quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
vooral heul veel paints van piemels hihi
ohquote:
Er is geen Israëliër die zich buiten de grenzen van van Israël begeeft.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed, heb paar zionisten gepopt
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
Ook echt bij de kassa achter gekomen?
Hehe ik had m'n vriendin gewoon de schuld gegeven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaMoment of shame. Toen pokerface gehouden en gezegd van ja maar ik hou zo van Douglas. Iedereen weer lachen dus toen kon ik ongegeneerd weg.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Toen pokerface gehouden en gezegd van ja maar ik hou zo van Douglas.
Je moet eerst van jezelf houden voordat je van andere kan houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:39 schreef Blackings het volgende:
lol BT, sowieso zou ik die cadeabon bewaren en aan iemand geven op haar verjaardag
haha ik snap de explosie in je autistenbreinquote:
het was meer bedoeld dat ik het grappig vond, waarom gelijk gemeen doen tfoequote:Op woensdag 24 december 2014 16:40 schreef BlauweTijger het volgende:
haha ik snap de explosie in je autistenbrein
Oh dat snapte ik dan nietquote:Op woensdag 24 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was meer bedoeld dat ik het grappig vond, waarom gelijk gemeen doen tfoe
hahahquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh wat hij praatte terug na zo'n fout van hem omg.
nee ik doe niet gemeen tegen anderen, vraag maar aan alle mensen hierquote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat snapte ik dan nietIk dacht dat je bedoelde van: Huh wat hij praatte terug na zo'n fout van hem omg. snapje?
stel je aan ofzo vieze flikkrtje tfoequote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
sommigen doen wel gemeen tegen mij overigens
ik ben natuurlijk de betere man dus dan zeg ik tegen jou, BozeHaas: alvast een gelukkig kerstfeest en nieuwjaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
stel je aan ofzo vieze flikkrtje tfoe
Nicequote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zondag naar New York voor 10 dagen.
Damn rightquote:Op woensdag 24 december 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niceoud en nieuw vieren in new york lijkt me fucking cool
Het was natuurlijk een grapje jongeman, ik wens jou ook alvast een gelukkige kerstfeest en nieuwjaar toe.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk de betere man dus dan zeg ik tegen jou, BozeHaas: alvast een gelukkig kerstfeest en nieuwjaar.
kijk BlauweTijger, zo handel ik die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |