Ga naar je mattie toe en zeg geef me de drank of doekoes terug. Maak een eigen fissa bij je thuis, dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij je gaat klappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
We hebben het samen gekocht (5 man), maar die gozer heeft soort van eigen bungalow naast huis van zijn ouders en daar gaan we meeten voordat we naar fissa gaan bij oud en nieuw, en we hebben alle drank dus daar neergezet.
Iedere dag word ik wakker en denk ik aan een lege koelkast
Feli enzoquote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef terrastegel het volgende:
Zoo, unbrick proces is van start gegaan
ik heb al afgesproken met hun dus nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga naar je mattie toe en zeg geef me de drank of doekoes terug. Maak een eigen fissa bij je thuis, dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij je gaat klappen.
quote:
Ken t verder ook niet, ze draaiden het op veronicaquote:
meeste shit van hun is zeikmuziek manquote:
Bijna gebarft op mijn zolderkamerquote:
lekker voor jequote:Op donderdag 25 december 2014 01:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Bijna gebarft op mijn zolderkamer
Hoi zappaquote:
jaaaaaaaaa...was lockie broquote:Op donderdag 25 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
meeste shit van hun is zeikmuziek man
Wat een trashquote:
Een liedje over dikke meidenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was net op tv, bedankt ik heb nu oogaids en bloedende oren
Halloquote:
ewaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |