quote:Op donderdag 25 december 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bluesrock. Is echte muziek, ga je nog wel leren
Lolquote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
Deze al een keer laten zien volgens mij.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bluesrock. Is echte muziek, ga je nog wel leren
quote:
Ik heb echt een hekel aan die social experiment filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
Deze al een keer laten zien volgens mij.
Neejoh!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die social experiment filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik kom alleen online om iedereen hier een zaaaallliiggg kerstfeest te wensen
behalve SideEffect want ik weet niet wie je bent
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTVERDOMME HEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha die jongen heeft een paar verse klappen gekregen!quote:
ja echt versfreshe shit op z'n bekquote:Op donderdag 25 december 2014 00:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahahaha die jongen heeft een paar verse klappen gekregen!
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik kom alleen online om iedereen hier een zaaaallliiggg kerstfeest te wensen
behalve SideEffect want ik weet niet wie je bent
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dankjewel kerel! ook een fijne kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn toch allemaal fake manquote:
ik denk het nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal fake man
Ik denk niet dat tong80 dit leest hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Herman bij deze een fijne kerst wensen.
Vooral met die petje!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja echt versfreshe shit op z'n bek
Wie?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tong80 dit leest hoor
ik zal het aan Herman doorgeven als ik die gast ooit ziequote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Herman bij deze een fijne kerst wensen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |