Je moet risico's nemen in de leefquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om je telefoon zo te verneuken.Doe gewoon zoals ik; als je niet snapt wat je moet doen, laat het dan gewoon.
ik was nooit boos op hem, vind hem gewoon een aidsmongool.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
BTW, prez... ben je nog boos op Bikey?
Mensen die niet slim doen in DIGquote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb van lurken in DIG geleerd dat dat soort apparatuur meestal niet vanuit het niets zulke shit doet.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
Mensen die niet slim doen in DIG
Geen ruzie maken over wie het beter weet in DIG
Geen mods provoceren in DIG
Geen domme mensen uitschelden in DIG
U ookquote:
Jij ook.quote:
quote:
quote:
Jij ook bbquote:
Hé Harmjan jij ook een goede kerst en een gelukkig nieuw jaar!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Guus goede kerst gr gr harmjan kids en de hond rex
hoi guus zal 't doen, doe 't morgenochtend wel want de kids en ria liggen nu te tukkenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hé Harmjan jij ook een goede kerst en een gelukkig nieuw jaar!
PS: De beste wensen voor rex en de kids!!! Doe ze de groeten!!
Haha is goed Harmjan!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoi guus zal 't doen, doe 't morgenochtend wel want de kids en ria liggen nu te tukken
jaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef terrastegel het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2477595
zal ik deze maar volgen dan?
HAPPY NEW YEAR OOKAL IS HET 2014 GR GRquote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef SideEffect het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Iedereen een gezond 2015 gewenst !!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |