Prada - candyquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welke parfums vind jij lekker? Mijn favoriet blijft mademoiselle van chanel
o ik herinner me daar een topic van. Balen . Ligt dat wel lekker dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijkt
Is volgens mij ook meer iets uit de VS, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ken daadwerkelijk niemand irl die "kerstavond" viert
Ik zal even in het grote kabouterboek van Rien Poortvliet kijken wat de kabouter bij een dergelijk euvel doet...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijkt
importfeestdagenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit de VS, maar dat weet ik niet zeker.
ik ken alleen la vie est belle. .die is wel lekker jaquote:Op woensdag 24 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Prada - candy
Lancome - la vie est belle
Dolce & gabanna - the one
Wel mijn favorieten
quote:
smakelijk eten vast danquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Chinees of Griek met mijn ouders en zus.
Jij ik en aberella moeten nog een app oprichten!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken alleen la vie est belle. .die is wel lekker ja
wat ga je huillachenquote:
Moet je maar normaal met je spullen omgaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme, net kerst en moet die telefoon weer stuk gaan
Suikerfeest is anders keigezellig altijd.quote:
quote:
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nuquote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar normaal met je spullen omgaan.
post het in DIG dan ga ik je helpenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nu
Oh, dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nu
Altijd mooi toch, die gekke Joeriquote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
werd net wel een fijne kerst toegewenst door de commentator van FIFA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |