Scherp deze manquote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
...
En jij beweert een vrouwmensch te zijn
oh ik dacht dat dat ribben warenquote:
Mijn moeders familie is altijd gezellig maar dat komt omdat we elkaar wel veel vaker zien dan eens in de twee maandenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gros van mijn familie is echt achterlijk.
Ik ben een meisjequote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
...
En jij beweert een vrouwmensch te zijn
lol same here, moet je leven man.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gros van mijn familie is echt achterlijk.
Zeg het maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef SideEffect het volgende:
hoe laag moet je zijn als jongen om jezelf voor te doen als een meisje
enige kerstlied op mijn telefoonquote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb geen 1 kerstnr op m'n telefoon, godslastering!!
idkquote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef terrastegel het volgende:
Hij zit al in downloadmode. Echter snap ik geen hol van stap 2.
Er staat extract the 7Z file i provided into a ROOT drive, for example D:
Moet ik deze dan gewoon op mijn C schijf zetten ofwat zodat ie makkelijk terug te vinden is met cmd en je niet c/users/.../bureaublad etc moet typen?
pics danquote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, ik ben echt een meisje.
Dat valt nog mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol same here, moet je leven man.
je oom die ineens langs komt om een wedstrijd met je te kijken
"ehh daz isz togh vjan pjersie, khan dhr hjelemaal njiks van"
Die gastquote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
enige kerstlied op mijn telefoon
Dat klinkt tokkiequote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Iedere keer als de familie bijeen is komt er gegarandeerd een moment dat iemand iets over politiek zegt en dan breekt de hel los
LOL HIER OOK MI GADO.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Iedere keer als de familie bijeen is komt er gegarandeerd een moment dat iemand iets over politiek zegt en dan breekt de hel los
Zolang we kunnen voetballen kan ik het nog wel uithouden maar anders echt nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn moeders familie is altijd gezellig maar dat komt omdat we elkaar wel veel vaker zien dan eens in de twee maanden
Mijn vaders familie is ook wel te doen maar die zie ik niet iedere week. Wel mijn oma. iedere week met veel plezier daar toe.
Oké.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, ik ben echt een meisje.
kaki goed kom haten dikzakquote:
Kijk, dat doe ik niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.quote:
ga radio klb doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |