Ik heb twee keer over fok gedroomdquote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef Blackings het volgende:
Guus_Geluk7 post meer dan ik, en ik droomde zelfs een keer over FOK!
Ziggo hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ziggo afstandsbediening is fokking klote trouwens even terzijde
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
Hoe de fuck weet ik nu of ik de D802A B of C moet nemen
Gewoon alles uitproberen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
ik heb gehoord dat D802B de beste kwaliteit is.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwenquote:
PSV wordt gesponsord door Philips...quote:Op donderdag 25 december 2014 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwen![]()
![]()
En hoofdsponsor van de mooiste club van Nederland.
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??quote:Op donderdag 25 december 2014 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo helemaal nice behalve die afstandsbediening waarvan je de batterijen na een jaar moet aanduwen![]()
![]()
En hoofdsponsor van de mooiste club van Nederland.
als ik in de nacht 5 uur lang fok is dat niet heel gek als mijn filmverhaal droom gemixt wordt met FOK :$!!!!!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over FOK! dromen
Gedvertering he
Deze vrouwquote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??
Zeer toevallig...quote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wordt gesponsord door Philips...
Wat is een hoogdsponsorquote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziggo is niet eens de hoogdsponsor van PSV??
Haters gonna hate laat die kilquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
als ik in de nacht 5 uur lang fok is dat niet heel gek als mijn filmverhaal droom gemixt wordt met FOK :$!!!!!
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik was een vent toch volgens jou...
Jongen tochquote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
Ik zweer ik weet nu al dat mijn battra's geklapt gaan worden door mijn alcoholistische mattie waar we alle drank hebben gestasht
Ik stress nu iedere dag om de Ciroc en bieries
quote:
Niet zelf drank kopen? Ben je skeer?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
Ik zweer ik weet nu al dat mijn battra's geklapt gaan worden door mijn alcoholistische mattie waar we alle drank hebben gestasht
Ik stress nu iedere dag om de Ciroc en bieries
We hebben het samen gekocht (5 man), maar die gozer heeft soort van eigen bungalow naast huis van zijn ouders en daar gaan we meeten voordat we naar fissa gaan bij oud en nieuw, en we hebben alle drank dus daar neergezet.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet zelf drank kopen? Ben je skeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |