quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ochja, dat is die gast die toen achter het doel stond.
of vriendin aan het baffenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wedden dat Prez aan het bier zit nu.
Zei die een uur geleden nog inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wedden dat Prez aan het bier zit nu.
Toen was ik niet online.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zei die een uur geleden nog inderdaad
Oke ik vergeef jequote:
Gwn 2 halve tabbladen naast elkaar doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
ik ben dat filmpje dat blackings postte aan het kijken
Pest je zusje het huis maar uit dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
ik ga ooit een vies goede radio klb zetten ik zweer vorige was kaki ik zeg eerlijk
elke topic jaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie je naam bij bijna elke topic voorbij komen.
Jaja goeien garpje hoorquote:
Dat is gezien de huidige activiteit in KLB zo veelzeggend nog niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie je naam bij bijna elke topic voorbij komen.
is geen garpjen, guusfatoes zijn geen fatoesquote:
Niet alleen nu, maar elke keer als ik op fok zit.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is gezien de huidige activiteit in KLB zo veelzeggend nog niet.
Wrijf het er niet in plzquote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet alleen nu, maar elke keer als ik op fok zit.
Ja dat terzijde idd.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ziggo afstandsbediening is fokking klote trouwens even terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |