Niemand geeft een neuk en dit maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe is niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
ok het boeit mij niet, ik noem je gewoon een boi, en je hebt er zelf problemen mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe is niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
Is goed ik pis over hem heen als r Kellyquote:
Zijn wij familie?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
LOL HIER OOK MI GADO.
En mijn vader als groodmeester hardst schreeuwen, te awkward voor woorden
nahquote:
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
ok het boeit mij niet, ik noem je gewoon een boi, en je hebt er zelf problemen mee.
Is goed damesquote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk en dit maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op.
Pics van je tieten dan, dan ben je nog steeds anoniem en kunnen we fappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kijk, dat doe ik niet. Ik ben hier juist omdat je anoniem kunt zijn en dan moet ik maar een foto posten omdat je niet geloofd dat ik een meisje ben. Als je niet geloofd dat ik een meisje ben jammer voor je, want ik weet zeker dat ik een meisje ben.
jouw opa is mijn oom lolquote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen kranten de komende twee dagen,![]()
Yes
Ah oke. Maar jij outsmart ze wel hard neem ik aan. Dat vind ik altijd zo mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn basisschool nog niet eens afgemaakt, mijn oom is boer, mijn drie tantes werken in de zorg en pap is ICT'er. Valt mee dus.
mannen zijn superieur aan (wanna-be)vrouwen, dus ook dit doet ons niets.quote:
Lekerrrrrr danquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgen
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics van je tieten dan, dan ben je nog steeds anoniem en kunnen we fappen.
interesseert me echt geen fuck allemaal, maar die aandachtshoererijquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is echt een vrouw hoor, geen transie.
In de zomer is het wel chillquote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Blackings het volgende:
ik wil ook wel post bezorgen, ik ben wel goed in lopende band werk
in de winter is het ook wel chill.quote:
Doe je dat nog?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag ook geen post te bezorgen
Ik houd me er maar buitenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah oke. Maar jij outsmart ze wel hard neem ik aan. Dat vind ik altijd zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |