beetje RUSTIG... vervelende nieuweling!quote:
moet ik nu lachenquote:
Google kan je dat vast vertellen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?
ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik was idd even vergeten te zeggen dat hij het moest Googlen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Google kan je dat vast vertellen.
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks veranderquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om je telefoon zo te verneuken.Doe gewoon zoals ik; als je niet snapt wat je moet doen, laat het dan gewoon.
Deze man begrijpt hetquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om je telefoon zo te verneuken.Doe gewoon zoals ik; als je niet snapt wat je moet doen, laat het dan gewoon.
Dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Goeiedag zeg...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit.
Er is ook iemand bij mij op school die iedere les zit te kutten met zijn telefoon, ik heb altijd de drang om hem neer te steken.
Als je niet eens weet wat Fastboot is dan heb je er geen verstand van.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks verander
Ik heb van lurken in DIG geleerd dat dat soort apparatuur meestal niet vanuit het niets zulke shit doet.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks verander
Je moet risico's nemen in de leefquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
ik was nooit boos op hem, vind hem gewoon een aidsmongool.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
BTW, prez... ben je nog boos op Bikey?
Mensen die niet slim doen in DIGquote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb van lurken in DIG geleerd dat dat soort apparatuur meestal niet vanuit het niets zulke shit doet.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
Mensen die niet slim doen in DIG
Geen ruzie maken over wie het beter weet in DIG
Geen mods provoceren in DIG
Geen domme mensen uitschelden in DIG
U ookquote:
Jij ook.quote:
quote:
quote:
Jij ook bbquote:
Hé Harmjan jij ook een goede kerst en een gelukkig nieuw jaar!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Guus goede kerst gr gr harmjan kids en de hond rex
hoi guus zal 't doen, doe 't morgenochtend wel want de kids en ria liggen nu te tukkenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hé Harmjan jij ook een goede kerst en een gelukkig nieuw jaar!
PS: De beste wensen voor rex en de kids!!! Doe ze de groeten!!
Haha is goed Harmjan!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoi guus zal 't doen, doe 't morgenochtend wel want de kids en ria liggen nu te tukken
jaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef terrastegel het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2477595
zal ik deze maar volgen dan?
HAPPY NEW YEAR OOKAL IS HET 2014 GR GRquote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef SideEffect het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Iedereen een gezond 2015 gewenst !!![]()
quote:
Wss kan ik alles zienquote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer er zoveel mogelijk van mee te pikken iig.
How cutequote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de kerstboom ff gezet.
net als 90% van fok, kom je te vroeg.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef SideEffect het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Iedereen een gezond 2015 gewenst !!![]()
ik had zo'n 20 speedpaints gemaakt binnen 20 minuten vandaagquote:
Dat was de grap hahaha.... Hmmquote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAPPY NEW YEAR OOKAL IS HET 2014 GR GR
Oliebollen eten bij familie...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Zal wel een lastig verhaal worden op nieuwjaarsdag.
Maar wie is die chick dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik had zo'n 20 speedpaints gemaakt binnen 20 minuten vandaag![]()
nee dat is die van the pogues alquote:
idkquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
idk
maar kijk deze dan deze was beste
[ afbeelding ]
Op zich niks mis mee hoor. Maar iedereen heeft zo zijn andere plezieren. Ik heb wel goed plezier met familie.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oliebollen eten bij familie...
Ik dacht dat dat een random kind wasquote:
lol accuraat oder nietquote:
dochter van guusquote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een random kind was
ja beetjequote:
Het gros van mijn familie is echt achterlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee hoor. Maar iedereen heeft zo zijn andere plezieren. Ik heb wel goed plezier met familie.
Match of the day meepikken kan ook altijd hoor.
Scherp deze manquote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
...
En jij beweert een vrouwmensch te zijn
oh ik dacht dat dat ribben warenquote:
Mijn moeders familie is altijd gezellig maar dat komt omdat we elkaar wel veel vaker zien dan eens in de twee maandenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gros van mijn familie is echt achterlijk.
Ik ben een meisjequote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
...
En jij beweert een vrouwmensch te zijn
lol same here, moet je leven man.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gros van mijn familie is echt achterlijk.
Zeg het maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef SideEffect het volgende:
hoe laag moet je zijn als jongen om jezelf voor te doen als een meisje
enige kerstlied op mijn telefoonquote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb geen 1 kerstnr op m'n telefoon, godslastering!!
idkquote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef terrastegel het volgende:
Hij zit al in downloadmode. Echter snap ik geen hol van stap 2.
Er staat extract the 7Z file i provided into a ROOT drive, for example D:
Moet ik deze dan gewoon op mijn C schijf zetten ofwat zodat ie makkelijk terug te vinden is met cmd en je niet c/users/.../bureaublad etc moet typen?
pics danquote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, ik ben echt een meisje.
Dat valt nog mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol same here, moet je leven man.
je oom die ineens langs komt om een wedstrijd met je te kijken
"ehh daz isz togh vjan pjersie, khan dhr hjelemaal njiks van"
Die gastquote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
enige kerstlied op mijn telefoon
Dat klinkt tokkiequote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Iedere keer als de familie bijeen is komt er gegarandeerd een moment dat iemand iets over politiek zegt en dan breekt de hel los
LOL HIER OOK MI GADO.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Iedere keer als de familie bijeen is komt er gegarandeerd een moment dat iemand iets over politiek zegt en dan breekt de hel los
Zolang we kunnen voetballen kan ik het nog wel uithouden maar anders echt nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn moeders familie is altijd gezellig maar dat komt omdat we elkaar wel veel vaker zien dan eens in de twee maanden
Mijn vaders familie is ook wel te doen maar die zie ik niet iedere week. Wel mijn oma. iedere week met veel plezier daar toe.
Oké.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, ik ben echt een meisje.
kaki goed kom haten dikzakquote:
Kijk, dat doe ik niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.quote:
ga radio klb doenquote:
Niemand geeft een neuk en dit maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe is niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
ok het boeit mij niet, ik noem je gewoon een boi, en je hebt er zelf problemen mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe is niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
Is goed ik pis over hem heen als r Kellyquote:
Zijn wij familie?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
LOL HIER OOK MI GADO.
En mijn vader als groodmeester hardst schreeuwen, te awkward voor woorden
nahquote:
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
ok het boeit mij niet, ik noem je gewoon een boi, en je hebt er zelf problemen mee.
Is goed damesquote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk en dit maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op.
Pics van je tieten dan, dan ben je nog steeds anoniem en kunnen we fappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe ik niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
jouw opa is mijn oom lolquote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen kranten de komende twee dagen,![]()
Yes
Ah oke. Maar jij outsmart ze wel hard neem ik aan. Dat vind ik altijd zo mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.
mannen zijn superieur aan (wanna-be)vrouwen, dus ook dit doet ons niets.quote:
Lekerrrrrr danquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgen
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics van je tieten dan, dan ben je nog steeds anoniem en kunnen we fappen.
interesseert me echt geen fuck allemaal, maar die aandachtshoererijquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is echt een vrouw hoor, geen transie.
In de zomer is het wel chillquote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Blackings het volgende:
ik wil ook wel post bezorgen, ik ben wel goed in lopende band werk
in de winter is het ook wel chill.quote:
Doe je dat nog?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgen
Ik houd me er maar buitenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah oke. Maar jij outsmart ze wel hard neem ik aan. Dat vind ik altijd zo mooi
jupquote:
ach dat staat voor mij gelijk aan outsmartenquote:
Op zichquote:Op donderdag 25 december 2014 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach dat staat voor mij gelijk aan outsmarten
Gelukkig nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook blije huismoeders die zogenaamd gezellig een praatje komen maken?
Voor een autistische muurbloem zoals jij wel ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach dat staat voor mij gelijk aan outsmarten
Doe radio KLB danquote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
Voor een autistische muurbloem zoals jij wel ja.
doe zelf dan, alsof ik hier zin in heb.quote:
Sowieso zijn 75% van alle gesprekken over politiek zo oppervlakkig als ik weet niet wat, en niet waard om te voerenquote:
Gaan we zitten katten met kerstquote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
Voor een autistische muurbloem zoals jij wel ja.
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we zitten katten met kerst
hehe liet iemand ooit aan me zien ging helemaal stukquote:
wtf is dit manquote:
Bluesrock. Is echte muziek, ga je nog wel lerenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bluesrock. Is echte muziek, ga je nog wel leren
Lolquote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
Deze al een keer laten zien volgens mij.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bluesrock. Is echte muziek, ga je nog wel leren
quote:
Ik heb echt een hekel aan die social experiment filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
Deze al een keer laten zien volgens mij.
Neejoh!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die social experiment filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik kom alleen online om iedereen hier een zaaaallliiggg kerstfeest te wensen
behalve SideEffect want ik weet niet wie je bent
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTVERDOMME HEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha die jongen heeft een paar verse klappen gekregen!quote:
ja echt versfreshe shit op z'n bekquote:Op donderdag 25 december 2014 00:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahahaha die jongen heeft een paar verse klappen gekregen!
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik kom alleen online om iedereen hier een zaaaallliiggg kerstfeest te wensen
behalve SideEffect want ik weet niet wie je bent
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dankjewel kerel! ook een fijne kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn toch allemaal fake manquote:
ik denk het nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal fake man
Ik denk niet dat tong80 dit leest hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Herman bij deze een fijne kerst wensen.
Vooral met die petje!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja echt versfreshe shit op z'n bek
Wie?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tong80 dit leest hoor
ik zal het aan Herman doorgeven als ik die gast ooit ziequote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Herman bij deze een fijne kerst wensen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ochja, dat is die gast die toen achter het doel stond.
of vriendin aan het baffenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wedden dat Prez aan het bier zit nu.
Zei die een uur geleden nog inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wedden dat Prez aan het bier zit nu.
Toen was ik niet online.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zei die een uur geleden nog inderdaad
Oke ik vergeef jequote:
Gwn 2 halve tabbladen naast elkaar doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
ik ben dat filmpje dat blackings postte aan het kijken
Pest je zusje het huis maar uit dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
ik ga ooit een vies goede radio klb zetten ik zweer vorige was kaki ik zeg eerlijk
elke topic jaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie je naam bij bijna elke topic voorbij komen.
Jaja goeien garpje hoorquote:
Dat is gezien de huidige activiteit in KLB zo veelzeggend nog niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie je naam bij bijna elke topic voorbij komen.
is geen garpjen, guusfatoes zijn geen fatoesquote:
Niet alleen nu, maar elke keer als ik op fok zit.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is gezien de huidige activiteit in KLB zo veelzeggend nog niet.
Wrijf het er niet in plzquote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet alleen nu, maar elke keer als ik op fok zit.
Ja dat terzijde idd.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ziggo afstandsbediening is fokking klote trouwens even terzijde
Ik heb twee keer over fok gedroomdquote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef Blackings het volgende:
Guus_Geluk7 post meer dan ik, en ik droomde zelfs een keer over FOK!
Ziggo hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ziggo afstandsbediening is fokking klote trouwens even terzijde
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
Hoe de fuck weet ik nu of ik de D802A B of C moet nemen
Gewoon alles uitproberen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
ik heb gehoord dat D802B de beste kwaliteit is.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwenquote:
PSV wordt gesponsord door Philips...quote:Op donderdag 25 december 2014 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwen![]()
![]()
En hoofdsponsor van de mooiste club van Nederland.
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??quote:Op donderdag 25 december 2014 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwen![]()
![]()
En hoofdsponsor van de mooiste club van Nederland.
als ik in de nacht 5 uur lang fok is dat niet heel gek als mijn filmverhaal droom gemixt wordt met FOK :$!!!!!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over FOK! dromen
Gedvertering he
Deze vrouwquote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??
Zeer toevallig...quote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wordt gesponsord door Philips...
Wat is een hoogdsponsorquote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??
Haters gonna hate laat die kilquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
als ik in de nacht 5 uur lang fok is dat niet heel gek als mijn filmverhaal droom gemixt wordt met FOK :$!!!!!
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik was een vent toch volgens jou...
Jongen tochquote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
Ik zweer ik weet nu al dat mijn battra's geklapt gaan worden door mijn alcoholistische mattie waar we alle drank hebben gestasht
Ik stress nu iedere dag om de Ciroc en bieries
quote:
Niet zelf drank kopen? Ben je skeer?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
Ik zweer ik weet nu al dat mijn battra's geklapt gaan worden door mijn alcoholistische mattie waar we alle drank hebben gestasht
Ik stress nu iedere dag om de Ciroc en bieries
We hebben het samen gekocht (5 man), maar die gozer heeft soort van eigen bungalow naast huis van zijn ouders en daar gaan we meeten voordat we naar fissa gaan bij oud en nieuw, en we hebben alle drank dus daar neergezet.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet zelf drank kopen? Ben je skeer?
Ga naar je mattie toe en zeg geef me de drank of doekoes terug. Maak een eigen fissa bij je thuis, dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij je gaat klappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
We hebben het samen gekocht (5 man), maar die gozer heeft soort van eigen bungalow naast huis van zijn ouders en daar gaan we meeten voordat we naar fissa gaan bij oud en nieuw, en we hebben alle drank dus daar neergezet.
Iedere dag word ik wakker en denk ik aan een lege koelkast
Feli enzoquote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef terrastegel het volgende:
Zoo, unbrick proces is van start gegaan
ik heb al afgesproken met hun dus nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga naar je mattie toe en zeg geef me de drank of doekoes terug. Maak een eigen fissa bij je thuis, dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij je gaat klappen.
quote:
Ken t verder ook niet, ze draaiden het op veronicaquote:
meeste shit van hun is zeikmuziek manquote:
Bijna gebarft op mijn zolderkamerquote:
lekker voor jequote:Op donderdag 25 december 2014 01:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Bijna gebarft op mijn zolderkamer
Hoi zappaquote:
jaaaaaaaaa...was lockie broquote:Op donderdag 25 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
meeste shit van hun is zeikmuziek man
Wat een trashquote:
Een liedje over dikke meidenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was net op tv, bedankt ik heb nu oogaids en bloedende oren
Halloquote:
ewaquote:
Lekker haar slechte jeugd wegdansen en slanke meiden afkraken, hier word je toch niet goed vanquote:Op donderdag 25 december 2014 01:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een liedje over dikke meiden
Waarom zet je het dan niet af.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was net op tv, bedankt ik heb nu oogaids en bloedende oren
Big bones don't jiggle! Ze is gewoon dik en niet "curvy".quote:Op donderdag 25 december 2014 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker haar slechte jeugd wegdansen en slanke meiden afkraken, hier word je toch niet goed van
Obesitasquote:Op donderdag 25 december 2014 01:27 schreef DjeDje het volgende:
Als je er niks aan kan doen, oke. Maar er voor kiezen om dik te zijn.
nee diegene wordt vaker ziek -> meer kosten gezondheidszorg -> meer kosten NL -> meer kosten blackingsquote:Op donderdag 25 december 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als iemand dik wil zijn moet hij toch gewoon dik kunnen zijn of wat
Uh nee het is ongezond en het verpest het straatbeeld.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij betaald niksquote:Op donderdag 25 december 2014 01:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee diegene wordt vaker ziek -> meer kosten gezondheidszorg -> meer kosten NL -> meer kosten blackings
goede argumenten hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Uh nee het is ongezond en het verpest het straatbeeld.
welkequote:Op donderdag 25 december 2014 01:20 schreef Blackings het volgende:
zappa ik had dat album 50% procent geluisterd, kon door de beugel man
Hzaw is dikquote:Op donderdag 25 december 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
natuurlijk nietquote:
met juwelen ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |