SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Awhhh liefquote:
hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
Is die van ICI Paris.![]()
![]()
kus op je poepertquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
![]()
Ik ga met je meequote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje haastig getekend.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
Hehe shit.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
Sinds netquote:
goed, heb paar zionisten gepoptquote:
Misschien, heb ik iets boeiends gemist of vooral heul veel paints?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je een korte samenvatting?
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
vooral heul veel paints van piemels hihi
ohquote:
Er is geen Israėliėr die zich buiten de grenzen van van Israėl begeeft.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed, heb paar zionisten gepopt
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
Ook echt bij de kassa achter gekomen?
Hehe ik had m'n vriendin gewoon de schuld gegeven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaMoment of shame. Toen pokerface gehouden en gezegd van ja maar ik hou zo van Douglas. Iedereen weer lachen dus toen kon ik ongegeneerd weg.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Toen pokerface gehouden en gezegd van ja maar ik hou zo van Douglas.
Je moet eerst van jezelf houden voordat je van andere kan houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:39 schreef Blackings het volgende:
lol BT, sowieso zou ik die cadeabon bewaren en aan iemand geven op haar verjaardag
haha ik snap de explosie in je autistenbreinquote:
het was meer bedoeld dat ik het grappig vond, waarom gelijk gemeen doen tfoequote:Op woensdag 24 december 2014 16:40 schreef BlauweTijger het volgende:
haha ik snap de explosie in je autistenbrein
Oh dat snapte ik dan nietquote:Op woensdag 24 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was meer bedoeld dat ik het grappig vond, waarom gelijk gemeen doen tfoe
hahahquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh wat hij praatte terug na zo'n fout van hem omg.
nee ik doe niet gemeen tegen anderen, vraag maar aan alle mensen hierquote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat snapte ik dan nietIk dacht dat je bedoelde van: Huh wat hij praatte terug na zo'n fout van hem omg. snapje?
stel je aan ofzo vieze flikkrtje tfoequote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
sommigen doen wel gemeen tegen mij overigens
ik ben natuurlijk de betere man dus dan zeg ik tegen jou, BozeHaas: alvast een gelukkig kerstfeest en nieuwjaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
stel je aan ofzo vieze flikkrtje tfoe
Nicequote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zondag naar New York voor 10 dagen.
Damn rightquote:Op woensdag 24 december 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niceoud en nieuw vieren in new york lijkt me fucking cool
Het was natuurlijk een grapje jongeman, ik wens jou ook alvast een gelukkige kerstfeest en nieuwjaar toe.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk de betere man dus dan zeg ik tegen jou, BozeHaas: alvast een gelukkig kerstfeest en nieuwjaar.
kijk BlauweTijger, zo handel ik die dingen.
whehequote:Op woensdag 24 december 2014 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Damn right! Weet nog niet zeker waar ik heen ga. Denk gewoon Time Square. Schijnt niet heel super te zijn aangezien je er 6 uur van te voren moet staan, niet kan pissen en het -4 is.
![]()
haha flikkerquote:Op woensdag 24 december 2014 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje jongeman, ik wens jou ook alvast een gelukkige kerstfeest en nieuwjaar toe.
lekker, met je chick?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zondag naar New York voor 10 dagen.
haquote:
haquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek vieze kkflikker maagd homo
aight beterquote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Met een goede maat van me.
ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt en veel plezier zal hebben de komende dagenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek vieze kkflikker maagd homo
ik had je moeder vannacht al uitgepakt en had er ook wel plezier meequote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt en veel plezier zal hebben de komende dagen
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had je moeder vannacht al uitgepakt en had er ook wel plezier mee
godverquote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Met een macbook sws niet lijkt me, iPhone weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
Als ik in New York een iPhone 6 of MacBook koop, krijg ik dan hier problemen met software ofzo omdat hij 'Amerikaans' is??
looooool.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef deadprez het volgende:
blackings weet dat vast wel, nerdje dat ie is
Oh.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
looooool.
en nee, ik heb geen verstand van OS X.
google.nlquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
Als ik in New York een iPhone 6 of MacBook koop, krijg ik dan hier problemen met software ofzo omdat hij 'Amerikaans' is??
toedelsquote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga jongens... zie er verdomme heerlijk uit vandaag. Ff happie eten met mijn chick en dan de traditionele kroeg in.
Adios!
Nee, maar laat de dozen daar, als de NL'se douane je snapt mag je invoerrechten betalen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
veel plezier chefquote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga jongens... zie er verdomme heerlijk uit vandaag. Ff happie eten met mijn chick en dan de traditionele kroeg in.
Adios!
iphone nogwel.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
\
[..]
http://lmgtfy.com/?q=iphone+in+amerika+kopen
Zou hem dat wat uit maken? Als die maar money maakt tochquote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
Kom ik bij de slijterij voor een cadeautje voor m'n schoonpa, komt er zo'n crackhoer achtige vrouw de winkel in en ziet dat haar drankje (cheape whiskey) niet verkocht wordt.
Dus zij naar de eigenaar: "ja, heb je die nog die naar vanille smaakt? Beetje romig enzo." Je ziet al een hint van wanhoop in de ogen van die man, wetende wat voor drinker het is: "Nee, die is helaas op."
"Is deze het niet dan?" vraagt die vrouw wijzend naar een andere fles. "Nee mvr. dat is een Malt." "Oh, das met minder alcohol dan?" De eigenaar waagt nog 1 poging: "Nee malt is met andere ingredienten gemaakt het is alleen maar met gerst." Vrouw onderbreekt hem: "Oh ik zie er toch 40% staan, dat is hetzelfde als die andere" "Ja, dat is hetzelfde percentage, 40%" "Doe die dan maar."
Het gezicht van die man verwrong in een soort grimas van wanhoop en telerstelling wetende dat z'n malt whisky zou worden opgeat als een halve liter Schultenbrau.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
Kom ik bij de slijterij voor een cadeautje voor m'n schoonpa, komt er zo'n crackhoer achtige vrouw de winkel in en ziet dat haar drankje (cheape whiskey) niet verkocht wordt.
Dus zij naar de eigenaar: "ja, heb je die nog die naar vanille smaakt? Beetje romig enzo." Je ziet al een hint van wanhoop in de ogen van die man, wetende wat voor drinker het is: "Nee, die is helaas op."
"Is deze het niet dan?" vraagt die vrouw wijzend naar een andere fles. "Nee mvr. dat is een Malt." "Oh, das met minder alcohol dan?" De eigenaar waagt nog 1 poging: "Nee malt is met andere ingredienten gemaakt het is alleen maar met gerst." Vrouw onderbreekt hem: "Oh ik zie er toch 40% staan, dat is hetzelfde als die andere" "Ja, dat is hetzelfde percentage, 40%" "Doe die dan maar."
Het gezicht van die man verwrong in een soort grimas van wanhoop en telerstelling wetende dat z'n malt whisky zou worden opgeat als een halve liter Schultenbrau.
Niet iedereen begint een winkel voor de moneyz, eend.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef eend112 het volgende:
Zou hem dat wat uit maken? Als die maar money maakt toch
Weet ik niet, misschien had ik dat aan de verwaarloosde man moeten vragen die de eigenaar vroeg of hij toch echt zijn drankie niet in zakformaat had.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef deadprez het volgende:
Waarom koopt dat mens niet gewoon huismerk wodka.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had ik dat aan de verwaarloosde man moeten vragen die de eigenaar vroeg of hij toch echt zijn drankie niet in zakformaat had.
Dat vond de verkoper ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso moet je van Whisky genieten.
heb er niets meequote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er mis met kerst, tootske
In Roosendaal wonen dan ook wel flink wat paupers. Ook wel veel rijkeluisvolk tho.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb wel drie alcoholisten gespot toen ik in de winkel op zoek ging naar een cadeau.
Een drukke winkelstraat in Roosendaal en je weet weer wat voor marginalen er ook in het mooie Brabant wonen.;(
Valt wel mee, de echt rijke wonen over de grens.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
In Roosendaal wonen dan ook wel flink wat paupers. Ook wel veel rijkeluisvolk tho.
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?quote:
Ik leef alleen daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
Mijn halve familie komt er vandaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nog nooit in roosendaal geweest, kun je nagaan
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
ik heb dus geen idee of dit goed is of nietquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn halve familie komt er vandaan.
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dus geen idee of dit goed is of niet
Ik luister geen kerstliedjes over 't algemeenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nicequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.
hehehquote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nice
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doen
kalkoenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denkquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2015?
Wat is dit trouwens voor zieke bedoeling dan?
Als je mazzel hebt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
Hé, dat rijmt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen ideequote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Ben je geen kloon dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen idee
Dat zie je niet vaak.quote:
quote:
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.quote:
Ah dat is wel nice inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.
wel kerstontbijt met croissantjes en veul andere ovengebakken broodjes
Het enige goede aan kerst an sichquote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.
wel kerstontbijt met croissantjes en veul andere ovengebakken broodjes
dankje, i guessquote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
KLB Beste nieuwe user 2014: hetzalallemaalwel
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
En ik wil in die dodenlijst 2015 netsplitter zetten maar ik ben bang voor een ban
Och poppie tochquote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef DjeDje het volgende:
Dit jaar heb ik ook niks met kerst. Het kerstgevoel was er, maar nu nergens te vinden.
Zal yvonne er om kunnen lachen als je haar erin zet?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
En ik wil in die dodenlijst 2015 netsplitter zetten maar ik ben bang voor een ban
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
Ahjoh, yolo.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
Je bent zelf een leuk kerstliedje.quote:
ahwquote:Op woensdag 24 december 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuk kerstliedje.
vind 't niksquote:
Is omdat je een mongool bent.quote:
Niksquote:
Samen en ben er Zeer emotioneel overquote:
ik lag eerst altijd voorover in m'n bed altijd rug en nek klachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achterover liggend in bed in m'n onderbroek netflix kijken
sorryquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vergeven, niet vergeten
jij ookquote:
ik ook, tijd om hier mee te beginnen:quote:
grgr iedereenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achterover liggend in bed in m'n onderbroek netflix kijken
grgrquote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook, tijd om hier mee te beginnen:
[..]
grgr iedereen
ewaaquote:
Wat een huilliequote:FOK.nl / Nieuws / Britse politicus woest over parodie in game / FOK!frontpage
Nigel Farage, de leider van de UK Independence Party (UKIP) is woest op een stel scholieren uit Canterbury. De bengels hebben namelijk een spelletje voor de smartphone gemaakt waarin de leider belachelijk wordt gemaakt.
In de game genaamd UKIK speel je met Nicholas Fromage, een politicus die de Britse economie moet redden door immigranten zo ver mogelijk van de white cliffs of Dover af moet schoppen. Elke keer als je er niet in slaagt de immigranten ver genoeg te schoppen daalt de Britse economie met een aantal punten.
Farage is niet blij met de manier waarop hijzelf en zijn partij voor schut worden gezet, en noemt de game 'belachelijk en zielig' en zegt dat de scholieren 'een aantal grenzen hebben overschreden'. Onder andere het gebruik van het woord racisme vond hij erg kwetsend. De directeur van de school, Phil Karnavas, verdedigt echter het werk van de jongens. 'Meneer Farage wil graag dat jongeren aan politieke discussies meedoen, maar heeft vervolgens kritiek wanneer jongeren ook daadwerkelijk hun stem laten horen. Het is dan ook ironisch, zeker met de controversiėle uitspraken van de leden van UKIP in het achterhoofd, dat de leider nu deze jongeren beschuldigt dat ze grenzen hebben overschreden. UKIP leent zichzelf perfect voor satire en de app is een typisch geval van traditionele Britse humor.'
Voor degenen die interesse hebben in de game, hij is gratis te downloaden vanuit Google Play.
Houdt veel van indiegames en RPGs, en mag verder ook graag denken dat hij een briljant strateeg is in Civilization. Ondanks geruchten heeft hij geen geheim altaar voor Blizzard op zijn kamer.
Bron: frontpage.fok.nl
Nee.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bazenscholieren
Direct downloaden
Haha weet je nog die bush gamequote:
Uh nee, zegt me niks?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha weet je nog die bush game
Dat hij naar beneden viel en tegen allemaal ballen aan knaldequote:
hm nee, zegt me nog steeds niksquote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij naar beneden viel en tegen allemaal ballen aan knalde
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je eigenlijk wel dat ik hartstikke boos op je ben, Mapima-kadetje?
Oké opa.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, heren... weer hersenloze computerspellen aan het spelen?
Lees toch eens een spannend verhalenboek.
geil 10/10quote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Remqo het volgende:
Als ik geen Tatjana word, dan ga ik wel voor de 'viswijf'
[ afbeelding ]
Lief tochquote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
Mijn grote concurrent heeft op mij gestemd.![]()
![]()
Ik wou eigenlijk op kwiwi stemmen, maar jij had een kalender beloofd.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
Mijn grote concurrent heeft op mij gestemd.![]()
![]()
Ik heb gewoon 1 stem als Tatjana... es ist unglaublichquote:Op woensdag 24 december 2014 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk op kwiwi stemmen, maar jij had een kalender beloofd.
Een kalender uitbrengen zal ik doen ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
djedje.rar niet hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ijsmeis.rar nog op m'n andere computer staan.quote:
Tetten zijn bietje verdwenen sinds ze legaal zijn #notevenjokingquote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom is er geen categorie "poster van de lekkerste tetten"?
Wie is venjoking?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Tetten zijn bietje verdwenen sinds ze legaal zijn #notevenjoking
lolquote:
mijn piemolquote:Op woensdag 24 december 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is 30 meter lang en stinkt naar pis?
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Polonaise in het bejaardentehuis.
geen ideequote:Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe klimt een Ethiopiėr de boom in?
dudequote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Via de ribben van z'n broertje.
Niet echt, morgen kerstdiner met vriendin + ouders maar dat is het ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja kerst he. Ik was ook bij mijn familie. Morgen nog 1 keer. Ga jij kerst vieren?
Meer, meer, meer!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Via de ribben van z'n broertje.
oke nou om eten draait t ook voornamelijk ...oja en drank natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt, morgen kerstdiner met vriendin + ouders maar dat is het ook wel.
Kerstavond wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kerst wordt tegenwoordig op 24 december gevierd?
preciesquote:Op woensdag 24 december 2014 23:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke nou om eten draait t ook voornamelijk ...oja en drank natuurlijk
Ja uit eten.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja kerst he. Ik was ook bij mijn familie. Morgen nog 1 keer. Ga jij kerst vieren?
op kerstavond hoort t officieel wel. Vroeger toen mijn broer en ik thuis woonden vierden we t standaard de 24ste. Nu ligt t er aan wanneer iedereen kan en wisselt de datumquote:Op woensdag 24 december 2014 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kerst wordt tegenwoordig op 24 december gevierd?
ah oke. ik vier het zelf alleen eerste en tweede kerstdagquote:Op woensdag 24 december 2014 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op kerstavond hoort t officieel wel. Vroeger toen mijn broer en ik thuis woonden vierden we t standaard de 24ste. Nu ligt t er aan wanneer iedereen kan en wisselt de datum
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
dus iedereen zit nu kerstavond te vieren en ik zit hier en beetje te fifa'en
En ik lig in bed. Kerstquote:Op woensdag 24 december 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.
quote:
Zal ik op ziekenbezoek komen? Ik heb zo'n inspirerend boek gevonden om met je te delen!quote:
Welke parfum zit er in de fles? 😳quote:Op woensdag 24 december 2014 23:35 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben een fonduepan en parfumfles rijker
idylle van guerlainquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Welke parfum zit er in de fles? 😳
welke parfums vind jij lekker? Mijn favoriet blijft mademoiselle van chanelquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Welke parfum zit er in de fles? 😳
Guerlain over het algemeen wel lekker maar de geur ken ik verder niet. Ik krijg morgenavond pas cadeautjesquote:
Chinees of Griek met mijn ouders en zus.quote:
dat maakt me minder verdrietigquote:Op woensdag 24 december 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.
vertelquote:Op woensdag 24 december 2014 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik op ziekenbezoek komen? Ik heb zo'n inspirerend boek gevonden om met je te delen!
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijktquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je ziek? Zie post ziekenbezoek
Ik moest lachen, sorry.quote:
Ik ken daadwerkelijk niemand irl die "kerstavond" viertquote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
dus iedereen zit nu kerstavond te vieren en ik zit hier en beetje te fifa'en
oeh nog ffe wachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Guerlain over het algemeen wel lekker maar de geur ken ik verder niet. Ik krijg morgenavond pas cadeautjes
Prada - candyquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welke parfums vind jij lekker? Mijn favoriet blijft mademoiselle van chanel
o ik herinner me daar een topic van. Balen . Ligt dat wel lekker dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijkt
Is volgens mij ook meer iets uit de VS, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ken daadwerkelijk niemand irl die "kerstavond" viert
Ik zal even in het grote kabouterboek van Rien Poortvliet kijken wat de kabouter bij een dergelijk euvel doet...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijkt
importfeestdagenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit de VS, maar dat weet ik niet zeker.
ik ken alleen la vie est belle. .die is wel lekker jaquote:Op woensdag 24 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Prada - candy
Lancome - la vie est belle
Dolce & gabanna - the one
Wel mijn favorieten
quote:
smakelijk eten vast danquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Chinees of Griek met mijn ouders en zus.
Jij ik en aberella moeten nog een app oprichten!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken alleen la vie est belle. .die is wel lekker ja
wat ga je huillachenquote:
Moet je maar normaal met je spullen omgaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme, net kerst en moet die telefoon weer stuk gaan
Suikerfeest is anders keigezellig altijd.quote:
quote:
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nuquote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar normaal met je spullen omgaan.
post het in DIG dan ga ik je helpenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nu
Oh, dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij is niet eens gevallen ofzo, gewoon opeens security error. Is helemaal bricked nu
Altijd mooi toch, die gekke Joeriquote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
werd net wel een fijne kerst toegewenst door de commentator van FIFA![]()
Is al een topic over mijn cyanogenmod installatie, ben daar verder aan het discussierenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
[..]
post het in DIG dan ga ik je helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |