heb je fastbootdrivers geinstalleerd?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:53 schreef terrastegel het volgende:
Het probleem is dat de laptop m'n telefoon niet meer wil herkennen, dus kan er niets mee.
nee dat is het ergequote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de ander die rage quit?
Ik heb niets, ofja wel. Ik heb per ongeluk alle firmwares etc van mijn telefoon gewistquote:Op woensdag 24 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
heb je fastbootdrivers geinstalleerd?
heb je je telefoon al in fastboot gestart?
heb je de term fastboot opgezocht?
fuck america #hamashamas #deadprez4ISIS #Gaza2FOK!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel alleen dat kerstavond, ik heb het gevoel dat dat weer zo'n gevalletje veramerikanisering is, en daar heb ik me toch een grote hekel aan
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb niets, ofja wel. Ik heb per ongeluk alle firmwares etc van mijn telefoon gewist![]()
ik kan enkel nog in dat recovery menu komen waar je dus CM kan installeren en je cache verwijderen etc
je moet een belg omleggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dat is het ergesoms vliegt hij er gewoon uit en dan geeft hij mij er de schuld van, weet ook niet
moet echt ff een kabel naar m'n kamer leggen of zo
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?quote:
Zeg, doe jij eens een beetje RUSTIG... vervelende nieuweling!quote:
moet ik nu lachenquote:
Google kan je dat vast vertellen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?
ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar kan je nog fast booten als er niks van software op je tel staat en je pc hem niet meer vindt?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik was idd even vergeten te zeggen dat hij het moest Googlen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Google kan je dat vast vertellen.
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks veranderquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om je telefoon zo te verneuken.Doe gewoon zoals ik; als je niet snapt wat je moet doen, laat het dan gewoon.
Deze man begrijpt hetquote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om je telefoon zo te verneuken.Doe gewoon zoals ik; als je niet snapt wat je moet doen, laat het dan gewoon.
Dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Goeiedag zeg...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit.
Er is ook iemand bij mij op school die iedere les zit te kutten met zijn telefoon, ik heb altijd de drang om hem neer te steken.
Als je niet eens weet wat Fastboot is dan heb je er geen verstand van.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks verander
Ik heb van lurken in DIG geleerd dat dat soort apparatuur meestal niet vanuit het niets zulke shit doet.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O maar ik snap wel wat ik doe, ik snap alleen niet hoe hij opeens gebrickt is als hij het een week lang goed doet en ik niks verander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |