Ja uit eten.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja kerst he. Ik was ook bij mijn familie. Morgen nog 1 keer. Ga jij kerst vieren?
op kerstavond hoort t officieel wel. Vroeger toen mijn broer en ik thuis woonden vierden we t standaard de 24ste. Nu ligt t er aan wanneer iedereen kan en wisselt de datumquote:Op woensdag 24 december 2014 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kerst wordt tegenwoordig op 24 december gevierd?
ah oke. ik vier het zelf alleen eerste en tweede kerstdagquote:Op woensdag 24 december 2014 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op kerstavond hoort t officieel wel. Vroeger toen mijn broer en ik thuis woonden vierden we t standaard de 24ste. Nu ligt t er aan wanneer iedereen kan en wisselt de datum
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
dus iedereen zit nu kerstavond te vieren en ik zit hier en beetje te fifa'en
En ik lig in bed. Kerstquote:Op woensdag 24 december 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.
quote:
Zal ik op ziekenbezoek komen? Ik heb zo'n inspirerend boek gevonden om met je te delen!quote:
Welke parfum zit er in de fles? 😳quote:Op woensdag 24 december 2014 23:35 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben een fonduepan en parfumfles rijker
idylle van guerlainquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Welke parfum zit er in de fles? 😳
welke parfums vind jij lekker? Mijn favoriet blijft mademoiselle van chanelquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Welke parfum zit er in de fles? 😳
Guerlain over het algemeen wel lekker maar de geur ken ik verder niet. Ik krijg morgenavond pas cadeautjesquote:
Chinees of Griek met mijn ouders en zus.quote:
dat maakt me minder verdrietigquote:Op woensdag 24 december 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon bier te drinken achter m'n pc hoor.
vertelquote:Op woensdag 24 december 2014 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik op ziekenbezoek komen? Ik heb zo'n inspirerend boek gevonden om met je te delen!
Ii ben geopereerd aan mn reet die nu op fukushima lijktquote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je ziek? Zie post ziekenbezoek
Ik moest lachen, sorry.quote:
Ik ken daadwerkelijk niemand irl die "kerstavond" viertquote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
dus iedereen zit nu kerstavond te vieren en ik zit hier en beetje te fifa'en
oeh nog ffe wachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Guerlain over het algemeen wel lekker maar de geur ken ik verder niet. Ik krijg morgenavond pas cadeautjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |